En jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen pelkkä esine jolla ei ole mitään ihmisarvoa. Haukutaan, pahoinpidellään, valehdellaan, heitetään pois niin kuin vanha tiskirätti. En enää uskalla luottaa kehenkään. En ymmärrä mitä se muka on, kun ihmiset ovat yhdessä, jossain suhteessa. Ei ole kokemusta. Olen vain hyväksikäytettävä turhake.

Vastikään sain järkytyksekseni huomata olevani raskaana ehkäisystä huolimatta. "Isä" haukkui valehtelijaksi ja sanoi ettei varmasti ole hänen (koska naisenahan olen huora, jolla ravaa jatkuvasti miehiä kylässä). Tein abortin ja kärsin hirvittävät kivut. Sen jälkeen uutta ehkäisyä kehiin, ja jälleen, niin kuin aina, naama kukkii aknessa, niin kuin joka ehkäisystä.

Olen kyllästynyt tähän elämään. Kukaan ei välitä eikä ketään kiinnosta. Olen vain huvike jolla ei oikeasti ole väliä. En aio enää jatkaa täällä kauan, koska mitään täällä ei minulle ole.

Minulle ainoa hyvä olisi kondomi, mutta eihän se kenellekään miehelle käy! "Mikset käytä pillereitä?" on iänikuinen kysymys. Vain miesten huvittelu on tärkeää, ei mikään muu.

Ap

Suurin osa miehistä on kunnollisia. Hakeudu pois tuollaisista piireistä ja valitse seurasi paremmin. Opettele arvostamaan itseäsi. Ajattele, että ei helmiä sioille.

Mitäs, jos vaikka alkuun opettelisit elämään ihan yksiksesi, ettet ajautuisi hyväksikäyttäjien seuraan. Miesten kanssa ei ole pakko harrastaa seksiä.

Katse peiliin! Niin kurjalta kun tämä vastaus kuulostaakin. Vedät jostain syystä vaan huonoa seuraa puoleesi.

Yhteistyössä