Ellokselta ei sitten enää tarvitse tilata mitään

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Kaikki mielenkiintoiset tuotteet on joko merkkejä joista ei saa alennusta tai sitten noita "vain netissä"-tuotteita joista ei myöskään saa alennusta. Ihan kuin niillä nyt olisi tuotteita muuallakin kuin netissä :rolleyes:

Ja esim. Ticketin vaatteet kalliimpia kuin muissa kaupoissa.

Noista vain netissä tuotteista saa kyllä alennusta. Ei niitä hyviä prosenttialennuksia, mutta esim 231301 koodilla saa 30 euroa alennusta. Kai niitä tickettejä tilattiin niin huumassa, että rajasivat pois alesta.

Noista vain netissä tuotteista saa kyllä alennusta. Ei niitä hyviä prosenttialennuksia, mutta esim 231301 koodilla saa 30 euroa alennusta. Kai niitä tickettejä tilattiin niin huumassa, että rajasivat pois alesta.

Ok, kiitos vinkistä. Tuskin nyt silti mitään tulee tällä kertaa tilattua. Tuon alennuksen saa vain jos tilaa yli 90 eurolla.

Mulle taas nettisivu herjasi rekisteröidyttyäni että alekoodini -50% ei ole mun käytössä. Mitä hittoa? Mulle se oli tullut, mun nimellä, edellisenä päivänä. Vähän v-tutti kun olin käyttänyt aikaa niiden tuotteiden selaamiseen ja valikointiin ja vasta lopussa tulee tuo tieto. Lähetin Ellokselle kysymyksen asiasta mutta eipä ole mitään vielä kuulunut. Eikö nettiostamisen pitäisi olla nimenomaan helppoa vastapainoksi sille että et pääse sovittamaan vaatteita?

[QUOTE="Jassåå";23326720]Mulle taas nettisivu herjasi rekisteröidyttyäni että alekoodini -50% ei ole mun käytössä. Mitä hittoa? Mulle se oli tullut, mun nimellä, edellisenä päivänä. Vähän v-tutti kun olin käyttänyt aikaa niiden tuotteiden selaamiseen ja valikointiin ja vasta lopussa tulee tuo tieto. Lähetin Ellokselle kysymyksen asiasta mutta eipä ole mitään vielä kuulunut. Eikö nettiostamisen pitäisi olla nimenomaan helppoa vastapainoksi sille että et pääse sovittamaan vaatteita?[/QUOTE]

Mullakaan ei toiminut se koodi.

mä en tilaa sieltä enää mitään kun tilasin kerran kengät jossa oli niitit pystyssä kantapäissä, siis kengän sisällä. Vertavuotava haava tuli kun survoin sen pirun saappaan. Vihainen reklamaatio sinne, eikä mitään hyvitystä.

Ihan vaan uteliaisuudesta katosin T2H hintoja ja ovat tosiaan kalliita, kaikista muista (netti)kaupoista saa esim. välikausihaalarit alle satasella, tuolla oli 119 euroa! OVH on vielä valmiiksi painettu etiketteihin.

[QUOTE="Jassåå";23326720]Mulle taas nettisivu herjasi rekisteröidyttyäni että alekoodini -50% ei ole mun käytössä. Mitä hittoa? Mulle se oli tullut, mun nimellä, edellisenä päivänä. Vähän v-tutti kun olin käyttänyt aikaa niiden tuotteiden selaamiseen ja valikointiin ja vasta lopussa tulee tuo tieto. Lähetin Ellokselle kysymyksen asiasta mutta eipä ole mitään vielä kuulunut. Eikö nettiostamisen pitäisi olla nimenomaan helppoa vastapainoksi sille että et pääse sovittamaan vaatteita?[/QUOTE]

samantapaisia kokemuksia...aleprosentit ovat mielestäni olleet koko ajan kummallista huuhaata, ja mahdoton nähdä etukäteen tuleeko sitä alea vai ei...

ja on eräitä kertoja vietetty siellä aikaa niin että jäi tilaus tekemättä...

Eikä siellä koskaan ole ostettavissa mitään aletuotteita! Jos joku on näyttävästi ilmoitettu aletuotteeksi, on se heti "loppunut varastosta".

JA kyllä tosiaan se on kallis.

Niin. Ja kun lopulta luulee tilanneensa riittävästi ale-kamaa että saa vaaditun 25€ täyteen niin selviääkin s-postiin tulevasta tilausvahvistuksesta että siitäkin vähästä puolet loppuunmyytyjä. Miten vaikeaa on pitää tuotteiden tilattavuus ajantasalla?

Vielä lisäyksenä: Kun etsin vastausta yleisestä kysytyistä kysymyksistä, josko olisivat osanneet selittää miksi koodini ei toimi, niin löysin toisenkin epäkohdan.

Jos palautat tuotteen josta olet alen saanut (eli kalleimman tuotteen), alea ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen. Eli jos pidät muut vaatteet, tämä ostokeikka tulee sinulle ihan normihintaiseksi. Alea ei tipu toiseksi kalleimmasta. Syyksi sivulla sanottiin että tämä on alennusehdossa. "..ellet palauta tuotetta."

Laitoin sit samalla siitäkin kysymyksen että mikä idea tässä on? Kun niitä vaatteita ei kerran voi kokeilla, niin tuo on järjetöntä. Jos aikoo palauttaa kalleimman tuotteen (eli aletuotteen), kannattaa varmaan palauttaa kaikki. Ja jos tämän kaiken jälkeen jaksaa, niin tilaa sit uudelleen ne sopivat... Miten voi olla noin hankalaa.

Pakko kai mennä normikauppaan. Olisin vaan halunnut sieltä muutaman perustopin. Niitä mulla jo on ja tiedän että ovat hyviä. Täytynee ehkä kysellä jos joku muu tilaa ja lisäisin sit sen tilaukseen.

Mä sit taas tilasin jo viime viikolla jotain. Silloin kun tilasin luki tilauksessa express toimitus, oisko ollut 5-7 päivää ja nyt sit kävin kattomassa, niin ei ole vielä edes lähtenyt sieltä vaan toimitusajaksi onkin vaihtunut 8-14 pvää :( Miten ne tolleenkin voi tehdä?

Ja tosiaan tarkoitus oli täälläkin käyttää se -50% ale, mutta eipä se käynyt mihinkään tuotteisiin...

[QUOTE="xxx";23327021]Mä olen itse asiassa ihan tyytyväinen etteivät toimita postin kautta. Saa paljon nopeammin vaatteet, alle viikossa. Postin kauttahan ehtii jo vuodenaikakin vaihtua ennenkuin on vaatteet perillä.[/QUOTE]

No se ei oo postin vika. Tein eilen tilauksen ja hain tänään, postista. :) Mut ei ollu ellos, ylläripylläri!

[QUOTE="vieras";23327074]Onpas köyhät katkeria kun eivät saa enää lippua taivaaseen puoleen hintaan. Itse olen Ellokseen tyytyväinen.[/QUOTE]

Oliskin vain tuo TTH, mutta kun kaikki kivat kengätkin ovat alen ulkopuolella :'( Ei ole helppoa olla köyhä.

[QUOTE="xxx";23327021]Mä olen itse asiassa ihan tyytyväinen etteivät toimita postin kautta. Saa paljon nopeammin vaatteet, alle viikossa. Postin kauttahan ehtii jo vuodenaikakin vaihtua ennenkuin on vaatteet perillä.[/QUOTE]

Ihan OT, mutta on tosi hyvä, että postilla on kilpailija. Mä suosin paljon muita toimittajia siksi, kun posti luulee olevansa Suomessa joku lähetyksien jumala ja hinnat on sen mukaisia, ihan älyttömiä.

Minä kun jo hetken luulin, että joku oli tajunnut miten epäeettisiä halvat vaatteet ovat ja tullut järkiinsä, mutta ei... Päinvastoin, ne eivät olleetkaan tarpeeksi halpoja. Olen varma, että 99 % tänne kirjoittavista ei edes oikeasti tarvitse yhtään uusia vaatteita.

[QUOTE="vieras";23327074]Onpas köyhät katkeria kun eivät saa enää lippua taivaaseen puoleen hintaan. Itse olen Ellokseen tyytyväinen.[/QUOTE]

Aika vähän tuolta muutenkaan tilailen, mutta nuo alehuuhaat ovat muiden tässä ketjussa ilmi tulleiden asioiden kanssa yhdessä tehneet koko prosessista täysin naurettavan monimutkaisen, ainakin sellaisen käyttäjän näkökulmasta, joka haluaa tilata useampia tuotteita kerralla.

Ja se ei varmasti ole sattumaa, että halutaan hämätä ja monimutkaistaa asioita ihan naurettavuuteen asti - nykypäivänä on kyllä kaikki kalkyloitu tarkasti, ale prosentit mukaan lukien :)

en kiistä, ettenkö olisi onnistunut tilaamaan sieltä joskus jotain, norm. hinnalla tai "alella", en muista. Mutta mitään en menetä, vaikka en paljon enää tilaisikaan - yritän kyllä suosia muutakin, kuin noita halpamaissa tuotettuja juttuja.

Jota elloskin on, kuten monet kalliimmatkin kaupat, jotka ottavat 2 x enemmän hintaa silti. Ja köyhänä tai katkerana minua ei voi kyllä pitää mitenkään :)

mä en käsitä miks joku ylipäätään tilaa ikinä mitään ellokselta. se lafka ei ees ota selvää kuka kenenki nimellä luo sinne tilin, tavaratkin ihan tusinatuotteita. asiakaspalvelu on surkeista surkeinta, aina joku hoonosoomi, jonka kanssa on vaikea asioida. siellä ei oikein tunnu kukaan ottavan vastguuta mistään. ARGH!!

Yhteistyössä