en ikinä enään käy missään:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
voi että ku voi ihmistä siepana näin paljon..
mentiin abc:lle tänään lasten kanssa syömään..

siin mein vieressä (melkein..)istui pariskunta yhden lapsen kanssa.
ruokaa odotellessa annoin lasten leikkiä siinä leikkipaikalla:)

no tämä pariskunta kyyläsi koko ajan meitä oikein mieskin käänsi päätänsä koko ajan meihin vaikka ite söikin..
no me saatiin oma ruoka ja ruvettiin syömään ni siinä oli sitten tosi kiva syödä ku toiset kyylää koko ajan:(

mitä sitten vaikka onkin 5 lasta tai olisi niitä sitten se 20 mutta kyl mun mielestä toi meni jo liian pitkälle,meni oikein ruokahalut:(

minkä takia en voi 5 lapseni kanssa käydä missään ku heti kyylätään.jopa pois lähtiessämme yks nainen sanoi miehellensä.."AATELLA 5 LASTA.."
ja sanoi vielä sen niin kovasti että varmasti kaikki abc:llä olijat kuulivat..

mä en enään ikuna poistu tästä huushollista..kun en saa lasteni kanssa olla rauhassa ihmisten kyyläyksistä ja sanomisista..

ja aatella tästä joukosta puuttui yks lapsi...

Ensin ajattelin että jospas ihaillen katseli lapsi katrastasi, mutta aika ääliömäistä aukaista suunsa ja päivitellä montako lasta on. Mistäs hän tiesi että kaikki on sinun? Voisihan joukossa olla vaikka esim naapurin lapsi tai sukulainen.
Meitäkin katsellaan vaikka meillä ei ole kuin neljä lasta mutta kun mennään syömään paikkaan missä leikki paikka niin lapsia on kuin 10 :D

Hei, suru pois puserosta.
Mie harvoin liikun näiden kaikkien kanssa yhdessä missään enää, mutta 7 lapsen kanssa liikuttiin vielä useastikin. Kyllä meitäkin katsottiin, mutta mitäs niistä välittämään.

Toisaalta, mie oon tottunut jo kaikenmaailman kommentteihin jopa yksin liikkuessani esim. kaupassa.
Kaiken maailman mutisijoita löytyy: "Että tuokin taitaa luulla että ruoka loppuu kaupasta tänäiltana" tai "Luuleekohan jotkut täällä kaupassa, että maailmanloppu iskee huomenna" tai "Mahtaako olla järkeä lähteä nälkäisenä kauppaan!" :o

Alkuperäinen kirjoittaja kullanmurut:
Ensin ajattelin että jospas ihaillen katseli lapsi katrastasi, mutta aika ääliömäistä aukaista suunsa ja päivitellä montako lasta on. Mistäs hän tiesi että kaikki on sinun? Voisihan joukossa olla vaikka esim naapurin lapsi tai sukulainen.
Meitäkin katsellaan vaikka meillä ei ole kuin neljä lasta mutta kun mennään syömään paikkaan missä leikki paikka niin lapsia on kuin 10 :D

kyllä meilläkin lapset metelöivät ja totta kai siittä mölyä lähtee ja ehkä tuntuu kamalalta ehkä toisista ku niin monta lasta höpöttää/lauleskelee..
ettei meidän lapset nyt ihan "herran kukkarossa elele.."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysy enskerralla et -HALUATTEKO OPPIA ETTÄ MITEN TEKIN SAATTE VIIS LASTA TEHTYÄ? ;) PITÄKÖ NÄYTTÄÄ?

uskaltaisinkin mutta en koskaan saa sanaa suustani ulos..
pitäisköhän opetella??meinaan jos yhen lapsen vielä teen ni mitenköhän ne naamat sit venähtää..?

Minä en ole koskaan jaksanu ymmärtää et miksi toisten asioita päivitellään ääneen ja isosti. Mitä hittoa se muille kuuluu.
Meillä kans on iso perhe ja aina saa kuulla, tosin en jaksa siittä välittää.Lähinnä naurattaa ne toisten kommenttit. Ja tahallanikin haluan järkyttää kanssaeläjiä ;)
Mutta mutta siltikin vaadin ihmisiltä käytöstapoja.Enhän minäkään huutele perään et hei ettekö tekään osanneet usiampaa tehä...yms.

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Älä ny tommosen takia ala tupajääräksi! Tuskin he ilkeyttään kyttäsivät... Olisit vaan vaiks vinkannu ohi mennen, että toinen puoli katraasta jäi iskän kaa kotiin ;)

Minun kotona meitä on kuusilasta ja tätini oli ollu meidän kans kaupungilla. Mutta oli ottanut vain kolme matkaan. Niin joku kassaneiti oli kauhistellut et teitähän on monta niin minä olin kirkkaasti kailottanu et miten niin meitähän jäi vielä kolme kotiinkin. Ei meitä sittenkään vielä ole paljon ku meitä on vaan kuus....

se on suhteellista...

Mä olisin saattanu neuvoa lapsia tyyliin, tulkaas syömään ja sitten muistatte, että on epäkohteliasta tuijottaa toisia, keskitytään me vaan omaan ruokailuun... :whistle:

Tuohon olisi ollut hyvä sanoa takaisin isoon ääneen "AATTELE KUUDESKIN LÖYTYY" :D mutta eihän noita ikinä silloin tule mieleen kun pitäisi. :D Älä välitä, joillakin ei ole parempaa tekemistä kuin kytätä muita... heidän ongelmansa. =)

Minä ainakin olen kateellinen sellaisille ihmisille joilla on monta lasta. Mietin että näillä ihmisillä täytyy riittää rohkeutta, että joku voi ihan oikeasti uskaltaa ja jaksaa ottaa kontolleen niin monta ihmistä. Minulle riittää vastuuta näissä kahdessa naperossa ja ukko-kullastakin täytyy pitää huoli.

ehkäpä sun just pitäs enempi käydä jossain!!!ettet kuvittele olevas noin harvinainen ja tuntevas et sua kyylätään....me reissataan ympäri suomea ja neljä krtaa vuodessa ulkomailla 5;n lapsen kanssa,enkä koskaan ole tuntenu noin.

Yksi syy, miksi en viihdy Suomessa, kun siella kaymme, on tuollainen yleinen lapsivastaisuus. Lapset eivat saa kuulua eivatka edes nakya.

Mulla on 6 lasta, ja taalla Enkuissa mulle monesti kommentoidaan ystavallisesti, ja kehutaan lapsia. Ei silla, etta lapseni olisivat maailman ihanimpia, ja paraskaytoksisia, tarkoitan sita, etta lapset huomioidaan positiivisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
ehkäpä sun just pitäs enempi käydä jossain!!!ettet kuvittele olevas noin harvinainen ja tuntevas et sua kyylätään....me reissataan ympäri suomea ja neljä krtaa vuodessa ulkomailla 5;n lapsen kanssa,enkä koskaan ole tuntenu noin.

Kyllä me kuule reissataan lasten kanssa ympäri suomea ja käydään joka paikassa lasten kanssa ruokakaupassa hyvä jos kerran kaks kuussa käyn ilman lapsia:)

en kuvittele mitenkään oleva harvinaisuus tiedän että meitä on muitakin ja en luullut että meitä kyylätään vaan jopa mieskin sen huomasi...

Yhteistyössä