M
Moision Musta Enkeli
Vieras
Vaikka ootan vauvaa ja kolme lasta ennestään,uskon että pärjään paljon paremmin ilman tuota miestä. Oli nyt töissä n.3kk , sitte viikon makas ilmottaatta mitään töihin nii potkuthan sieltä sai! Rahasta ei tietookaan, paitsi tuet mitä mun tilille tulee. Ei oo sanallakaan maininnu että hakis töitä tai menis kurssille. Nukkuu kaikki helkutin päivät vaan , yöt istuu koneella ja tekee mitä lie..useesti on koneella 5-6 aikaanki aamusin ku haen pikkuselle maitoa:S Huutaa lapsille koko aika, muiden pitää siivota ja siivota ja siiivota. Hänen ei tartte tehdä mitään.. Mä kyllä pidän kämpän kuosis mutta luulis nyt ku herra ittekki kotona etä jotain tekis eds ruan kerran viikossa,mutta ei puhettakaan!!! Toissapv heräs joskus iltapv:llä ja alko kauhee huuto mikä sotku täälä on. TUlin sillon lasten kans pihalta ja oltii syömäs ( aattelin sen jäälkeen laittaa paikat kuntoon) Huus ja möykkäs, potki leluja ja hajotti pyykitelineen. Eikä tuo ollu ensimmäinen kerta! Ei kait tämmöstä enää jaksa, ollaan juteltu tuhat ja yks kertaa näitä asioita ja lupaa ja lupaa,mutta pahemmaks vaan menee. Ehdotin parisuhde terapiaa,mutta ei lähde ku syyllistäisin vaan kuulema sitä! Oon alkanu pelkään jo koko miestä ja olo on ahdistava, oon eläny väkivaltases suhtees ennen ja nyt en aio jäädä ottamaan selvää koska hermostuksissaan lätkäsee mua tai lapsia! :S Kiitos kun sai purkautua
Niin ja lisään sen verran että tätä on jatkunu kohta vuoden ja nytten viimisen 3kk aikana mies on vaan pahentunu!