V
vieras
Vieras
voi että ku voi ihmistä siepana näin paljon..
mentiin abc:lle tänään lasten kanssa syömään..
siin mein vieressä (melkein..)istui pariskunta yhden lapsen kanssa.
ruokaa odotellessa annoin lasten leikkiä siinä leikkipaikalla
no tämä pariskunta kyyläsi koko ajan meitä oikein mieskin käänsi päätänsä koko ajan meihin vaikka ite söikin..
no me saatiin oma ruoka ja ruvettiin syömään ni siinä oli sitten tosi kiva syödä ku toiset kyylää koko ajan
mitä sitten vaikka onkin 5 lasta tai olisi niitä sitten se 20 mutta kyl mun mielestä toi meni jo liian pitkälle,meni oikein ruokahalut
minkä takia en voi 5 lapseni kanssa käydä missään ku heti kyylätään.jopa pois lähtiessämme yks nainen sanoi miehellensä.."AATELLA 5 LASTA.."
ja sanoi vielä sen niin kovasti että varmasti kaikki abc:llä olijat kuulivat..
mä en enään ikuna poistu tästä huushollista..kun en saa lasteni kanssa olla rauhassa ihmisten kyyläyksistä ja sanomisista..
ja aatella tästä joukosta puuttui yks lapsi...
mentiin abc:lle tänään lasten kanssa syömään..
siin mein vieressä (melkein..)istui pariskunta yhden lapsen kanssa.
ruokaa odotellessa annoin lasten leikkiä siinä leikkipaikalla
no tämä pariskunta kyyläsi koko ajan meitä oikein mieskin käänsi päätänsä koko ajan meihin vaikka ite söikin..
no me saatiin oma ruoka ja ruvettiin syömään ni siinä oli sitten tosi kiva syödä ku toiset kyylää koko ajan
mitä sitten vaikka onkin 5 lasta tai olisi niitä sitten se 20 mutta kyl mun mielestä toi meni jo liian pitkälle,meni oikein ruokahalut
minkä takia en voi 5 lapseni kanssa käydä missään ku heti kyylätään.jopa pois lähtiessämme yks nainen sanoi miehellensä.."AATELLA 5 LASTA.."
ja sanoi vielä sen niin kovasti että varmasti kaikki abc:llä olijat kuulivat..
mä en enään ikuna poistu tästä huushollista..kun en saa lasteni kanssa olla rauhassa ihmisten kyyläyksistä ja sanomisista..
ja aatella tästä joukosta puuttui yks lapsi...