Elokuiset 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eloja94
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eloja94

Aktiivinen jäsen
08.04.2025
159
190
43
En löytänyt elokuisten keskustelua, joten ajattelin avata keskustelun 😁 Löytyykö muita elokuisen odottajia😍
Täällä tänään vihdoin vahva plussa, joten pakko yrittää luottaa, että tää on totta!

Täällä toinen elokuista odottava 🥰 Aloittajan tunnistankin tuolta haaveena vauva 2026 keskustelusta, onnea! 😍

Mulla laskettu aika varhaisultran mukaan 8.8. eli tänään rv 8+1. Pahoinvointi on astunut pari viikkoa sitten kuvioihin ja väsymys on suuri. Toinen lapsi kyseessä ja esikoiselle ja kakkoselle tulee 1v 9kk ikäeroa. Luvassa uuvuttavat mutta ihanat ajat 😁✌🏻♥️

Täällä toinen elokuista odottava 🥰 Aloittajan tunnistankin tuolta haaveena vauva 2026 keskustelusta, onnea! 😍

Mulla laskettu aika varhaisultran mukaan 8.8. eli tänään rv 8+1. Pahoinvointi on astunut pari viikkoa sitten kuvioihin ja väsymys on suuri. Toinen lapsi kyseessä ja esikoiselle ja kakkoselle tulee 1v 9kk ikäeroa. Luvassa uuvuttavat mutta ihanat ajat 😁✌🏻♥️
Onnea sinulle kulta toivon että kaikki menee hyvin ❤️ 💋 🙏

Täällä laskettu 2.8.2026 ❤️ Esikoista odotan nyt viikolla 9+0. Olen ollut koko joulukuun pois töistä pahoinvoinnin vuoksi. Tuntuu että on vaan lorvinut sohvan nurkassa eikä saa aikaseksi mitään😆 ehkä se kohta helpottaisi. Innolla odotan tulevaa!

Hei jee, tänne on löytänyt muitakin elokuisia! Meidän LA 17.8., käytiin varhaisultrassa, jossa kaikki kuten pitää tässä vaiheessa sekä sydän löi!😍

T. Eloja94 ku oon taas lentänyt pihalle enkä löytänyt tän uuden sivuston kirjautumisnappia🤣

Yhteistyössä