Emme ole seurustelleetkaan!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisilla on mennyt vähän puurot ja vellit sekaisin. On nimittäin aivan eri asia olla vaikeasti saavutettava, kuin tuittupäinen. On aivan uskomatonta, että naiset neuvoo toisiaan olemaan töykeä. Sen ymmärrän, että nainen voi empiä seurustelussa, mutta jos naisenkin tahdosta ollaan yhdessä, niin ei silloin kannata alkaa vi**tuilemaan. Suhteesta tulee hyvin lyhyt, tasapainotonta ihmistä on vaikea kestää.

no minä naisena en ainakaa oikeasti osaa sitä hienosäätöä sillä tavalla, että itsekkään tietäisin, mikä tekeminen tai tekemättä jättäminen on tuittupäisyyttä ja mikä vaikeasti saavutettavuutta. Siinä on kuule puurot ja vellit ja keitot ja sopat niin sekaisin, ettei mitään järkeä. Mistä ne kuule kukaan erottaa?
Ja miten sen kukakin tulkitsee, en tiedä yhtään. Reseptiä ei ole millä miehen sais, mutta helppohan se on aina kuulla siitä missä ne virheet tekee.
Silti kukaan ei sano, mitä pitäisi tehdä tai jättää tekemättä. Minäkin saan jatkuvasti kuulla siitä, missä se vika on, kukaan ei silti tiedä, miten joku vois kiinnostua aidosti ilman tuota sähläämistä.

Siitäkin on niin monta mieltä kuin on sanojaa. En mä ole neuvonut kellekkään tekemään niin, sanonpahan vain mitä palautetta saan, kun en tee niin. En ole alkanut siihen, mutta siitäkin saa kuulla. Tiedän täysin varmasti, että mulla se ei toimis, saisin vain miehet täysin mua vastaan, enkä mä kyllä haluakkaan tehdä kelleen niin. Mutta silti, ei ole vaihtoehtoisiakaan keinoja. En vois olla oma itseni, koska se on helppo tai ei-haasteellinen.

Ja minä naisena taas tiedän hyvin tarkkaan olenko vaikeasti saavutettava vai tuittupäinen. Kunhan olen aito oma itseni, enkä pelaa mitään pelejä, niin olen saavutettavissa vain sellaisselle miehelle kenelle haluankin sitä olla. Tapoihini ei kuitenkaan kuulu olla kenenkään palvelija, ei sellaisenkaan miehen, keneen rakastuisin. siinä on eronsa.

Ei tarvitse miettiä puuroja ja vellejä eikä kiukutella miehelle turhasta. Täytyy vain tietää mitä itse haluaa ja mitä ei siedä ja toimia sen mukaan.

Ehkä tämä kirjoittaja joka kuulemma ei ole miehiä tavannut ei vaan ole vielä tavannut sitä miestä joka hänelle todella sopii. Siinä tapauksessa voi olla että kannattaa miettiä tarkkaan millaisesta miehestä on kiinnostunut, ehkä kirjoittaja ei satu osumaan sellaisiin ympyröihin jossa oikeansorttisia miehiä liikkuu.

Ja muuten, nainen ei SAA miestä vaan valitsee miehen, mies se saa naisen jos mies tekee sen eteen tosissaan töitä ja häntä onnistaa. Jos nainen lähtee sillä mentaliteetilla miettimään pariutumista että olisi ihanaa kun "saisi" miehen niin ei kumma että tarjonnan laatu on kumman heikkoa.

Sitähän ne suomen miehet on yrittäneet meihin iskostaa vuosikymmeniä että saatte naiset olla onnellisia kun saatte ylipäänsä minkäänlaisen miehen kotianne sulostuttamaan. Kun naiset sen propagandan uskoo, miehet saa olla laiskoja ja höppänät naiset passaa ja palvoo niitä ja luulee että onnistipa nyt. Kunnes naiselle tulee mitta täyteen ja avioero, tai nainen pysyy nössönä ja mies sitten lähtee lätkimään.

Antakaa naiset itsellenne arvo, niin saatte arvostusta mieheltäkin.

"Ja minä naisena taas tiedän hyvin tarkkaan olenko vaikeasti saavutettava vai tuittupäinen. Kunhan olen aito oma itseni, enkä pelaa mitään pelejä, niin olen saavutettavissa vain sellaisselle miehelle kenelle haluankin sitä olla. Tapoihini ei kuitenkaan kuulu olla kenenkään palvelija, ei sellaisenkaan miehen, keneen rakastuisin. siinä on eronsa."

Hyvin sanottu! Ei tarvitse pelata pelejä kunhan on oma itsensä ja jotkut vaan osaa arvostaa itsään niin, että miehet joutuvat pakosti kohtelemaan hyvin ja kunioittamaan. Kenenkään palvelijaksi ei pidä myöskään ruveta!
Joskus olen törmännyt samanlaisiin naisiin jotka palvovat maata miehen jalkojen alla, kuka ihme sellaisen naisen haluaa? Itsekin olen joskus tapaillut sellaisia miehiä jotka mielistelevät ja palvelevat, mutta valitettavasti en itsekään jaksanut sellaista...

Höpö höpöh. Ei miehet tykkää jos on aito oma itsensä. Miehille pitää olla narttu. Pitää esittää paljon tyhmempää mitä on,ihastella miehen älyä ja nauraa hänen vitseilleen. Pitää vain kovasti teeskennellä ja mielistellä, sellaisista miehet tykkää. Eivät he pidä fiksuista naisita, joilla on omat mieleipiteet. Ja en tarkoita mitään feministejä. Miehille pitää olla narttu ja huora, sitten saa arvostusta ja ihailua.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se on:
Höpö höpöh. Ei miehet tykkää jos on aito oma itsensä. Miehille pitää olla narttu. Pitää esittää paljon tyhmempää mitä on,ihastella miehen älyä ja nauraa hänen vitseilleen. Pitää vain kovasti teeskennellä ja mielistellä, sellaisista miehet tykkää. Eivät he pidä fiksuista naisita, joilla on omat mieleipiteet. Ja en tarkoita mitään feministejä. Miehille pitää olla narttu ja huora, sitten saa arvostusta ja ihailua.

Ehkä noin, jos haluaa itseään tyhmemmän miehen. Minä en halua.

Näin se on kaikkien miesten kanssa. Miehethän on yksinkertaisia ja tyhmiä. Huorat kusettaa niitä helposti. Ei mies arvosta naisessa ihmisyyttä ja inhimillisyyttä. Se ei haittaa ollenkaan, vaikka naisystävä hässii muidenkin miesten kanssa, kunhan vaan muistaa mielistellä miestään. Miehet on niin yksinkeraisia. Kun ky*pä seisoo niin järkikin seisoo ja nehän seisoo miehillä aina.

Onpa mennyt kummalliseksi tämä keskustelu. Ei mikään ihme että parisuhteissa on ongelmia jos naiset tollasia asioita miettivät. Nainen olen kyllä itsekin, mutta enpä ole koskaan pohdiskellut että pitäiskös nyt olla miehelle ilkeä vai mielistellä vai esittää tyhmää... Ja ihan omana itsenäni olen aina kelvannut. Ottajia kyllä olisi, vaikka fiksu olenkin. Nykyinen mieheni nimenomaan arvostaa sitä, että on omia, voimakkaitakin mielipiteitä ja omakin elämä, en omistaudu kaiken aikaa vain miehelleni ja suhteellemme. Eikä niin tee hänkään.
Jos lähtökohtana pitäis ennemminkin sitä, että suhteessa on kaksi erilaista ihmistä eikä jotain käsittämättömiä streotyyppejä naisesta ja miehestä, niin voishan se vaikka toimiakin? En käsitä että aikuiset(?) naiset pohtivat sellaisia asioita kun edellä, luulisi olevan teini-ikäisten tai korkeintaan parikymppisten pohdintoja.

"Ei mies arvosta naisessa ihmisyyttä ja inhimillisyyttä. Se ei haittaa ollenkaan, vaikka naisystävä hässii muidenkin miesten kanssa, kunhan vaan muistaa mielistellä miestään."

Tuossa ei ole nyt mitään järkeä, mistä ihmeestä olet saanut tuollaista päähäsi??

"Tuossa ei ole nyt mitään järkeä...jne".

Olen kuule nähnyt niin monta tapausta tässä vuosien varrella ja AINA mies on jättänyt fiksun naisen huoran takia. Sitten on kuksittu äpärä ja elämä on mennyt vituralleen. Vasta siinä vaiheessa mies on huomannut, että tuli tehtyä paha moka. Miehet ei huoli fiksuja tai jos jossain vaiheessa huoliikin, niin varmasti pettää ja vittuilee.

"Näin se on" on ilmeisesti sitten ennemmin se "huora" kuin fiksu nainen? Tai näin voisi ainakin olettaa kirjoitusten perusteella... Kai sitä nyt sitten elää niinkuin opettaa.

Sä olit sille väärä. Se löysi oikean ja on onnellinen. Ehkä säkin löydät sen oikean. Hyväksihän se sua käytti ja piti nninkuin varalla sen aikaa kunnes löytää sen oikean ja 3 v. siinä meni.

"Yäk", en ole OPETTANUT ketään, sinun on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä mitä luet. Älä kommentoi näitä kirjoituksia, kun et ymmärrä asioita. Löysitköhän itsesi kirjoituksistani. Asiahan on niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Onpas edelliselle kertynyt paljon katkeruutta. Jos sinun miehesi oli tollo ja jätti sinut jonkun kevytkenkäisen sutturan takia, niin ei kai nyt koko miessukupuolta sentään tarvitse siitä syyllistää. Miehesi vaan kaiketi teki sen kuuluisan Kypsän Miehen Aikuisen Ratkaisun. Jos olit noin kitkerä jo avioliiton aikana, niin en oikein edes jaksa sitä ratkaisua ihmetellä.

Pahoittelen epätarkkaa ilmaisuani. Luulin vain, että sinäkin olisit joskus törmännyt sanontaan "elää kuten opettaa", mutta et ilmeisesti. Jotenkin tuntuu että jollain muulla tässä on ongelmia luetun ymmrätämisen kanssa kuin minulla.. Ja en todellakaan löytänyt itseäni kirjoituksestasi. Tulinpahan kommentoineeksi kun luulin sen olevan keskustelupalstan idea. Ilmeisesti olin siinäkin sitten väärässä. Sinä et tainnut ymmärtää kysymystäni kun et siihen vastannut?

Fiksu ja läski ruma muija... Miehet kun tykkää enemmänkin kauniista naisista, niin sitten pettyvät, kun se ei olekaan mikään vaimotyyppi, niin katuvat. Sen takiahan ne ruman läskin akan jättävät huoran takia.

Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
Fiksu ja läski ruma muija... Miehet kun tykkää enemmänkin kauniista naisista, niin sitten pettyvät, kun se ei olekaan mikään vaimotyyppi, niin katuvat. Sen takiahan ne ruman läskin akan jättävät huoran takia.

Kumpaan kategoriaan itse kuulut?

Kyllä tulee paha mieli ja sääli joitakin tämänkin ketjun kirjoittajia kohtaan, kun lukee katkeria vuodatuksia, mukapiilotettua omakehua, olevinaan fiksuja knoppeja, jotka ovat täynnä tyhjän ihmisen sanomaa... Voi, voi noita yäkkejä...

Valtavan paha olo kuultaa niin selvästi läpi kirjoituksen. Etsitään omaa hyvää ja tyytyväisyyttä toisen henkilön kirjoituksen ala-arvoisesta arvostelemisesta. Ei sitä hyvää oloa teille sieltä löydy, vaan asiasisällöstä, empatiasta ja aidosta lämmöstä toista ihmiskunnan edustajaa kohtaan.

Ja mistähän nyt löysit sitä pahaa oloa kirjoituksessani? Käsittämättömiä tulkintoja teet muutaman rivin perusteella. Edellisellä kirjoituksellani vastasin "näin se on"-nimimerkin käyttäjän mielestäni asiattomaan kirjoitukseen. Minulla ei ole tarvetta etsiä hyvää mieltä keskustelupalstoilta, löydän sitä ihan oikeasta elämästäni riittävästi. Aiemmin yritin vaan jotenkin saada tolkkua em. nimimerkin jutuista, siinä onnistumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Yäk:
Ja mistähän nyt löysit sitä pahaa oloa kirjoituksessani? Käsittämättömiä tulkintoja teet muutaman rivin perusteella. Edellisellä kirjoituksellani vastasin "näin se on"-nimimerkin käyttäjän mielestäni asiattomaan kirjoitukseen. Minulla ei ole tarvetta etsiä hyvää mieltä keskustelupalstoilta, löydän sitä ihan oikeasta elämästäni riittävästi. Aiemmin yritin vaan jotenkin saada tolkkua em. nimimerkin jutuista, siinä onnistumatta.

Ja sinustako tässä puhutaan? Et ole maailman napa, täällä on muitkain kirjoittelijoita.

Alkuperäinen kirjoittaja Zyys:
Kyllä tulee paha mieli ja sääli joitakin tämänkin ketjun kirjoittajia kohtaan, kun lukee katkeria vuodatuksia, mukapiilotettua omakehua, olevinaan fiksuja knoppeja, jotka ovat täynnä tyhjän ihmisen sanomaa... Voi, voi noita yäkkejä...

Tästä nyt lähinnä päättelin, kun tuota nimimerkkiäni tuolla vilauteltiin. Tai näin ymmärsin.

nyt olet tuotakin kokemusta rikkaampi,jos sinusta tuntuu että pettymys on liian vaikea käsiteltäväksi käy juttelemassa jonkun sellaisen kuuntelijan kanssa, joka auttaa sinua pääsemään tapauksesta ehjin nahoin takaisin arkeen.
Vastauksia tuon miehen idioottimaiseen käytökseen on turha enää etsiä, et tule niitä koskaan saamaan.Nyt voit vain huolehtia itsestäsi, omasta jaksamisestasi. Sen miehen kehoittaisin unohtamaan.
Kiltteydestä sakotetaan.Koin itse vastaavanlaisen tilanteen parikymppisenä tosin sillä erolla, että mies rupesi seurustelemaan bestikseni kanssa. Olisi ollut helpompaa jos kyseessä olisi ollut joku tuntematon.Välithän siitä katkesi kaikkiin osapuoliin, silloin kuulin nuo samat sanat"eihän meillä ole koskaan mitään ollutkaan" - paitsi suhde kaksi vuotta! Esitin vuosia samoja kysymksiä itselleni - tuloksetta, nyt ymmärrän että kannoin arpia tietämättäni vuosia ja tapaus jätti minuun todella vahingoittavat näkymättömät haavat, koska olin myös kiltti ja toiset huomioonottava en olisi voinut kuvitellakaan että joku käyttää hyväkseen minua!Ja sitähän se oli.Vihasin itseäni ja tunsin itseni arvottomaksi olihan minussa oltava jotain vikaa, jos kaksi maailmani tärkeintä ihmistä petti minut!Kukaan ei ollut minun tukenani,ei ystäviä,olin aivan yksin loputtomien kysymysteni kanssa.

kaikkea ei tarvitse jaksaa yksin!Tehty mikä tehty, jotain opit nyt tuosta varmasti - mikään tässä maailmassa ei ole niin varmaa kuin epävarmuus!
Tsemppiä sinulle!!

Edelleen kelaan samoja kysymyksiä mielessäni, enkä voi unohtaa tätä 3 vuotta. Mietin kaikkia asioita, mitä oli tarkoitus tehdä yhdessä ja mitä tehtiin yhdessä. Kaikki oli hänelle pelkkää valetta. Huomaan useiden kirjoituksessa pientä naljailua ja sellaisia kommentteja, "että minä olen oma itseni, en esitä muuta" ja "en ole mikään palvelija" tms. . Oma itseni olen minäkin ollut, enkä ole myöskään tuntenut itseäni palvelijaksi. Olen aina ottanut toisen ihmisen huomioon, ilmeisesti se on väärin. Olen ollut kiltti, en vain exälleni vaan yleensäkin ihmisille. En tykkää riitelemisestä, mielummin keskustelen asioista suoraan ja avoimesti. Luulin exää rehelliseksi ja se oli suurin virhe minkä tein. Jotakin tästä opein, en luota enää koskaan muihin kuin itseeni.

Ihmiset ovat raadollisia. Ehkä voisit ajatella niin, että tulevaisuudessa luottamuksesi kasvaa, kun ensin tutustut ystävääsi.

Älä itseesi luota, huonona hetkenä kuitenkin ostat suklaata:))