K
kysymys
Vieras
Voiko ekaluokkalaisen joka aloittaa siis syksyllä koulun jättää koulupäivän päätteeksi yksin kotiin noin 4,5- 5,5 tunniksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28468492:Aika pitkä aika... Iltapäiväkerhopaikat meni jo?
aika kalliitavoiko joku sitten tehdä meistä ls-ilmon kun lapsi on tuon lyhyen ajan kotona yksin, avain ja puhelin hänellä on.
riippuu paikasta, useassakin paikassa asuu näitä ls-ilmoitusten tehtailijoita, joilla pitää se ilmoituskiintiö viikoittain saada täyteen.. voisiko joku naapuri esim käydä välillä katsomassa lasta vaikka lapsi olisikin kotona?
Naapuri jota olin ajatellut joka on lorvinut vuosia kotonaan ilmoittikin minun ilmoitukseni jälkeen että hän menee myös syksyllä töihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28468516:Millaisella työajalla? Voitko itse tehdä lyhyempää päivää? Mitä tuo ip-kerho oikein maksaa?
80-90e maksaa kk riippuen hoitopäivien määristä. En voi tehdä lyhyempää työpäivää kun on rahasta tiukkaa.
voisko ip-kerhon maksuihin saada alennusta jos on pienet tulot?
eräässä ent kotikunnassani tämä olisi ollut mahdollista, mutta pyysin naapuria katsomaan lapsen perään, koska en halunnut lasta seurakunnan kerhoon, ja srk oli ainoa järjestävä taho sillä paikkakunnalla
Juurihan te olette hoitomaksua kuitenkin maksaneet, vähemmänhän tuo on.
Nyt taidatte säästää väärästä paikasta...Jos tuon 80-90e pysty säästämään perheemme budjetista niin säästöä sekin on, joillekin tuokin summa on iso. Me ollaan maksettu nyt kalleinta päivähoitomaksua jonka maksussa tehnyt jo tiukkaa.
Jos tuon 80-90e pysty säästämään perheemme budjetista niin säästöä sekin on, joillekin tuokin summa on iso. Me ollaan maksettu nyt kalleinta päivähoitomaksua jonka maksussa tehnyt jo tiukkaa.
Jos tuon 80-90e pysty säästämään perheemme budjetista niin säästöä sekin on, joillekin tuokin summa on iso. Me ollaan maksettu nyt kalleinta päivähoitomaksua jonka maksussa tehnyt jo tiukkaa.