Miksi pitää valehdella???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juulia36
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt hukkasi Jukka-Pekka pointin. Siis tokihan tänne saa kuka vaan kirjoittaa.

Vaan tässä oli nyt tarkoitus todeta, että kun tänne palstoille kirjoittaa, niin täytyy hyväksyä myös se mahdollisuus, ettei kaikki palaute olekaan just sitä mitä tuli hakemaan.

Eli jos ellejä ei teksti miellytä, niin tänne ei sitten kirjoiteta. Mielestäni jokaisella on oikeus kirjoittaa, mutta kenenkään ei tarvitse lukea eikä vastata. Ohittaa ne jutut jotka ärsyttää ja joihin on pakko vastata ilkeästi, niin yksinkertaista se on.

Tässäpä pätkä ulkomaan ellin tekstistä.
"Kirjoittajat ovat suorasukaisesti sanoneet mita ajattelevat ja ap ei reagoinut siihen kovin hyvin. Paras jutella vaan kavereilleen sitten."

Etpä tainnut Jukka-Pekka edelleenkään ymmärtää "pit.": in pointtia..

Mutta tuo mitä itse sanot pätee myöskin ap: hen, ei hänenkään ole mikään pakko vastata ilkeästi, jos toisten kirjoitukset ei miellytä.

Ei tässä todellakaan kenenkään tarkoitus varmaan ole olla ilkeä, mutta niinkuin "pit." tuossa totesi, jos tänne kirjoittaa, ei voi myöskään olettaa että kaikki olisi samaa mieltä kanssasi. Ap halusi muiden mielipiteitä tilanteeseensa, ja kun palaute ei ollut sitä mitä hän ilmeisesti oli odottanut; päähänpaijausta, hän suuttui.

En voi muiden puolesta tietenkään puhua, mutta omasta puolestani totean, että symppaan täysillä Juuliaa, tilanteensa on varmasti sietämätön, mutta juuri siksi hänen kannattaisikin suhtautua ennakkoluulottomasti näihin kommentteihin, koska suurin osa on kyllä mielestäni olleet häntä kannustavia.

Taas yksi putkiaivo mies ei ymmärtänyt ed. naisten kommentteja..ja. .kyllä ellit ovat antaneet hyviä kommentteja!!!osa myös rakentavia ja toki mahtuu niitä piikkisiäkin. joita välillä tulee!!so what..

Alkuperäinen kirjoittaja läpäläpä:
Taas yksi putkiaivo mies ei ymmärtänyt ed. naisten kommentteja..ja. .kyllä ellit ovat antaneet hyviä kommentteja!!!osa myös rakentavia ja toki mahtuu niitä piikkisiäkin. joita välillä tulee!!so what..[/quote

Todella uupeeta huomata kuinka herkät, ihanat, aina oikeassa olevat naiset osaa vastata asiallisesti ja kauniisti (HUOM! TÄMÄ ON PIRUILUA). Elämäänsä vittuuntuneet tippaleipäaivoiset eivät käytä tätä palstaa sylkykuppinaan ja haukkumispaikkanaan. Herkät naiset hyökkää kuin koiranrakit vaikka eivät edes ymmärrä mitä ovat lukeneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Jukka-Pekka:
Alkuperäinen kirjoittaja läpäläpä:
Taas yksi putkiaivo mies ei ymmärtänyt ed. naisten kommentteja..ja. .kyllä ellit ovat antaneet hyviä kommentteja!!!osa myös rakentavia ja toki mahtuu niitä piikkisiäkin. joita välillä tulee!!so what..[/quote

Todella uupeeta huomata kuinka herkät, ihanat, aina oikeassa olevat naiset osaa vastata asiallisesti ja kauniisti (HUOM! TÄMÄ ON PIRUILUA). Elämäänsä vittuuntuneet tippaleipäaivoiset eivät käytä tätä palstaa sylkykuppinaan ja haukkumispaikkanaan. Herkät naiset hyökkää kuin koiranrakit vaikka eivät edes ymmärrä mitä ovat lukeneet.

Et siis vieläkään ponjannut..))elä nyt ota pulttia kaikesta mitä kirjoitetaan??...ja mistä tuollaista keksit?..!! Jaa..että AINA oikeassa olevat naiset?.. oletko mies .. vai transu!?mikä

Minäkin epäilen että JukkaPekka on Juulia. Tai ehkä Juulian veli. Ainakin raivostuvat ja ymmärtävät tahallaan väärin aivan samalla tavalla. En minä ainakaan tajua mitä väärinymmärettävää ulkoellin ja pitin teksteissä oli, enkä näe mitään haukkumista ja sylkemistä muiden sen jälkeen vastanneiden jutuissa.

Pointti jonka kaikki muut paitsi JukkaPekka ymmärsivät oli että tänne saa kirjoittaa mutta jos on noin herkkänahkainen palautteen suhteen niin ehkä ystäville purkautuminen olisi turvallisempaa.

Lukijat kai olettaa myös että jo 36 vuotiaalla naisella (nimimerkin mukaan) on ensisijainen vastuu elämästään, eikä aina voi syyttää muita omasta onnettomuudestaan, varsinkin kun se on väärä miesvalinta. Tuossa iässä ihminen ei ole enää mikään untuvikko. Jos sattuu iskemään kätensä paskaan, niinkuin ap, niin ei se paska siitä lisää kääntelemällä sen paremmalta haise, joten paras jättää omaan arvoonsa ja jatkaa matkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silleen:
Minäkin epäilen että JukkaPekka on Juulia. Tai ehkä Juulian veli. Ainakin raivostuvat ja ymmärtävät tahallaan väärin aivan samalla tavalla. En minä ainakaan tajua mitä väärinymmärettävää ulkoellin ja pitin teksteissä oli, enkä näe mitään haukkumista ja sylkemistä muiden sen jälkeen vastanneiden jutuissa.

Pointti jonka kaikki muut paitsi JukkaPekka ymmärsivät oli että tänne saa kirjoittaa mutta jos on noin herkkänahkainen palautteen suhteen niin ehkä ystäville purkautuminen olisi turvallisempaa.

Lukijat kai olettaa myös että jo 36 vuotiaalla naisella (nimimerkin mukaan) on ensisijainen vastuu elämästään, eikä aina voi syyttää muita omasta onnettomuudestaan, varsinkin kun se on väärä miesvalinta. Tuossa iässä ihminen ei ole enää mikään untuvikko. Jos sattuu iskemään kätensä paskaan, niinkuin ap, niin ei se paska siitä lisää kääntelemällä sen paremmalta haise, joten paras jättää omaan arvoonsa ja jatkaa matkaa.

Voi hyvä naiset. En ole transu en Julia enkä pahemmin Romeokaan, tavallinen suomalainen mies ja 4 lapsen isä. Lueskelen silloin tällöin kaikkia kirjoituksia täällä ja vain hyvin, hyvin harvoin sorrun kommentoimaan. Ehkä laiton eka tekstini tahallisesti hieman kärkeväksi, mutta joskus tuntuu siltä että tämä on paikka jossa naiset pääasiallisesti purkavat omaa pahaa mieltään tuntemattomiin ihmisiin. Jos jollakin on vaikeaa, niin miksi haukutaan?
Enkä tarkoita tällä tätä viestiketjua vaan yleisesti. Jos jonkun puolisi on pettänyt, ei muuta kuin ero vaan. Eikö aina ole kuitenkin aihetta ja myös viisaampaa keskustella asioista. Ero ei aina ole paras ratkaisu. Tämä Ellien palsta on kuin mehiläispesä, hiukan kun soraiset väärään, käy lauma kimppuun ja heitetään mitä herjaa tahansa. Kaikella ystävyydellä, opetelkaa keskustelemaan, se keskustelun taito puuttuu monelta.

ihan samaa mieltä ku herra henkilö.Tää on mettispesä josta ei apua kantsi pyytää.muutama vuosi sitte kirjotin tänne ja kerroin ongelmastani, niin voi luoja sitä ryöpytystä tuli ihan hirvee olo.Olin kauvan aikaa etten viittinyt edes lukea näitä juttuja.

Ihmiset valehtelevat koska eivät osaa tai pysty käsittelemään asioita niiden vaatimalla tavalla.
Oman minäkuvan kohottaminen on yksi valehtelun muoto. Ikävää siinä on se, että valehtelijat eivät useinkaan huomaa sitä, että ympäristö tiedostaa heidän valehtelunsa, ja sen myötä koko valehtelija laitetaan osastoon 2B.
Minä en valehtelijoita ympärilleni halua, kaikista asioista pitää aikuisten pystyä keskustelamaan, ihan kaikista.

Alkuperäinen kirjoittaja Juulia36:
Kiitos Mies50 vastauksesta. Aivan uskomatonta, että löytyy mies joka haluaa keskustella!!!!!!! 10+ sinulle.

Kokemukseni mukaan monet miehet tykkäävät keskustella, eli ei mikään harvinaisuus. Miten menee Juulialla, oletko päässyt jo eroon miehestä?

Kiitos kysymän. Eroon olen päässyt, eikä ole enää ikävä. Elämä menee niin kuin menee, välillä huonosti ja välillä oikein huonosti.Stressin takia olen sairastellut. Yksi ongelma kun poistuu niin toinen tulee tilalle. Uutta miestä en ole etsinyt enkä etsi.Keskitän voimani opiskeluun.

Mulle on myös selvinnyt, miten törkeästi mies on valehdellut ja keksinyt tarinaa tarinan perään ja ties miten kauan ja monesti, enää en usko mihinkään juttuihin. Tämä nyt paljastunut juttu saa epäilemään kaikkea. Ties mitä tuo on touhunnut vuosien varrella. Ikinä en olisi uskonut, typerä ja luottavainen kun olen. Kyllä panee miettimään, että onko rehellisiä miehiä olemassakaan (no kai niitä on, mutta eipä ole montaa omalle kohdalle sattunut). Nyt on kerättävä voimia eroon, ei ole niin helppoa tuosta vaan erota kun naimisissa olen. Pääsenköhän koskaan katkeruudesta eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja valheiden uhri:
Mulle on myös selvinnyt, miten törkeästi mies on valehdellut ja keksinyt tarinaa tarinan perään ja ties miten kauan ja monesti, enää en usko mihinkään juttuihin. Tämä nyt paljastunut juttu saa epäilemään kaikkea. Ties mitä tuo on touhunnut vuosien varrella. Ikinä en olisi uskonut, typerä ja luottavainen kun olen. Kyllä panee miettimään, että onko rehellisiä miehiä olemassakaan (no kai niitä on, mutta eipä ole montaa omalle kohdalle sattunut). Nyt on kerättävä voimia eroon, ei ole niin helppoa tuosta vaan erota kun naimisissa olen. Pääsenköhän koskaan katkeruudesta eroon.

Mulle kävi ihan niin kuin monelle muullekin täällä.Olen seurustellut pari vuotta kivan kaverin kanssa.Olen ollut ymmärtäväinen ja antanut hänen viettää poikieniltaa ja käydä kavereiden kanssa ulkona, ollaan oltu laskettelemassa ja ulkomailla kahdestan yms. Viikko sitten sain kuulla häneltä, että olen dominoiva ja että olen luullut meidän seurustelevan:)))!!! Pari vuotta sitten mies teki aloitteen ja kysyi tapailujen jälkeen, että alettaisiinko seurusteleen.Olin lentää pyrstölleni hänen haukkujen jälkeen, sitten kundi lähti ovet paukkuen eikä ole sen jälkeen näkynyt eikä kuulunut.Kaverin kautta sain kuulla, että on ollut kapakassa pari kertaa jonkun toisen naisen kanssa. Liekö posauttanut vosunsa paksuks ja minusta piti päästä äkkiä eroon. Ette ole lyylit yksin, ukot on paskaa kaikki.

Milloin naiset oppii, että ei miehet ole muuta kuin p*llun takia naisten kanssa. Sinne mennään, mistä halvimmalla saadaan. Muulla naisen osalla ei ole miehelle mitään merkitystä, ainoastaan p*llu on tärkeä.

Yhteistyössä