N
no huh huhh
Vieras
No ei ne lapset nyt siihen kuole, jos joskus YHTENÄ PÄIVÄNÄ saavat muutakin kun terveellistä ruokaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tajua tuollaista syrjimistä!!?? entä jos miehesi ilmoittaisi, että lapsella ei ole mitään asiaa sinun vanhempien luokse kun ne antaa lapselle karjalanpaistia!!!?? Miltä tuntuisi? Ihan yhtäläinen oikeus miehesi vanhemmilla on nädä lasta kuin sinunkin vanhemmillasi. Ihan eri asia jos ovat jotain juopponarkkareita, mutta jos ihan normaalijärjellä varustettuja ihmisiä niin...
Sinä se järjen jättiläinen oletkin. En halua lapselle kariesta, jos pystyn sen välttämään, mutta haluaisin kyllä kovasti isovanhemmat, vaikka sitten epätäydellisetkin, jos eivät ihan suoranaisia hulttioita ole.
Itse en oppinut koskaan tuntemaan isovanhempiani (kaikki kuolivat ennen kuin ehdin kolmea vuotta täyttämään) ja silti minulla oli karies. Arvaa, kumpaa olen elämässäni enemmän surrut?
Ap mä en edes haluaisi hoitaa sun lastas, sen verran raskaalta ihmiseltä kuulostat noiden sun karies juttujen kanssa.
Mun mielestä mummojen ja vaarien tuleekin hemmotella lasta, nehän ovat isovanhempia ja se mitä lapsi nt sattuu mummolassa tekemään ei mitenkään liity normaaliin arkeen.
Tuskin ne sille yltiömäisesti karkkia syöttävät tai limsaa juottavat ja voithan sä sanoa, ettei limsaa vielä kun on niin pieni.
Sä ehkä maalailet vaan piruja seinille tässä. Ja mun mielestä sillä ettei ne käy teillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettetkö sinä voisi lasta sinne antaa. Ehkeivät halua käydä teille kun teillä on vaikea olla, tiukat säännöt kyläiilessä tai jotain....ovat vaivautuneita. Joku syyhän siihen on etteivät teille tunge?
Sinun ei ole pakko viedä lastasi hoitoon yhtään minnekään ellet halua. Ei se ole mikään perusoikeus!