mammaksi LA 1.8.2008 P-HKS tai K-HKS Poika 11/99
rizzu LA 1.8.2008 Kätilöopisto, poika 09/06
Elokuu LA 1.8.2008 Kätilöopisto, poika 09/06
LiuLiu LA 3.8.2008 Kätilöopisto/NKL
mutsi 08 LA
kattu LA 5.8.2008 SaTKS, poika 08/06
Emeliina* LA 6.8.2008
viulu83 LA 6.8.2008 TAYS
VilmaAurora LA 6.8.2008 K-S ks
Miisa* LA 8.8.2008?? TAYS, Poika 10/06
Naksuli LA 24.8.2008
zuviliini LA 24.8.2008, poika 06/06
Garnet80 LA 24.8.2008, K-SKS, poika 03/05
Päivitetääns nyt sit omatkin tiedot tonne. Tein tänään testin ja meni samantien plussaksi. Yli viikonhan mulla noita oireita on jo ollut, mutta jotenkin sitä vain silti jännäs "virallista" tulosta.

. Nyt sit lähinnä jännätään, et kaikki menee hyvin. Miehelle piti kertoa vasta 20.12. mikä on meidän hääpäivä mutta arvas itse eilen, et mä oon raskaana ja käytiin sit yhdessä ostaa testi... et meni nyt sit hääpäivänlahjan mietintä uusiks..

.
Mä luulen, et mulla(kin) tulee tuo LA muuttumaan. On nyt laskettu netin 28 päivän kierron mukaan. Esikoista oottaessa meni viikon 12 ultrassa 5 päivää myöhemmäksi, rakenneultrassa ois siirtynyt yhden aiemmaksi, mutta ei muutettu ja lopult poitsu syntyi rv 40+4.
Me ollaan nyt ulkomailla, asuttu viime kesästä. Oli alunperin tarkoitus palata Suomeen ensi kesänä, mut nyt sit todennäköisesti maaliskuussa, kun mun hoitovapaa loppuu. Ei oo mitään hajua, miten täällä raskausajan seuranta etenee, neuvoloita ei ainakaan ole. Ilmeisesti saa aika rauhassa odotella, tyyliin muutama kerta lääkärissä koko raskauden ajan. Onneksi ei ole eka lapsi tulossa! Ihana ois kyllä päästä omalla äidinkielellä näitä juttuja kertoo, mutta onneksi on tämä palsta! Ja täytyy olla Jyväskylän neuvolaan yhteydessä, et niille päivittyy tiedot, kunhan nyt selvitään näistä kriittisistä viikoista... mulla tosiaan oli km ennen esikoista rv 6+3 ja jotenkin siitä on muodostunut mulle maaginen raja.. jos sen yli päästään, kaikki on hyvin, vaikka tiiän, et riskit on isommat vielä n.10 viikolle asti, joidenkin mukaan viikolle 13. Nyt olis menossa 4+3. Ihan alussa ollaan!
Mulla on myös maha turvoksissa. Esikoista odottaessa rupesin käyttää äitiyshousuja jo viikolla 12! Omat farkut joutu syrjään melkein samantien, onneks olin saanut just äidiltä parit vähän isommat, kun ne jäi sille pieniks, käytin niitä ne muutamat viikot, kunnes ei auttanut muu kuin ostaa äitiyshousut. Niistäkin resorivyötärölliset jäi pieniks ennen viikkoa 20, ne missä oli napit + kuminauha meni loppuun asti, tosin viimesillä viikoilla ei ollut kaikki napit kiinni... Oon hoikka luonnostaan ja esikoisen jäljiltä on kaikki kilot hävinneet aikoja sitten. Tosin onhan tuo esikoinenkin jo vanhempi, mitä suurimman osan täällä.
Maha on vähän väliä kipeenä, vähän jännitän miksi. Mut ilmeisesti on muillakin. Tissit on kasvaneet, mut eipä muita oireita juuri nyt. Paleltaa kyllä, mut se on mulle ihan normaali olotila

. Palelen aina, paitsi jos on yli -25, ja nimenomaan tuo miinusmerkki edessä. Sillon yleensä muut palelee, mutta mä en... kumma juttu

.
Mukavaa päivää kaikille!!!