Iltaa!
Onpa täällä ollut hiljaista viime päivinä...
Salah meilläkään ei tullut mitään oireita rokotteesta. Yö nukuttiin oikein hyvin, enkä laittanut suppoakaan, kun en kokenut tarpeelliseksi.
Mun ei onneksi tarvii tehdä tänä jouluna joulusiivoa, kun päästään muuttamaan uuteen kotiin ennen joulua. Täyttä kaaosta tulee siis olemaan meidän joulu, kun kaikki tavarat on hujan hajan =)
On kyllä ihanaa kun tänä jouluna voi taas nauttia jouluruuasta. Viime jouluna oli kamalaa olla joulupöydässä sukulaisten ympäröimänä kun kaikki ruuat ja tuoksut etoi niin kamalasti...
Hiuksia lähtee täälläkin päästä oikein urakalla, välillä ihmettelen etten vielä ole kalju. Kerran on jo mennyt pesuhuoneen lavuaarikin tukkoon miun hiuksista...
Me ajateltiin aloitella tällä viikolla käymään tuolla seurakunnan perhekerhossa, katsotaan onko se meidän juttu. Eihän tuo poju siitä mitään vielä hyödy, mutta saisinpahan minä jotain seuraa ja täytettä päivääni! Ja sitten kiinnostaisi myös tuo äiti-vauva jumppa. Sinne osallistumisen edellytyksenä on, että vauva osaa kannattaa tarpeeksi niskojaan... Mitenkä tuo
tarpeeksi tulee sitten tulkita? En siis osaa päättää uskallanko jo mennä sinne vai pitäisikö vielä odotella...
Kääntyilemisestä ym. Eipä ole meidänkään pojulla mikään kiire minnekään, kyljelleen kääntyy, mutta ei edes ihmeemmin yritä vääntäytyä mahalleen. Masullaankin kun on niin pitää kyllä hienosti päätään ylhäällä, mutta ei yritäkkään liikkua mihinkään suuntaan.
Mulle se kyllä sopii, että on vielä jonkun tovin paikallaan niin mun on huomattavasti helpompi pakata noita tavaroita muutoa varten ja sitten uudessa paikassa purkaa tavaroita, jos poju pysyy paikallaan
Mutta nyt tekemään pizzaa kun pojukin on jo unten mailla!
Ruusulainen ja poju 3kk 2vko