M
misslonely
Vieras
Miehen tarvis joka viikonloppu mennä ryyppäämään, mä en jaksa enää.. :/ Ahdistaa mutta tuskin meillä on kovin pitkää tulevaisuutta enää edessä..
Huoh, saa heittää kyllä hyvästit vauvahaaveille..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 420:No mutta sehän vaan käyttäytyy niin kuin miehen kuuluu Suomalaisen kulttuurin mukaan käyttäytyä, viikonloppuisin vedetään nakit silmille ja that's it. Ole onnellinen ettei juo viikollakin. Alkoholi on huume.
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla samanlainen :Lähde vielä kun voit. Menin tekemään lapsiakin sen kans ja suurten riitojen avulla se juo nyt viikonloppuisin yksin kotona kun me muut nukutaan. Mietin myös eroa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Pelasta ittes vielä kun voit, ei tuu muuttumaan koskaan lopullisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ihan mielenkiinnosta kyselen, onko hän aina käyttänyt alkoholia yhtä paljon, vai onko tilanne pahentunut? Kun teillä kuitenkin yksi lapsi jo on.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Onko hänellä stressiä tai jotain, mikä saa juomaan välillä enemmän? Kun ilmeisesti kuitenkin kykenee olemaan vähemmälläkin juomisella.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Et siis tiedä, onko kyse esim. työpaineista tai jostain muusta? Ajattelin vaan, että jos joku tällainen syy juomiseen on, niin kannattaisi ehkä kuitenkin yrittää selvittää se. Jos kerran muuten on hyvä mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Työtä vieroksuva juoppo?
Sori kun niin ruman ilmaisun keksin, mutta ajattelin josko sillä heräät todellisuuteen. Sun pitää joko puhua miehen kanssa ja hoitaa alkoholiogelma tai jättää mies hoitamaan se yksin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no näinkin sen vois kai sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Työtä vieroksuva juoppo?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Sori kun niin ruman ilmaisun keksin, mutta ajattelin josko sillä heräät todellisuuteen. Sun pitää joko puhua miehen kanssa ja hoitaa alkoholiogelma tai jättää mies hoitamaan se yksin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no näinkin sen vois kai sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Työtä vieroksuva juoppo?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ääh, että mua ärsyttää. Mies vaan nukkuu ja nukkuu, tuli joskus aamu seitsemältä kotiin ja tänään olis ollu miehen äidin synttärikahvittelutkin mutta jäipä nekin väliin. :/ Mies sanoi eilen että häntä stressaa työt (ollut nyt viikon töissä) mutta olis ollu kiva kun ois mulle puhunu, eikä vaan lähteny juomaan. Tuntuu ettei välitä meistä ollenkaan kun käyttäytyy niinkuin mua ja lasta ei olis olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla samanlainen:Usko pois se rakkauskin valitettavasti loppuu kun tuota menoa jatkuu tarpeeksi kauan!