no minä naisena en ainakaa oikeasti osaa sitä hienosäätöä sillä tavalla, että itsekkään tietäisin, mikä tekeminen tai tekemättä jättäminen on tuittupäisyyttä ja mikä vaikeasti saavutettavuutta. Siinä on kuule puurot ja vellit ja keitot ja sopat niin sekaisin, ettei mitään järkeä. Mistä ne kuule kukaan erottaa?
Ja miten sen kukakin tulkitsee, en tiedä yhtään. Reseptiä ei ole millä miehen sais, mutta helppohan se on aina kuulla siitä missä ne virheet tekee.
Silti kukaan ei sano, mitä pitäisi tehdä tai jättää tekemättä. Minäkin saan jatkuvasti kuulla siitä, missä se vika on, kukaan ei silti tiedä, miten joku vois kiinnostua aidosti ilman tuota sähläämistä.
Siitäkin on niin monta mieltä kuin on sanojaa. En mä ole neuvonut kellekkään tekemään niin, sanonpahan vain mitä palautetta saan, kun en tee niin. En ole alkanut siihen, mutta siitäkin saa kuulla. Tiedän täysin varmasti, että mulla se ei toimis, saisin vain miehet täysin mua vastaan, enkä mä kyllä haluakkaan tehdä kelleen niin. Mutta silti, ei ole vaihtoehtoisiakaan keinoja. En vois olla oma itseni, koska se on helppo tai ei-haasteellinen.