Moi kaikille! (Piiiiitkästä aikaaa) :wave:
Varmaankin pari kuukautta kulunut viime kirjoitteluista, mutta hengissä ollaan

En oo vaan yksinkertaisesti jaksanu kirjotella, väsymys on ollut ihan järkyttävää, samoin pahoinvointi ja oksentelu.. Nyt tuntuu onneksi että vähän on helpottanut! Lukemassa oon käyny teidän juttujanne aina välillä, mutta tarviipas perehtyä vielä paremmin!
Rakenneultrassa käytiin maanantaina ja
selvä tyttöolo sai sitäkin selvemmän tyttölupauksen :heart: Kaikki oli paremmin kuin hyvin ja siellä hän vilkutteli. Isäkin pääsi ensimmäistä kertaa mukaan ultraan, mistä olin enemmän kuin onnellinen! Vaavin
painoarvio oli 493g ja rakenteet oli kunnossa. Istukka on etuseinässä, kuulemma ihan hyvällä alueella. Migreenin takia ultraamassa oli erikoislääkäri =)
Liikkeitä oon tuntenu monen monta viikkoa, ehkä viikolta n.16 alkaen.. Nyt tuntu paljon aikasempaa kun ekassa raskaudessa, tai sit osas vaan odottaa millasia ne on. Nyt ne tuntuu jo tosi voimakkaina, joskus maatessa jo vatsan päältäkin! JEE!
Raskausarpia ei oo ilmestynyt, niinkuin ei ensimmäisessäkään raskaudessa(vähän tuli rintoihin), vaikka painoa on kyllä tullut..
Valituksia: Mulla supistelee välillä aika paljon, mutta rauhottuu onneks aika pian.
Supisteleeko muilla? Vessassa joutuu ramppaamaan edelleen koko ajan, päätä särkee lähes päivittäin, iskiaskivut on ihan järkyttäviä! Vatsa tulee täyteen ihan mini-annoksista ja sitä seuraa kauhee ähky
Perjantaina olis neuvola, kuullaan silloin lisää!
-Fanny- ja vaavi 22+3 :heart: Mihin tää aika on mennyt?? Tätä vauhtia ollaan jo kohta synnyttämässä