En enää koskaan käytä linja-autoa (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin yks päivä Varissuolla ja mä ajattelin että mä oon jossain piilokamerassa kun siellä oli kaiken maailman ihme porukkaa liikenteessä :O
Käynti Itäkeskuksessa on aina elämys.

(eikä kovin positiivinen sellainen)

Sain muuten tänään hämärän tekstiviestinkin; "Saanko sun osoitteen?". Lähettäjänä joku, jota en tunne. Ööö, et saa :D

Käynti Itäkeskuksessa on aina elämys.

(eikä kovin positiivinen sellainen)

Sain muuten tänään hämärän tekstiviestinkin; "Saanko sun osoitteen?". Lähettäjänä joku, jota en tunne. Ööö, et saa :D

Miksei saa :O Sähän se tylsä oot :D

Mä olin nyt kevään töissä yhden päivän viikossa siellä Itäkeskuksen vieressä, ja ihmettelinkin, kun siellä on aina niin rauhallista. Tosin menin aikaisin ja lähdin vähän kesken päivää, että ehkä kaikki paikalliset ei ollut liikenteessä :xmas: Mut sit räjähti potti, samassa bussissa oli ties vaikka mitä kansallisuuksia ja uskontoja, uskonnollista musaa kuuntelevia ihmisiä ja uskonnollisia kirjoja lukevia henkilöitä, kummallisia rautatankoja mukanaan kantavia ihmisiä, itsekseen puhuvia ihmisiä, pari juoppoa, muutama narkkari, itsekseen naureskelevia ihmisiä... :O Sitten oli täti, joka pajatti kokoajan. Koko matkan. Ei itsekseen, vaan jollekin ihmisille, ihan kenelle vaan, kohde vaihtui kokoajan.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Olen varmaan kamalan epäsosiaalinen ulkoisessa maailmassa vieraille ihmisille. Myönnän että joskus olen liiankin varpaillani ja siksipä en tutustu mm bussipysäkillä uusiin tuttavuuksiin vaan ne uudet tuttavuudet tapahtuu lähinnä lasten harrastusten/kerhojen/koulujen ja työpaikkojen kautta.

Minulle joskus joku yrittää tulla juttelemaan pysäkillä mutta lähinnä mutisen vastaukset.
On toki ihmisiä jotka koettavat kaikkensa jotta alan juttelemaan mutta ah nykyään on onneksi puhelin ja kuinka ollakkaan sen myös saa soimaan sopivan hetken tullenkin :D

Minulta kysytään aina tietä, vaikka missä olisin. Vaikka itse olisin kartta väärinpäin kädessä ja ihan eksynyt, minulta tullaan kysymään, että missä on Piccadilly Circus. Ja niitten omalla kielellä. Se on hämmentävää.

Yhteistyössä