A
"aapee"
Vieras
En meinaa.
Minustakin tämä nyt on sellainen asia johon mitään Kiva-tiimiä ei olisi edes tarvittu.
Mutta oletin siis että toinen on soittanut ja valittanut, mitä lapsensa sanoo mun lapsen tehneen. Ja sen haluaisin selvittää, koska tod. näk. tuo äiti sitten soittelee jatkossakin joka kinasta. Ja mä saan pumpata mitä siellä puhutaan, kuten nyt. Kyllä mua kiinnostaa jos lapsi on syytettynä siellä.
Jos oli toisinpäin, niin senkin mielellään jotenkin tietäisin. Jos kerran asia on opeista sen tiimin vaativa asia.
Minustakin tämä nyt on sellainen asia johon mitään Kiva-tiimiä ei olisi edes tarvittu.
Mutta oletin siis että toinen on soittanut ja valittanut, mitä lapsensa sanoo mun lapsen tehneen. Ja sen haluaisin selvittää, koska tod. näk. tuo äiti sitten soittelee jatkossakin joka kinasta. Ja mä saan pumpata mitä siellä puhutaan, kuten nyt. Kyllä mua kiinnostaa jos lapsi on syytettynä siellä.
Jos oli toisinpäin, niin senkin mielellään jotenkin tietäisin. Jos kerran asia on opeista sen tiimin vaativa asia.
Mistä sä nyt edes tiedät, että ko. äiti on koululle soittanut?
Ja jos pahemmasta jutusta olis kyse, jos sun tyttö olis jotenkin erityisesti kiusannut, niin siitä olisi sun kanssa juteltu kyllä paremmin, kuin tuolla Wilma-viestillä.
Mun mielestä sä kehität tästä mielessäsi nyt ihan liian suurta soppaa. Luulen, että kahinoita tulee aina koulussa kavereiden kesken, ja tuollaisia tilateita voi olla vaikka joka päivä. Meinaatko sä puida ja tuskailla aina samalla lailla? Anna nyt olla jo.