Elisan asiakkaat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli pari viikkoa sitten lasku touko-ja kesäkuulta.Lisäksi oli kohta avoin saldo jonka olin jo maksanut ja loppusummaan oli lisätty tämä avoin saldo summa ja tämän laskun summa.Joten erotuksen sitten maksoin kehoituksen mukaisesti... :whistle:

siellä oikein mättää? Laitettiin palautetta elisalle n.kk sitten ettei kaapeliverkko ja netti toimi kunnolla,jumittavat jatkuvasti.Perjantaina soittivat sitten miehelleni ja kysyivät asiasta enemmän....Aikanaan meillä meni netin avaamiseen melkein 2 kk ,vaikka elisa lupasi hoitaa avauksen 3 vkossa,muutimme siis vain paikkakuntaa...:( No ei ole tullut vielä kertaakaan laskua....

Mulle tuli just joku aika sit lasku touko-kesäkuulta...yks päivä mulle soitteli joku nainen Elisalta ja tiedusteli toimivuutta yms. kysyin laskutuksesta, ja kertoi että ovat muuttaneet systeemeitään ja oitäisi normalisoitua vuoden vaihteeksi :/

soitin sinne.. kun niillä on nyt niitä muutoksia siellä tekeillä niin kaikki laskut tulee viiveellä.. ja ainakin mulle sanoivat että tulee nyt syksyn aikana 2 laskua samassa jotta pystyvät kuroomaan kiinni sen mitä on välistä pois.. ite sain laskun viimeksviimekuun lopussa..

Yhteistyössä