en halua elää ton lapsen kanssa! v&"#¤u mulle riittää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
piti hampaat pestä niin taas se vitun hirveä vänkääminen asiasta! sit ku saan kaverin istumaan penkille, peiton kanssa johon kääriyty mua piiloon, ja saan kasvotkin esille tää pomppaa siitä ylös ja sadasosa sekunnissa hammasharja ja purskutusvedet pitkin lattiaa, joka vitun ilta sama homma!! sit se vielä karkasi sänkynsä alle, ja on siellä vieläkin minä kun en mahani kanssa sinne alle pääse!! :kieh: eikä sänkyä saa siirrettyä mitenkään mun voimillani. mä lukitsin makkarin oven, siiellähän perkele on sitten sängyn alla ku kerran on hauskaa! taitaa hauskuus loppua siihen kun toteaa ettei pääsekkään tänne tekee kiusaa! oikeesti mun piti hakee se jäähypenkille jäähylle kun heitti vedet yms pitkin. mut ihan sama, senkus hampaat mätänee sen suuhun mä en tällästä paskaa jaksa joka ikinen ilta(ja puolet aamuista) :(

Ehkä mäkin tekisin niin että antaisin olla sängyn alla, sammuttaisin valot ja toivottaisin hyvää yötä. Ovea en lukitsis. Saattais olla että tulis vähin äänin sänkyynsä kun humais että et lähdekkään leikkiin mukaan.

Kokeile hampaiden harjauksessa vaikka tarra-palkintoa: jokaisesta hyvin menneestä kerrasta saa tarran ja jos on mennyt hyvin koko viikko, saa jonkun extra-kivan jutun.

JA VOIMIA SULLE!!!

meillä melkein samaa melkein joka ilta.siks oon laittanu miehen peseen likan hampaat..ei mulla kans kestä hermot..ja tyttö 2v2kk.Meillä kyllä pikkasen lievempänä toi et ei o lähteny juokseen mihinkään mut ei sit o paikalla yhtään ja mulla on nykyään ni lyhyt pinna et hermostun pienemmästäkin.. jaksamisia.. :hug:

:hug: Älä anna periks. Vie rauhallisesti asia loppuun asti. Se vaan haluaa vedättää ja kokeilla nyt sinua. Myöhemmin tulee tosi paljon ongelmia hammaslekurilla, jos jätät pesemättä.

4v lapsi on jo, eikä ole kyllä ikinä sujunut hampaiden pesu, tai no aina välillä pari kertaa menee nätisti mutta vuoden on varmaan tota jatkanut, sitä ennen ei vaan avannut suutaan tai jos avasi niin sitten puri yhteen jos sai harjan suuhun. musta vaan tuntuu että pahemmaksi menee.

enkä mä halua lähtee mihinkään lahjonta linjalle tai odottaa kohta saavansa palkinnon jokaisesta normaalista asiasta jos jotain suostuu tekee.. murkkuiässä saakin lahjoa sitten vähän isommilla asioilla :(

kaiken lisäksi mun on tehnyt koko päivän mieli jotain hyvää ajattelin että okei nukutan kaverin rattaisiin, käyn huoltsikalla hakee suklaata ja siirrän kotona omaan sänkyyn. se siitäkin sitten. MIKSI lasten kanssa ei pysty suunnittelee itselleen mitään! ei edes yhtä hemmetin suklaalevyä! mä oon niin turhautunut ja vihanen!!

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
:hug: Älä anna periks. Vie rauhallisesti asia loppuun asti. Se vaan haluaa vedättää ja kokeilla nyt sinua. Myöhemmin tulee tosi paljon ongelmia hammaslekurilla, jos jätät pesemättä.

Samahan tuo, yksi ilta. Ei mene hampaat pilalle. Rauhoittele vaan itseäsi. Tuo on mullekin niiiiiiin tuttu fiilis. Välillä kun tekis mieli heittää pennut seinille.

ja joo hammaspeikoista on kerrottu, näytetty. lapse papan hampaat on ihan kamalassa kunnossa.. ja on monta kertaa ne hampaat nähnyt ja pappa selittänyt että on kipeät, ja rikki kun ei oo pessyt hammaspeikkoja pois! en mä tiedä mikä tohon auttaa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:

Samahan tuo, yksi ilta. Ei mene hampaat pilalle. Rauhoittele vaan itseäsi. Tuo on mullekin niiiiiiin tuttu fiilis. Välillä kun tekis mieli heittää pennut seinille.

Terve vaan sullekin =)

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:

Terve vaan sullekin =)

Terve itelles.

Alkuperäinen kirjoittaja itku:
4v lapsi on jo, eikä ole kyllä ikinä sujunut hampaiden pesu, tai no aina välillä pari kertaa menee nätisti mutta vuoden on varmaan tota jatkanut, sitä ennen ei vaan avannut suutaan tai jos avasi niin sitten puri yhteen jos sai harjan suuhun. musta vaan tuntuu että pahemmaksi menee.

enkä mä halua lähtee mihinkään lahjonta linjalle tai odottaa kohta saavansa palkinnon jokaisesta normaalista asiasta jos jotain suostuu tekee.. murkkuiässä saakin lahjoa sitten vähän isommilla asioilla :(

kaiken lisäksi mun on tehnyt koko päivän mieli jotain hyvää ajattelin että okei nukutan kaverin rattaisiin, käyn huoltsikalla hakee suklaata ja siirrän kotona omaan sänkyyn. se siitäkin sitten. MIKSI lasten kanssa ei pysty suunnittelee itselleen mitään! ei edes yhtä hemmetin suklaalevyä! mä oon niin turhautunut ja vihanen!!

Esim. tarrat onnistuneesta hampaiden pesusta ei vielä lasta pilaa. Meillä on käytetty tarroja esim. pottaopettelussa, kun hommat alkavat sujua normaalisti, voi tarroistakin luopua.

voi, väsynyt olet ja ymmärrän kyllä turhautumisesi.
Mutta kun kerran pakkokeinot ei auta, yrittäisit sitä palkitsemista. Vaikka se tarrasysteemi. Ja aluksi vaikka jo kahdesta tarrasta joku kiva palkinto (yhteinen pelituokio tms.) Tai jos koitat palkita heti hyvin suoritetusta hammaspesusta, lupaa lukea satu tai kuunnelkaa joku kiva lastenlaulu.

Yhteistyössä