ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miuku

Jäsen
28.10.2004
226
0
16
Mulle tuli alkuraskauden keskenmeno maaliskuun 16 päivä. Runsas vuoto kesti reilun viikon ja nyt odottelen ensimmäisiä kuukautisia. Ruskea tuhruvuoto alkoikin viikonloppuna. Kiertoni ollut hyvin säännöllinen ja nyt vain muutaman päivän "myöhässä". Mutta vuotoa tuli vain tuhrun verran ja kahtena päivänä. Siinäkö se sitten oli??? Voiko olla niin ettei kohdussa ollut vielä uutta limakalvoa mikä olisi pitänyt vuotaa pois kuukautisvuotona ???? Onko muilla kokemusta vastaavasta.

tähän kysymykseen kaipaisin minäkin tavallaan jonkinlaista vastausta, kommenttia ja kokemuksia...

nimittäin minulla myös alkuraskauden (vko6) keskenmeno 5.3. , josta 5vkon päästä eli 9.4. alkoivat ensimmäiset menkat, kestäen kaiken kaikkiaan n. 5-6pvää. kuitenkin muakin jäi vaivaamaan se, että oliko nämä menkat normaalit ja riittävät keskenmenon jälkeiseksi tyhjennysvuodoksi, sillä varsin niukat ne oli, vaikka vähän kirkasta punaistakin tuli, niin enimmäkseen tummaa ja hyytynyttä, lähinnä vessakäyntien yhteydessä. KOKEMUKSIA, TIETOA???

haluaisin jo kovasti päästä uuden yrityksen alkuun, mutta toki samalla toivoisin myös, että uusi mahdollinen raskaus myös kestäisi eli hätiköidä en halua..

-pirpana-

mulla myös oli km viikolla 9 siis myös maaliskuun alussa ja myös viikoilla 6 kohtalontovereita Pirpana.. :hug:

ekat menkat alkoi tasan viis viikkoa km:sta ja olivat tosi runsaat ja kestivät 6 päivää :snotty:

Yhteistyössä