ekaluokkalaisen painajaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
tyttömme on nähnyt nyt yli kuukauden painajaisia n.joka toinen yö.herää tunti nukahtamisen jälkeen huutamaan äitiä.Tyttö huutaa tuskaisena minua ,vaikka olen vieressä,ja tyttö ymmärtää sen,mutta on ihan unessa.kun kysyn missä äiti on niin osoittaa minua,mutta sitten yks kaks pomppaa sylistä huutamaan taas minua...vastaa kun kysytään,mutta silmistä näkee ettei ole hereillä(silmät isolla ja katse tuijottava).n.5minuutin jälkeen tyttö "herää"unesta.ei muista unesta mitään,kun kyselen heti kun alkaa huutamaan eikä heräämisen jälkeen...

miten nämä saisi loppumaan?onko ikään liittyvä juttu?paljon on tietenkin tapahtunutkin esim.vauvan syntymä kesäkuussa,koulun alku...osaatteko auttaa?

Minä sain kauhukohtauksia, kun äiti ja isä riitelivät kotona. Ne loppuivat vasta eron jälkeen ollessani 6 v. Luultavasti nämä painajaiset liittyvät vain elämänmuutoksiin ja loppuvat, kun tyttö tottuu niihin.

ei oo mitään vaarallista. Meillä poika teki just noin, loppuu kyllä aikanaan. Eipä tuolle paljon voi mitään tehdä. Meillä poika myös käveli unissaan ympäri kämppää!

meillä kans neiti nyt äsken huusi kun heräs taas unestaan,et mun pitää soittaa äidille ja lähti vaeltamaan talossa...onneksi herää aina painajaisiin tunnin päästä nukahtamisesta,ni itse olen vielä hereillä..ois karua herätä tuohon huutoon umpi unesta:/ eli odotellaan aikaa parempaa...