Joku on varmaan ennenkin tätä tiedustellut, mutta miten teillä muilla on lähtenyt asiat rullaamaan kohdunulkoisen jälkeen? Mulla henkinen puoli on ok, en edes tiennyt olevani raskaana ennen kuin kivut tulivat ja jouduin sairaalaan ja laparoskopiaan. KU:ni oli munasarjassa eli mitään munatorven poistoa tms. ei jouduttu tekemään. Sisuskaluni ovat tallella ja kaiken pitäisi olla hyvin.
Kuitenkin mietin tässä, että kauanko joudun odottelemaan kuukautisia. Leikkauksesta on viisi viikkoa ja leikkauksen jälkeisen vuodon loppumisesta neljä viikkoa. Eilen olin jälkitarkastuksessa, jossa kuulin, että kohdun limakalvo on paksu, joten menkat ovat pian tulossa. Toivoisin menkkojen alkavan pian, jotta voimme metsästää taas ovulaatiota ja uutta raskautta! Miten teillä muilla on kuukautiset tulleet ja onko uusi raskaus onnistunut?
Monta viestiketjua aiheesta on, mutta toivon silti vastauksia kysymyksiini..
Kuitenkin mietin tässä, että kauanko joudun odottelemaan kuukautisia. Leikkauksesta on viisi viikkoa ja leikkauksen jälkeisen vuodon loppumisesta neljä viikkoa. Eilen olin jälkitarkastuksessa, jossa kuulin, että kohdun limakalvo on paksu, joten menkat ovat pian tulossa. Toivoisin menkkojen alkavan pian, jotta voimme metsästää taas ovulaatiota ja uutta raskautta! Miten teillä muilla on kuukautiset tulleet ja onko uusi raskaus onnistunut?
Monta viestiketjua aiheesta on, mutta toivon silti vastauksia kysymyksiini..