Mulle tuli pari viikkoa sitten lasku touko-ja kesäkuulta.Lisäksi oli kohta avoin saldo jonka olin jo maksanut ja loppusummaan oli lisätty tämä avoin saldo summa ja tämän laskun summa.Joten erotuksen sitten maksoin kehoituksen mukaisesti...
siellä oikein mättää? Laitettiin palautetta elisalle n.kk sitten ettei kaapeliverkko ja netti toimi kunnolla,jumittavat jatkuvasti.Perjantaina soittivat sitten miehelleni ja kysyivät asiasta enemmän....Aikanaan meillä meni netin avaamiseen melkein 2 kk ,vaikka elisa lupasi hoitaa avauksen 3 vkossa,muutimme siis vain paikkakuntaa... No ei ole tullut vielä kertaakaan laskua....
Mulle tuli just joku aika sit lasku touko-kesäkuulta...yks päivä mulle soitteli joku nainen Elisalta ja tiedusteli toimivuutta yms. kysyin laskutuksesta, ja kertoi että ovat muuttaneet systeemeitään ja oitäisi normalisoitua vuoden vaihteeksi :/
emme voi vaihtaa kaapelioperaattoria millään,asumme ns.elisan alueella.Työnantaja ei hyväksy langatonta verkkoa,joten pakko vaan tottua elisan jumitukseen.
soitin sinne.. kun niillä on nyt niitä muutoksia siellä tekeillä niin kaikki laskut tulee viiveellä.. ja ainakin mulle sanoivat että tulee nyt syksyn aikana 2 laskua samassa jotta pystyvät kuroomaan kiinni sen mitä on välistä pois.. ite sain laskun viimeksviimekuun lopussa..