Elämän tarkoitus????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sad";24026179]Ihan samat fiilikset ap - täysin. Asiaa mutkistaa minulla vaan se että sydän on jo toisella ihmisellä; rakastan toista. :([/QUOTE]

Mistä te oikein löydätte noita toisia miehiä? Itse kun ihastuin toiseen kun olin suhteessa niin tämä toinen ei voinut rikkoa suhdetta ja perhettä ja sanoi sen ja myöskin olin kuulemma liian epävakaa. =(

Elämän tarkoitus on tehdä töitä ja kerätä tyhjänpäiväistä omaisuutta jotta voi olla ylpeä itsestään.

Ei vaan oikeesti elämän tarkoitus on se, että kaikella on joku tarkoitus ja se selviää sitten aikanaan :)

[QUOTE="vieras";24031923]Elämän tarkoitus on tehdä töitä ja kerätä tyhjänpäiväistä omaisuutta jotta voi olla ylpeä itsestään.

Ei vaan oikeesti elämän tarkoitus on se, että kaikella on joku tarkoitus ja se selviää sitten aikanaan :)[/QUOTE]

Selviääköhän? Luulen että kaikki salaisuudet jää mullan alle kaikilta! Oishan se hauska ajatella että kaikella merkitys ja sitten joskus selviäisi kaikki slaisuudet esim. faaraot, elviksen kuolema ja marilyn monroen kuolema ym. =)

[QUOTE="vieras";24025684]Onni, rakkaus?? Onko ne asiat niin tärkeitä et tässä ainoassa elämässä kannattaa erota (lapsista huolimatta) miehestä ja lähteä katsomaan löytyisikö onni? Tässä suhteessa en ole (enkä usko ikinä enää olevani) onnellinen. Ja jos en onnea löydä miehestä, löydän sen kenties jostain muusta. Mutta nyt näen vain epätoivoa ja katkeruutta kun katson tulevaan.

Sekavaa.[/QUOTE]

Yksi asia särähtää tekstissäsi ja pahasti. Jos etsit onnea jostakin toisesta ihmisestä, et sitä koskaan tule saamaan. Onni ja tyytyväisyys elämään pitää löytää ihan omasta itsestään. Joku voi jakaa elämän kanssasi, mutta varsinkaan pitkässä parisuhteessa sen toinen osapuoli ei voi olla onnesi lähde. Suhde kypsyy ja muuttuu, ero voi olla teille oikea ratkaisu tai sitten ei. Mutta minä lähtisin kyllä miettimään, mikä / mitkä ovat ne asiat, jotka tekevät juuri sinut onnelliseksi?

Mun mielestä elämän tarkoituksena on löytää mielenrauha, seesteinen olotila ja sen myötä onni. Silloin elämä on todella hyvää. Vielä ripaus rakkautta, niin ei vois paremmin mennä.

Tuo olotilahan vaihtelee koko elämän aikana! Harvoin sitä koko ajan tulee onnea! Niin ja jos ei itsellä pahemmin ongelmia ole niin voi tulla lapsille tai lapsenlapsille jne..

Tuo olotilahan vaihtelee koko elämän aikana! Harvoin sitä koko ajan tulee onnea! Niin ja jos ei itsellä pahemmin ongelmia ole niin voi tulla lapsille tai lapsenlapsille jne..

No ei tietenkään koko elämä ole onnea, mutta kun on kerran saavuttanut nuo nuo mainitsemani asiat, uskon, että se onni sieltä palaa aina synkemmän olotilan jälkeen.