en jaksa enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta ex-vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kohta ex-vaimo:
me ollaan molemmat tehty vääriäkin juttuja vuosien varrella ja niitä on setvitty ja annettu anteeksi puolin ja toisin, tai niin luulin, mutta ei sitten ilmeisesti

mutta jos luottamus ei ole palannutkaan, siihen tarvitaan tekojakin,ei vain sanoja.vaikka (en tiedä mitä vääryyksiä olette tehneet) olisitkin kaidalla polulla etkä hommaa mitään niin jollet ole 'tarpeeksi' osoittanut olevasi vain hänen nainen ja hän on tärkeintä,muut eivät merkitse niin saattaa tuntea itsensä epävarmaksi...sinä tuskin olet niin törkeä kuin minun mieheni joka sitten usein suuttuessaan kehuu kuinka se ja se nainen on ihana,ja hän kyllä saa naisen heti jos lähden...ja sit uskomattomia valheita 'ei meillä ole työpaikalla naisia' sitten kun vuorolista oli tippunut taskusta näkyi siellä usempiakin olevan,lisäksi olen kuullut kuinka puhelimessa haukkuu mies työntekijöitä mutta naisten nimien kohdalla aina kehuu kuinka hyvä on jne.ja voin sanoa että paskalle tuntuu,minua ei koskaan kehu.hän kehuu minihameisia naisia jotka käyttävät vaaleanpunaisia vaatteita ja blondaavat hiuksensa(ei nyt pahalla niitä kohtaan joilla niin,mutta itse en ole sellainen,saati voisi laittaa tällä kropalla minaria ;) ),mutta todella ikävälle tuntuu.sinun miehesi kuitenkin varmaan pystyy keskustelemaan...sano hänelle että elämä voisi olla näin valheiden täyttämää puolison vedätystä,mutta ei ole ja rakastat VAIN ja ainoastaan HÄNTÄ...ettet muita haikaile.

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
me ollaan molemmat tehty vääriäkin juttuja vuosien varrella ja niitä on setvitty ja annettu anteeksi puolin ja toisin, tai niin luulin, mutta ei sitten ilmeisesti

taustalla onkin ollut jotain, sitten se voikin olla syy miksi kyylää,
eikä virheet ym unohdu,ainakaan minulla unohtunut vaikka yritin,tiedän kokemuksesta,johti lopulta eroon,epäilys jää aina takaraivoon,ei unohdu koskaan,vaikka niistä oisikin puhuttu/selvitelty,

eli jos on mokannut joskus, niin kyttääminen on ihan ok?

niin se valitettavasti on.sulle voi tulla vielä itselleenkin tarvetta katsella hänen meilejä ym.harmi että on tullut suhteessa mokia,mutta sen seurauksena tulee kärsittyä liitossa ,luottamus luultavammin ei palaa koskaan ennalleen

taustalla onkin ollut jotain, sitten se voikin olla syy miksi kyylää,
eikä virheet ym unohdu,ainakaan minulla unohtunut vaikka yritin,tiedän kokemuksesta,johti lopulta eroon,epäilys jää aina takaraivoon,ei unohdu koskaan,vaikka niistä oisikin puhuttu/selvitelty,

eli jos on mokannut joskus, niin kyttääminen on ihan ok?

näin kai se on ja siksi tääkin liitto on tullut tiensä päähän, anteeksi antamisillakaan ei ole mitään virkaa, jos ne ovat yksipuolisia

niin se valitettavasti on.sulle voi tulla vielä itselleenkin tarvetta katsella hänen meilejä ym.harmi että on tullut suhteessa mokia,mutta sen seurauksena tulee kärsittyä liitossa ,luottamus luultavammin ei palaa koskaan ennalleen

Alkuperäinen kirjoittaja :
mitä vikaa jos toimii molemmin päin?? samat oikeudet.mä en kyllä ymmärrä jauhetaan yksityisyydestä..miks mennä naimisiin sitte siinähän tätä yksityisyyttä saa kun ei mene!! en ymmärrä sitte millään. eipä se siitä muutu jos sun asenne on koko ajan ollu toi.ootko edes koettanut mitä olisi molemmin puolinen täysi avoimuus??? et varmaankaan.minäv en tuollaisen akan miehenä olisi ollut noin kauan. mit'ä enemmän sä puolustat sun "yksityisyyttäsi"sitä mustasukkaisemmaksi mies meneee.menisin mäkin,kun tuntuisi että ei se haluaisi oikeesti jakaa mun kanssa elämää( mut jos olis alusta saakka sillein että toista ei haittaisi,niin en mä kyllä mustiskaan olisi.sit tuntuisi että kaikki on hyvin,enkä cedes lukis mitään.mut jos taas on smanlai ku sä epäilisin koko ajan.
Yllättävän monet naiset ajatteleat juuri kuten sinä ja siksi esim mulla ei ole kovinkaan montaa sellaista ystävää, jolle kertoisin mitään henkilökohtaisia asiotani. ...ne tiedot kun menisi salamana sille ukollekin.

mut jos lakkaisit pitämästä sitä kyttäämisenä?tottakai se on koko ajan epäluuloinen kun koko ajan ilmeisesti työnnät sitä loitommalle,ja jos oot jääny jostain kiinni joskus niin kai se luulee että se toistuu ku tuntee että salaat jotain.mitähän sä tällä voitat??se kyttääminen vois loppua jos sä suhtautuisit siihen toisin! eikä se ole takertumista jos tollasen asain kanssa on sinut.mä oon nähny vanhempien suhteessa,kuullut vastaavaa aiemmin ja päätin että noin ei käy mulle..ei oo luottamuspulaa jos ei itse sitä aiheuta.kiitos vanhempieni virheiden mä en joudu kärsimään moisesta luottamuspulasta,kyttäämisestä,kun se on vältettävissä.sun käytös ruokkii epäluuloisuutta.eip kauaa mun ex lukenut mun juttui ku sanoin sille että ei hattii..senku luet..vaikka alkuun oli tosi mustis vakka vain juttelkin jonku miehen kanssa.ymmärryksella ja empatialla pääsee paremnpaan lopputulokseen ku itsepäisyydellä:)

mustasukkaisuus on kamalaa, omistamista ikäänkuin. Jos mies sellaista alkaakin harrastaa pistän liinat ihan kiinni. Vrmasti en näytä mitään ja provosoin lisää vaan. En voi sietää vahtimista.
Muutoin saa kyllä lukea mitä tahansa viestejäni periaatteessa, mutta jos tekis sitä kyttäysmielessä, niin en suostuisi, eikä kenenkään pidä suostua.

huomasikohan kukaan muuten että mainitsin alussa että molemmin puolin avoimuus eli ihan yhtälaiset oikeudet molemmilla.niin siis et voi sietää sitä jos joku rakastaa niin paljon että pelkää sun menettämistä?hahhahaa. jotkut ei vaan näköjään tajua.mites tämä provosointi vaikuttaa?varmaankin lopettaa ns.kyttäyksen?tuskin.kärpäsestä tehdään härkänen. minua ärsyttäisi se jos mies ei puhuisi ongelmista mun kanssa,vaan oman äitinsä.sitä en jaksaisi.tai sitä että viimeseen asti salaillaan,valehdellaan .yms ja jäädään kiinni ties mistä ns.hoidoista.