en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misslonely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huoh.. Pakko taas vuodattaa. Mies ei oo puhunu mulle mitään tänään ja eilen.. nyt lähti kaverilleen.. :/ harmittaa kun lapselle tiuskii ja ärhentelee kokoajan. huh huh. mitenköhän mies suhtautuu kun alan puhumaan erosta. siitä on ennenkin puhuttu, mutta mies ei ole koskaan ottanut sitä todesta.. luulee vaan taas että anteeksi pyytämällä kaikki jatkuu niin kuin ennenkin. Nyt kyllä oon sitä mieltä että ero on ainoa vaihtoehto. Mies on kyllä ihana ja hyvä isä, mutta en ole onnellinen tälläisessä suhteessa, kaipaan ihan jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siitä on ennenkin puhuttu, mutta mies ei ole koskaan ottanut sitä todesta.. luulee vaan taas että anteeksi pyytämällä kaikki jatkuu niin kuin ennenkin. Nyt kyllä oon sitä mieltä että ero on ainoa vaihtoehto. Mies on kyllä ihana ja hyvä isä, mutta en ole onnellinen tälläisessä suhteessa, kaipaan ihan jotain muuta.

No tässä on juuri se päihdeperheen ongelman ydin. Kun on tullu niin monta kertaa suutuspäissään sanottua, että tahtoo erota, ettei se tehoa enää tuumaakaan. Ainoa vaihtoehto on yrittää puhua asiasta rauhallisesti ja niin, että on valmis suunnitelma. Siis paremminkin lähteä siitä, mitä oikeasti aikoo tehdä, eikä laukoa kiukuspäissään uhakaksia, joista itsekkin tietää, ettei niitä pysty pitämään.
Tuo ristiriita, että sama ihminen on välillä mitä ihanin isä ja puoliso (hyvittelypäivät) ja välillä märkä sammakko, josta ei saa mitään otetta saa lopulta miettimään omaa mielenterveyttään.
Hae itsellesi vertaistukea ja tee suunnitelma. Mieti mihin sinä olet valmis ja mitä sinä jaksat, ja muista että toista ei voi muuttaa, vain itseään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
huoh.. Pakko taas vuodattaa. Mies ei oo puhunu mulle mitään tänään ja eilen.. nyt lähti kaverilleen.. :/ harmittaa kun lapselle tiuskii ja ärhentelee kokoajan. huh huh. mitenköhän mies suhtautuu kun alan puhumaan erosta. siitä on ennenkin puhuttu, ... Mies on kyllä ihana ja hyvä isä, mutta en ole onnellinen tälläisessä suhteessa, kaipaan ihan jotain muuta.

Hei luepa nyt ihan itsekin tuo kirjoituksesi. Tiuskii ja ärhentelee lapselle koko ajan, ryyppäämään pitää päästä koska hän haluaa ja sitten nukkuu koko päivän ja häipyy kaverilleen, jaon samalla ihana ja hyvä isä..? Mitenkähän tuo mahtaa eroon suhtautua, varmaan samoin kuin aiemminkin asiasta puhuttaessa eli lupaa vaikka mitä mutta onko hän pitänyt lupauksiaan..

On sun valintasi, miten haluat oman ja lapsesi elämän järjestää.