M MLL Aktiivinen jäsen 13.05.2009 1 056 0 36 05.12.2009 #1 Millaisia kokemuksia kyseisistä rattaista? Tarkoituksena hommata vauvalle nämä ja lämpöpussi sinne. Kulkeeko hyvin lumessa/sohjossa? Onko ollut kestävät ja kätevät käytössä? Moitteita tai ruusuja?
Millaisia kokemuksia kyseisistä rattaista? Tarkoituksena hommata vauvalle nämä ja lämpöpussi sinne. Kulkeeko hyvin lumessa/sohjossa? Onko ollut kestävät ja kätevät käytössä? Moitteita tai ruusuja?
J JoannaS Vieras 05.12.2009 #3 Loistavat kerrassaan. Kulkee missä vaan säästä huolimatta. Suosittelen lämpimästi=)