Yritin soittaa muutamaan kertaan, ei vastannut. Lähetin miehelle viestin: Anna anteeksi. Tulethan mun viereen nukkumaan?
Oon valvonu, ku mies ei ole vastannut, niin on huolettanut. Vastaus tuli tuossa reilu tunti sitten ku taksi ajoi miehen pihaan ja mie menin ihmettelemään mitä siellä huudellaan ja mies nukkui portailla, oksensi ja taksimies yritti herättää huutamalla. Raahasin miehen sisälle ja oon nyt yli tunnin hoivannut ja yrittäny saamaan juomaan vettä. Ei ole helppoa raahata tuota 100-kilosta äijjää. Sammumiskuntoon itsensä juominen voi jonku mielestä olla normaalia, mutta ite en sitä ikinä voi hyväksyä. Se on vaarallista ja vastuutonta. Onneksi taksikuski huolehti, että sain miehen sisälle asti.
Voi perse! Tässä asiassa olisin mielummin ollu väärässä ja se pahis ja vielä hullukin. Sitä, että toinen juo itsensä siihen kuntoon että ei voi ite huolehtia itestään ja siten pakottaa toisen laittamaan kylkiasentoon ja siivoamaan oksennusta, ei sentään tarvi hyväksyä, vai kuinka?
Nyt se on sammunut tuonne kylppäriin. Sain käännettyä sen mahaltaan kylkiasentoon ja riisuttua oksennusvaatteet pois. Peitin kylpytakilla. Toivottavasti ei palellu, ei ole lattialämmitystä. Jätin valot päälle ja oven auki, että kuulen kuorsauksen jos satun heräämään ite. Tutkin vielä netistä sen uuen kylkiasennon ja meen nukkumaan. Ei sillä että mie jaksaisin tuota massaa enää paljon siirtää. Meillä on kuitenkin 40 kiloa painoeroa ja mulla tämä masu tässä edessä..
Kiitos hyvistä keskuisteluista, teille jotka pysyitte asiassa ja otitte kantaa. Avasitte mieleni lukon, kuun en nähnyt tätä selvästi. Eipä olisi uskonut että palstalta joskus sais ihan oikeaa apua.. heheh. Kiitos!