H
helmi82
Vieras
Poistun ketjusta, surullisia ultra-uutisia. Minulla nähtiin aamun ultrassa ensin kohdun sisällä ihan pieni möykky, epäili sitä pieneksi tuulimunaksi. Mutta sitten tuli vahva epäily myös kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Lääkäri näki oikeassa munasarjassa pienen mustan möllykän, jota ensin sanoi umpilisäkkeeksi. Siihen sitten totesin, että se on kyllä multa poistettu. Tökki sitä ja tuntu kipeeltä. Mua nyt seurataan, otetaan verikokeita ja viikonloppuna pitäis tietää mikä on ja miten hoidetaan. Vahvasti viittaa siihen kohdun ulkopuoliseen nyt.. se saattaa kuulemma joskus aiheuttaa kohtuunkin pienen rakkulan, ei tiedä syytä.
Aika murtunut olen. Kaks keskenmenoa puolen vuoden sisällä. Mulla oli tosi tyhjä ja oireeton olo tässä raskaudessa, sanoin miehellekin joka päivä että ei mun sisällä voi mitään olla, on olo niin tyhjä! Yritin vaan valaa uskoa itteeni ja ajatella positiivisesti, että josko se auttais.. Mulla ei siis mitään kipuja eikä vuotoja, siks en sitä kohdun ulkoista epäillyt.
Kiitos teille seurasta ja onnea teidän kaikkien odotukseen! Ehkä minäkin vielä joskus..
Aika murtunut olen. Kaks keskenmenoa puolen vuoden sisällä. Mulla oli tosi tyhjä ja oireeton olo tässä raskaudessa, sanoin miehellekin joka päivä että ei mun sisällä voi mitään olla, on olo niin tyhjä! Yritin vaan valaa uskoa itteeni ja ajatella positiivisesti, että josko se auttais.. Mulla ei siis mitään kipuja eikä vuotoja, siks en sitä kohdun ulkoista epäillyt.
Kiitos teille seurasta ja onnea teidän kaikkien odotukseen! Ehkä minäkin vielä joskus..