En halua mennä mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myräkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myräkkä

Aktiivinen jäsen
29.09.2005
2 509
0
36
enkä nähdä yhtään ihmistä. Haluan hautautua kotia kaikkien katseilta ja jutuilta. En halua enää edes kauppaan mennä, tunnen kaikkien katseet niskassani (vaikka niillä oikeasti tuskin kiinnostaa pätkän vertaa mun elämä enää yhtään). Toivon toisen ihmisen kuolemaa päivittäin.. En kohta enää jaksa. Miten poikanikin käy.. :(

Mä olen puhunu ja puhunu vaan. Ja mitä enemmän mä puhun, sitä enemmän musta tuntuu pahalta. Haluaisin pyyhkiä muistista paljon asioita. Toivon toisen ihmisen kuolemaa, koska en halua nähdä sitä enää koskaan. Mun päivä on pilalla kun mä näen sen. Siis tätäki enemmän pilalla..

Mutta mitä on tapahtunut? Mitä tää ihminen on tehnyt sulle? Olet selvästi henkisesti aivan loppu ja masentunut. Sun pitää saada masennuslääkkeitä, ihan oikeesti.

On se nyt kauheeta tommonen, et joku ihminen voi pilata toisen elämän. Selvästi tämä vaikuttaa sinun elämänlaatuusi, jos et edes ihmisten ilmoille voi mennä. Mutta hei, ei kaikki ihmiset ole pahoja, ainakaan minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Mä en alennu sen ihmisen takia lääkkeitä popsimaan

No mut ethän sä niitä sen toisen ihmisen takia söis, vaan ittes! Eli älä alennu luopumaan omasta elämästäsi jonkun persläven takia!
Eikä se nyt ole yhtään varma, että lääkkeitä antavat -riippuu lääkäristä, mutta niitä ei aina ole mitenkään helppo saada- jotain apua kuitenkin kannattaa hakea.
Älä alennu sen toisen ihmisen takia pilaamaan omaa elämääsi, vaan näytä sille, että hänestä huolimatta sinulla on elämä! Ja hae rohkeasti sitä apua, vaika omasta terveyskeskuksesta aloittaen!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

No mut ethän sä niitä sen toisen ihmisen takia söis, vaan ittes! Eli älä alennu luopumaan omasta elämästäsi jonkun persläven takia!
Eikä se nyt ole yhtään varma, että lääkkeitä antavat -riippuu lääkäristä, mutta niitä ei aina ole mitenkään helppo saada- jotain apua kuitenkin kannattaa hakea.
Älä alennu sen toisen ihmisen takia pilaamaan omaa elämääsi, vaan näytä sille, että hänestä huolimatta sinulla on elämä! Ja hae rohkeasti sitä apua, vaika omasta terveyskeskuksesta aloittaen!

Kiitos, mä taidan liimata tän jääkaapin oveen

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Kiitos, mä taidan liimata tän jääkaapin oveen
:hug:
Jos toi purkaus oikeasti paransi sun oloa, niin omakin päiväni tuli samalla pelastettua =) . Mä kun kärsin täällä jonkunlaisesta "olen täysin turhake" -syndroomasta...

Olen samaa mieltä noista lääkkeistä. Nythän tavallaan olet jo alentunut pilaamaan elämäsi sen ihmisen takia, eli miksi ei sitten lääkkeitä.. jos et kerran keskusteluapua halua. Ei se keskustelukaan aina auta.

Muista, että tämä ON hyvä maailma ja hyviäkin ihmisiä on elämässä. Elä vaikka niiden vuoksi jos ei muiden.

[/quote]
:hug:
Jos toi purkaus oikeasti paransi sun oloa, niin omakin päiväni tuli samalla pelastettua =) . Mä kun kärsin täällä jonkunlaisesta "olen täysin turhake" -syndroomasta...

[/quote]

No mikäs sulla nyt sitten on?

Kyl mä tiedän tääl on hyviäki tyyppejä. Mut tää yks on kääntäny kaikki mua vastaan (siis ku tää tämmönen kuppa 400 hengen kylä). Mä en halua enää mennä mihinkään, piste. Mä en oo tehny mitään, se yhtäkkiä alko puhuun musta paskaa kaikille ku ei saanutkaan mun miestä (luulee siis saavansa kaikki). On haukkunu mutki useampaan kertaan, sanonu säälivänsä mua ku mun mies n*i kaikkia pikku v*suja, vaiks mun mies ei oo tehny mitään.

Yhteistyössä