<<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HooÄs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä vielä valvotaan... itkeskelyä ollut ilta, hetkeksi tyty nukahti syliin mutta nyt taas valvoo...

lueskelin nyt noita juttuja useampi sivu taaksepäin ja ainakin muutama oli epäilly uutta raskautta, osa leikilläänkin. Mä kans tuos yhes välis mietin että mitä jos olisinkin kun niin ihme oloa ja Tilda kitissy välillä tissillä. Mistäs sen tietää, en nyt ainakaan ihan heti testiä ala tekeen.. pitää sitten muutamien aamuyrjöjen jälkeen tehä jos sellasia alkaa oleen :laugh: Joo mutta empä jaksais ihan heti alkaa oottaan, oli oireita ja vaivoja vaikka muille jakaa ja loppuajasta oikean jalan suonikohjut niiiiin kauhean kipeät. Menkkoja ei vielä oo ollu, jälkivuoto kesti pitkäääääään sellasena silloin tällöin tuhrutteluna.

Muuten mulle tuli kutsu papa-kontrolliin. Ovat alkaneet täällä kutsumaan naisia säännöllisesti sinne. Mun piti muutenkin mennä kontrolliin kun oli ennen raskautta papaluokka kakkonen muistaakseni ja käskettiin käydä muutaman kuukauden päästä uudestaan mutta sitten aloinkin oottamaan ja eivät tehny sitä raskaana oleville joten toivottavasti sieltä ei kovin kauheaa löytyis!

Pitää siellä puhua vaikka jo äitiysneuvolan terkalle puhuinkin kun näin että mulla tullu muutaman kerran joku ihme suiru alapäästä, niinkuin joku jänteenpala tms.. Terkka meinas että sieltä saattaa tulla joskus sellasia mutta seuraile. ONKO KELLÄÄN IKINÄ OLLU VASTAAVAA??? Eka tuli joskus jokunen viikko synnytyksestä ja toinen nyt muutama viikko sitten... :$ apua..

Talvi tuli sitten (tai sohjokeli) ja yllätti täysin... niinkuin joka vuosi vaikka tiedossa onkin että se tulee... nyt pitäis sit kiireellä mennä ostamaa yhet kumpparit, yhet talvikengät yms.. mitä keltäkin nyt uupui..

Ostin tänään kotivinkin joululehen ja hirveä joulufiilis iski heti.. tekee tuo lumikin sen. Pitää hillitä vielä hieman etten ala joululauluja soittaan ja koristeita jo iskemään.. :D

Tilda on alkanu vänkäileen sylissä jo pystympään! Kamala kiire näyttää olemaan jo nyt.. kiire vissiin jo muiden mukaan. Nyt alkaa silmät itellä meneen siihen malliin kieroon että pakko päästä petiin, jospa tuo pikkuakkakin simahtais!

Öitä!

Merkkiä..

Joku kyseli lantion palautumisesta/ leviämisestä ja sektiosta.. Olikohan kiia.. No kuitenkin, raskausaika tekee sen että liitokset antaa periksi ja lantio levenee, joten synnytystapa ei siihen juurikaan vaikuta. Liitokset palautuu ajan kanssa ja löllöt jumpalla ;) Jos sellaisia on tullut :) Toisillahan ei lantio levene juuri ollenkaan ja toisilla paljon. Nyt huomaa että tokan raskauden jälkeen tuntuu lanteet leveemmältä kun ekan jälkeen. Tosin vyötärö taitaa olla jotenkin erimallinen nyt, korkeemmalla ja kapeempi, tai sit se vaan johtuu kun perse on leveempi.. heh.. Mut vartalon mallli on kurvikkaampi nyt kun ennemmin aika suora.

Ihanaa kun tytsi on alkanut entistä enemmän äännellä ja naraa jo ääneen välillä
:heart: Voiko pieni vauva ollakkaan näin iiiiihana! Kyllä sitä on onnekas kun on noi muksut :heart:

Yhteistyössä