Hyppyihanaa kuulla et kaikki olikin hyvin, monesti olitkin ajatuksissa ku esikoista myös odottelet ja meillä sama LA... supistus tuntuu juurikin siltä että vatsa yhtäkkiä kovettuu, kipuja siihen ei kai kauheasti saisi liittyä vielä... on tullut tässä itselle viime parin viikon aikaan ikävän tutuiksi nuo harkkasupparit!
vauvanvaatteista vasta kesällä olen ajatellut alkaa laittelee kamoja ja pesee vaatteita... sänky ja hoitopöytä on jo ostettu, vauvan huoneessa pienimuotoinen remontti edessä joten varmaan sen jälkeen toukokuun aikana kasaillaan sit ne kalusteet...
supistuksista onko kuinka usein muilla? tuntuu et koko ajan vatsa pinkeänä, neuvolas tänään mainitsin ja sanoi että kuuluu asiaan mutta kipuja ei saisi olla ja levolla pitää helpottaa mut mulla niitä välillä tuntuu levossakin, milloin kannattaisi huolestua niistä? vauva potkii koko ajan et ei kai hänellä ainakaan hätää ole, nyt tosin saikulla ku flunssaa pukkaa joten toivottavasti flunssa provosoi vaan niitä ja ne vähenisi sitten ajan kanssa...
neuvolassa muuten kaikki arvot ok, sf-mitta 21 ja käyrillä mennään.. äippäloma paperit tuossa jo täyttelin ja täytyy heittää ne postiin niin onpahan sekin asia sitten hoidettu! Neuvolantäti vaan toi vähän jännitystä taas elämään ku heitti et sykkeiden perusteella hän arvioisi tyttöä

, "tyttöselle" on sitten tilattu tuttavan lastentarvikeliikkeen kautta jo aika paljon vaaleansinistä

no mut sanoi sit et onhan tuo ultra kuitenkin paljon luotettavampi, ei sykkeistä ole tieteellistä tutkimusta, arvailuja vain... onneksi on tuo 4D vielä tulossa reilun parin viikon päästä niin näkeepähän siellä vielä toivottavasti jos pitääkin palauttaa siniset ja tilatakin vaaleanpunaista!!
käykääs muuten kattoo sucredeorge.com, siellä kaikkee liian ihanaa vauvatarviketta... sieltä se sweet blue & rose niin sitä autoteemaista ihanaa peittoa yms olen meidän vaaville tilaillut :heart:
Tervetuloa uusille!
Minttu ja Pikku-J 23+4