[QUOTE="Abc";29228298]En sanonut, että olen yrittänyt miestäni puhumaan vain käskien.
Mies ei puhu koskaan, oli lähtökohtatilanne mikä tahansa.
Jos mä puhun, saatan puhua 3h ja mies ei välttämättä sano edes yhtä kolonaista lausetta koko aikana.
Mies on kovin arkinen. Hän ei välitä mistään romantiikasta yms. Meitä ei yhdistä kuin koti ja lapset. Meitä ei kiinnosta vapaa-ajalla samat jutut.
Miehen mielestä kaikki on aina hyvin.
Vaikka talo räjähtäisi ja raajat mukana, niin kaikki olisi silti varmaa miehestä hyvin.
Kaikkea on aina pitänyt lykätä milloin milläkin verukkeella. Mies asuisi varmaan edelleen vanhempiensa luona, jos en minä olisi vienyt suhdettamme eteenpäin. Yritän aina puhua ja kysyä miehen mielipidettä, mutta kun kaikki on aina ihan sama. Vaikka olisin 200kilonen punkkari niin miehelle olisi ihan sama.
Olen vuosia pyytänyt, että kehuisi minua joskus. Meidän rakkauden kieli on erilaista. Arvostan, että hän huolehtii arkisista jutuista, mutta toivoisin kuulevani edes kerra elämässäni esim. "Olet kaunis"[/QUOTE]
Minunkaan mieheni ei puhu, mutta osaan arvostaa sitä nykyään. Sosiaaliset helppoheikit puhuvat valheilla pään pyörryksiin. Ystävieni kanssa saan puhua ihan riittävästi.
Meillä on omat harrastukset, eikä oikeastaan mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita edes vapaa-ajalla. Sekään ei minua haittaa, saanpahan harrastaa mitä haluan ja tutustun uusiin ihmisiin omien harrastusteni kautta.
Sekin on positiivista, ettei miehellä oli liian tiukkoja mielipiteitä joka asiasta. Saapahan itse tehdä, kuten parhaimmaksi näkee, eikä tarvitse olla joka asiasta vääntämässä.
Minun mieheni kehuu minua vain hiprakassa kerran vuodessa. Hae itsetunnon kohotuksesi muualta. Ei siihen omaa miestä tarvita.
Mielestäsi omissa asenteissasi on vikaa, mutta itse olet sokea niille. Olin itse aikoinaan samanlainen. Kummasti se ero opetti arvostamaan miestäni vikoineen päivineen.