V
Väsynyt...
Vieras
Voimat loppuu... En tiiä mihin enää soittaisin ja mitä tekisin. Tilanne on se, että meillä neljä alle kouluikäistä lasta, joista nuorin 4,5kk. Olen äitiyslomalla ja kaikki lapset hoidan itse kotona. En kuitenkaan ole enää oma itseni. Olen hermostunut, ärtynyt, en halua lähteä ihmisiin, tunnen oloni epävarmaksi, lähimuistini on huonontunut entisestään, en saa mitään aikaiseksi jne. Olen pyytänyt apua kotipalvelusta, neuvolasta, psykiatrian sairaanhoitajalta, lääkäriltä ja sukulaisilta. Mikään ei kuitenkaan tunnu auttavan. En ole palautunut synnytyksestä mitenkään, vaan vuoto on jatkunut epämääräisenä näihin päiviin asti. Se varmaan osaltaan vaikuttaa mielialaani, mutta mitä sille voisi tehdä? Olen syönyt jo jonkin hormonikuurin, jonka aikana se meni vain pahemmaksi. Lääkäri ei osaa sanoa muuta kuin että saurataan tilannetta. Kotipalvelusta ei luvattu apua, kun niillä ei ole resursseja. Psykiatrian sairaanhoitaja antoi uuden ajan, mutta vasta kolmen viikon päähän. "pahoittelen, kalenteri on aivan täynnä..." Help.....?