Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Eilen puitiin Elisan palveluista ja siitä kuinka sinne saa jonottaa pitkään.
Laitoin eilen sähköpostia Elisalle ja minulle vastattiin siihen kuusi kertaa!!!!!!!
Eri henkilö oli vastaamassa.
Eli jos ette pääse puhelimella läpi laittakaa sähöpostia!
Joo.. Sulla varmaan kävi sit tuuri. Mulla nimittäin ei käynyt.
Kunen puhelimella päässyt läpi, laitoin sähköpostia, mulle kyllä vastattiin, mut se oli jostain eri "osastolta" joka kertoi että "tämä sun s-posti tuli tänne väärään osoitteeseen, on välitetty nyt oikeaan paikkaan".
Enkä tasan lähettäny sitä mihkään laajakaistapuolelle, kun vielä varmistin että se menee matkapuhelinasioita käsittelevälle henkilölle. Sit meni kauan, viikko tai kaks ja tuli automaattinen viesti, että "sori, ei olla ehitty lukea sun viestiä, mut jos asia on vielä ajankohtanen, laita puhelinnumeros niin me soitellaan sulle päin".
Meni niin hermo, kun ei mistään saa ketään kiinni, et vastasin vaan että "mulla on teidän liittymä, te kyllä tiedätte mun numeron. ja odottelen sitä soittoa".
llmeisesti elisan tyypeillä on tapana soitella ilta-aikaan ilman numeroa asiakkaille, kun 2 sellaista puhelua oli mulle tullut. En niihin päässyt vastaamaan ja pari päivää myöhemmin tuli tekstiviesti että "Olemme koittaneet saada teihin yhteyden. Olkaa hyvä ja soittakaa asiakaspalveluumme, mikäli asianne on vielä ajankohtainen." :headwall: