en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta ex-vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta ex-vaimo

Vieras
multa loppuu happi tässä suhteessa, mua vahditaan ja kuristetaan (henkisesti siis), mies on sairaalloisen mustasukkainen enkä jaksa sen kyttäämistä ja sättimistä enää yhtään. sota syttyi tänään taas, kun en suostunut sen nähden lukemaan sähköpostejani (kun ne on henkilökohtasia, en vaadi häntäkään näyttämään mulle omiaan), jostain pitäs nyt saada sen verran selkärankaa, että sais ittensä irti tästä paskasta... :´(

Kurjaa :hug: . Mustasukkasuus ja lyöminen, siis yleensä, on semmosia asioita mitkä ei parane ajan kanssa, ne vaan pahenee. Eli ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde suhteesta. Neuvominen on helppoa, tiedän :| .

psychodraamaa kehiin rupee sä kyttää sitä. ja selität miks...

tomonen toisen kyttääminenon inhottavaa ja se kyttäävä osapuoli ei tajua mitä se toiselle aiheuttaa...

exän kyttäys loppu ku seinään ku sanoin että melkeen pitäs pettää ku kerta saa kärsiä siitä silloinki ku ei oo mittää tehny.sais ainaki syytöksiä syytäki sitte. :hug:

no ei ihme että on mustasukkainen..mitähän sä salaat??mulle on aina ollu ihan sama jos on rakas asunut saman katon alla kuka ne sähköpostit tai txt lukee(siis minä vai mies)hoh hoh.jos mennään naimisiin elämää eletään yhdessä ja jos ei ole salattavaa niin miksi vetää herne nenään,ruokit vaan mustasukkaisuutta tuolla.hellitä vähän.mut anna ukkos mulle jos noin nyppiii.mä kun olen ollut3v täysin yksin pienen lapsen kanssa..mä en jaksa tätä yksinäisyyttä..

Luulenpa, että kyse on tosiaan sairaalloisesta mustasukkaisuudesta.Minä en tutki mieheni puhelinta tmv eikä hän minun puhelintani tai sähköpostejani.Näytän niitä kyllä jos itse haluan.Vaikka olemmekin päättäneet elää elämän yhdessä niin olemme kuitenkin erilliset ihmiset, joilla myös on omat elämät.Mitään en salaa, mutta pitkässäkin parisuhteessa on hyvä pysyä edes vähän itsenäisenä yksilönä, jottei tukehtuisi. Tuollainen kyttääminen pidemmän päälle tukehduttaa kenet tahansa.

ehkä se on epävarma susta(ja, tai itsestään)mutta kukaan ei ole mustasukkainen ihmisestä josta ei välitä mietoi sitä.sen sijaan että ruokit käytöstä,miksi? niin miksi et lakkaisi salailemasta juttui...pian se siitä rauhottuis ku huomais että ethän salaakkaan mitään.tyhmää kyllä pikku asian takia rikkoo liitto.ei tulisi mieleenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ehkä se on epävarma susta(ja, tai itsestään)mutta kukaan ei ole mustasukkainen ihmisestä josta ei välitä mietoi sitä.sen sijaan että ruokit käytöstä,miksi? niin miksi et lakkaisi salailemasta juttui...pian se siitä rauhottuis ku huomais että ethän salaakkaan mitään.tyhmää kyllä pikku asian takia rikkoo liitto.ei tulisi mieleenkään.

se ei oo mikään pikkuasia vaan tästä on nyt tulossa yli 15 vuotta kestäneen suhteen kynnyskysymys, surullista mutta totta

ei tuo ole kivaa,jotain yksityisyyttä pitää meillä sentään jokaisella olla,ei se ole kivaa jos kaikki pitäisi ukolle näyttää,känny viestit,meiliviestit,kirjeet ym.
kyllä sen verran ukon pitäisi luottaa kun avioon on mennyt.
avioliiton tarkoitus ei ole että yksityisyyttä ei saa olla.

..ja sen verran vielä,sitten ymmärrän jos on syytä epäillä ,sitten en ihmettelisi jos kyylää selän takana , mutta kun ei varmaan mitään niin ei minusta tarvi katsoa.en minä katso mun ukon kännyn viestei,meiliviestei ym.miksi katson ei minun tarvi koska luotan häneen ja hän minuun, on ihan kiva kun ei toinen kokoajan kyyläämässä,jokin vapaus avioliitossa sentää,ilman ettei toinen hengitä niskaan

mitä vikaa jos toimii molemmin päin?? samat oikeudet.mä en kyllä ymmärrä jauhetaan yksityisyydestä..miks mennä naimisiin sitte siinähän tätä yksityisyyttä saa kun ei mene!! en ymmärrä sitte millään. eipä se siitä muutu jos sun asenne on koko ajan ollu toi.ootko edes koettanut mitä olisi molemmin puolinen täysi avoimuus??? et varmaankaan.minäv en tuollaisen akan miehenä olisi ollut noin kauan. mit'ä enemmän sä puolustat sun "yksityisyyttäsi"sitä mustasukkaisemmaksi mies meneee.menisin mäkin,kun tuntuisi että ei se haluaisi oikeesti jakaa mun kanssa elämää( mut jos olis alusta saakka sillein että toista ei haittaisi,niin en mä kyllä mustiskaan olisi.sit tuntuisi että kaikki on hyvin,enkä cedes lukis mitään.mut jos taas on smanlai ku sä epäilisin koko ajan.

no luottamuspulahan tähän on syynä, sehän on selvä, mutta nyt ei aihetta mustasukkaisuuteen ole, mies vaan jauhaa jutuista, jotka on puhuttu jo aikoja sitten, tai niin luulin. ja kun tarkemmin mietin niin olenko edes onnellinen...säälittävä pikemminkin

mitä vikaa jos toimii molemmin päin?? samat oikeudet.mä en kyllä ymmärrä jauhetaan yksityisyydestä..miks mennä naimisiin sitte siinähän tätä yksityisyyttä saa kun ei mene!! en ymmärrä sitte millään. eipä se siitä muutu jos sun asenne on koko ajan ollu toi.ootko edes koettanut mitä olisi molemmin puolinen täysi avoimuus??? et varmaankaan.minäv en tuollaisen akan miehenä olisi ollut noin kauan. mit'ä enemmän sä puolustat sun "yksityisyyttäsi"sitä mustasukkaisemmaksi mies meneee.menisin mäkin,kun tuntuisi että ei se haluaisi oikeesti jakaa mun kanssa elämää( mut jos olis alusta saakka sillein että toista ei haittaisi,niin en mä kyllä mustiskaan olisi.sit tuntuisi että kaikki on hyvin,enkä cedes lukis mitään.mut jos taas on smanlai ku sä epäilisin koko ajan.

"jakaa mun kanssa elämää" eli sähköposteja, tekstiviestejä, kirjeitä? äläkä viitsi akotella siellä, kiitos kannanotosta joka tapauksessa!

mutta siinähän se tuskin olisi mitään kyttäämistä jos olisit alusta asti ollut sillein että senkus luet jos siltä tuntuuu..en usko että kyttäisi,tuskin lukisikaan. en minäkään jos alusta asti olis diili että eiole laitonta jos lukee toisen juttui,en mä niitä lukis.mut se toisi turvallisuuden tunteen!! joo ja sulle pönttö joka sanoit että ilmankos oon yksin(mun exä oli ihan samanlainen tän asian suhteen!!)se juoksi pakoon aikuisuutta ja vastuuta lapsesta! 2v meni ennenku edes hoiti lastaan!!!!

että niin.kannattaisikohan kysyä ennenku puhuu.
toista ei voi muuttaa.mutta muuttamalla omaa käytöstään pystyy vaikuttamaan toisen käytökseen. ja miten toi sun toiminta tapa tehoaa tähän ongelmaan,musta näyttää tehoavan aika pirun huonosti.kannattaisikohan kokeilla toista toiminta tapaa.vai onko ne sun viestit yms.niin paljon tärkeimpiä ku oma kulta???näköjääään!!!

eikä mua haittaa jos mun rakas on joskus jotain lukenut..huolissaan se vaan on ollut. ei mun tarvitse salaa mitään rakkaalta. sulla taitaa olla oikeesti jotain vipinää jonku toisen kanssa.harmillista

Uskomattomia vastauksia. Sähköpostihan ihan sama kuin kirje. Ainakaan mun henk.koht jollekkin kirjoitetut meilit ei todellakaan ole tarkoitettu muille kuin vastaanottajalle. Ihan periaatteesta, vaikkei ne mitään valtionsalaisuuksia sisältäisikään.
Kyllä se vika siinä ukossa on. Katsois peiliin jos epäilee, että rouvalla on vipinää. Jos asiat on hyvin ei tarvi sivuille katsella. Vai mahtaako olla puhtaat jauhot omassa pussissa kun tarvii toista epäillä?
Voimia sulle ap. Tommonen mustasukkasuus ja kyttääminen on todella syvältä. Pidä puoles.

Alkuperäinen kirjoittaja wieraus:
Uskomattomia vastauksia. Sähköpostihan ihan sama kuin kirje. Ainakaan mun henk.koht jollekkin kirjoitetut meilit ei todellakaan ole tarkoitettu muille kuin vastaanottajalle. Ihan periaatteesta, vaikkei ne mitään valtionsalaisuuksia sisältäisikään.
Kyllä se vika siinä ukossa on. Katsois peiliin jos epäilee, että rouvalla on vipinää. Jos asiat on hyvin ei tarvi sivuille katsella. Vai mahtaako olla puhtaat jauhot omassa pussissa kun tarvii toista epäillä?
Voimia sulle ap. Tommonen mustasukkasuus ja kyttääminen on todella syvältä. Pidä puoles.

onhan ne henkilökohtaisuuksia.mutta,kysymys ap:lle,oletko joskus sitten narahtanut että sinulla on jotain epämääräistä juttua puhelimessa/s.postissa?minun kohdallani on niin että luvalla katsoin miehen kännyä ja kalenterista löysin tallennettuna jonkun naisen viestiä ,samalla kun olimme olleet joulu ostoksilla..sen jälkeen olen kokoajan epäillyt,ja aina kun olen sortunut katsomaan on numeroita ilman nimiä ja kun ottaa findilla ovat olleet jotain naisia..siitäkös mies on riemastunut ja huutaa ettet enää ikinä katso hänen puhelimeensa..aina lupaa että on rehellinen ja aina se sitten huijaa..

eikä mua haittaa jos mun rakas on joskus jotain lukenut..huolissaan se vaan on ollut. ei mun tarvitse salaa mitään rakkaalta. sulla taitaa olla oikeesti jotain vipinää jonku toisen kanssa.harmillista

oot sä "mä" kyllä säälittävä takertuja!

Osalta porukkaa aika käsittämättömiä juttuja! Vaikka parisuhteessa onkin, niin ei todellakaan tarvitse lukea omia sähköposteja ym. niin et toinen kyylää selän takana. Saatko sä koskaan käydä ravintoloissa ym. esim. työporukan kanssa? Vai kieltääkö sun miehes menemästä?

me ollaan molemmat tehty vääriäkin juttuja vuosien varrella ja niitä on setvitty ja annettu anteeksi puolin ja toisin, tai niin luulin, mutta ei sitten ilmeisesti

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Osalta porukkaa aika käsittämättömiä juttuja! Vaikka parisuhteessa onkin, niin ei todellakaan tarvitse lukea omia sähköposteja ym. niin et toinen kyylää selän takana. Saatko sä koskaan käydä ravintoloissa ym. esim. työporukan kanssa? Vai kieltääkö sun miehes menemästä?

en oo koskaan ollu ravintolaihminen vaan kotona viihtyvää sorttia, en tiedä olisiko sallinut aiemmin, nykyään tuskin, kun asiat ovat saaneet tällaiset mittasuhteet =(

Alkuperäinen kirjoittaja kohta ex-vaimo:
me ollaan molemmat tehty vääriäkin juttuja vuosien varrella ja niitä on setvitty ja annettu anteeksi puolin ja toisin, tai niin luulin, mutta ei sitten ilmeisesti

taustalla onkin ollut jotain, sitten se voikin olla syy miksi kyylää,
eikä virheet ym unohdu,ainakaan minulla unohtunut vaikka yritin,tiedän kokemuksesta,johti lopulta eroon,epäilys jää aina takaraivoon,ei unohdu koskaan,vaikka niistä oisikin puhuttu/selvitelty,

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja kohta ex-vaimo:

taustalla onkin ollut jotain, sitten se voikin olla syy miksi kyylää,
eikä virheet ym unohdu,ainakaan minulla unohtunut vaikka yritin,tiedän kokemuksesta,johti lopulta eroon,epäilys jää aina takaraivoon,ei unohdu koskaan,vaikka niistä oisikin puhuttu/selvitelty,

eli jos on mokannut joskus, niin kyttääminen on ihan ok?