Elloksen toppahousut,kokemuskia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä on ollut sellaset kevyttopat, ilman henkseleitä. Aivan loistavat, oiskos ollu 10€ pintaan. Muutenkin kaikista elloksen haalareista, tms. kuullut vain pelkkää hyvää :)
 
Ne olis tälläset mitä katoin.Toimiikohan kovemmilla pakkasilla,nuo matskut kun ei niin kauheesti sano mulle mitään.pitäs saada hypistellä niin tietäs :)

Ja mä tykkään nimenomaan että on tuo henkseli malli oli siinä lehdessä 10 tavis housuja.

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=179807#
 

Yhteistyössä