P
Prkl
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tyttöjä on 6.heistä ei poika ole puhunut mitään.Paitsi yhdestä kivasta
Ja en kyllä sanoisi noista kaikista pojista että ovat vaan hieman poikkeavia.
Koulussa on kuristamista, potkimista, pään seinään hakkaamista, piirretään lattiaan kesken tunnin yms.yms.
Poikasi puhuu paskaa. Ihan kaikkea 7veen suusta tulevaa juttua ei kannata ottaa totuutena. Jos mun lapseni kertoisi usein, että koulussa on kuristettu, hakattu päätä seinään, piirretty lattiaan kesken tunnin, jne niin mä olisin jo soittanut opettajalle ja rehtorille. Plus tentannut lapsen tarkkaan läpi että missä näin on käynyt ja kuka niin on tehnyt.
No näinhän me on tehtykin =)
Opettajan mielestä normaalia ryhmäytymistä.
Siksi täällä kyselenkin että onko normaalia?
Mitä rehtori sanoo siihen, että opettajan mielestä kuristaminen on normaalia ryhmäytymistä? Mä veikkaan, että kyse on siitä että poikasi kertoilee satuja sinulle ja kun sinä soitat opettajalle, tällä ei ole mitään käsitystä mistä puhutaan. Näitä näkee niin usein. Vanhemmat uskovat sokeasti omien lapsiensa liverryksiä.
Ensinnäkin nää kaikki jutut ei ole tapahtunut minun pojalle, joten miksi valehdella?
Toiseksi opettaja vähätteli kuristamista ja koko hommaa...kuten sanoin piti normaalina.
Rehtori hieman keventeli opettajan sanoja, mutta ymmärrän että omaa pesää ei liata jos ymmärrät.
asiaan on puututtu niin että luokassa on avustaja näitä häiriköitä varten, mutta aina löytyy hetki kun jonkun silmä välttää.
Ja kun lapset oikeasti tarvitsisivat apua jotenkin muuten.
Ei se avustaja poista niiden lasten ongelmia.
Viimeiseksi vielä se, etten oikein ymmärrä mitä sinä minulle keuhkoat ja väität lasta valehtelijaksi!?
Toisissa perheissä vaan jutellaan lasten kanssa asioista you know??Tällaista tää nyt vaan on ja oikeuteni on tätä ihmetellä.
Ihmettele pois. Ja usko mitä haluat. Mä en todellakaan usko kaikkea mitä mun 6v kertoo eskarissa sattuneen. En uskonut, että niillä oli käynyt siellä viime viikolla ufoja joiden kyydissä oli joulupukki enkä uskonut, että niiden eskariopettajan pää oli yhtäkkiä mennyt kahtia... Mutta toki sun lapsesi on sellainen 7v fiksu kullanmuru, joka ei koskaan liioittele, värittele tai keksi asioita, vaan keskustelee sun kanssassi aidosti ja henkevästi asioista. Jos asiat ovat totta, niin ihmettelen miksei muut vanhemmat painosta opettajaa / rehtoria.