P
petturi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kohta ex-vaimo:me ollaan molemmat tehty vääriäkin juttuja vuosien varrella ja niitä on setvitty ja annettu anteeksi puolin ja toisin, tai niin luulin, mutta ei sitten ilmeisesti
mutta jos luottamus ei ole palannutkaan, siihen tarvitaan tekojakin,ei vain sanoja.vaikka (en tiedä mitä vääryyksiä olette tehneet) olisitkin kaidalla polulla etkä hommaa mitään niin jollet ole 'tarpeeksi' osoittanut olevasi vain hänen nainen ja hän on tärkeintä,muut eivät merkitse niin saattaa tuntea itsensä epävarmaksi...sinä tuskin olet niin törkeä kuin minun mieheni joka sitten usein suuttuessaan kehuu kuinka se ja se nainen on ihana,ja hän kyllä saa naisen heti jos lähden...ja sit uskomattomia valheita 'ei meillä ole työpaikalla naisia' sitten kun vuorolista oli tippunut taskusta näkyi siellä usempiakin olevan,lisäksi olen kuullut kuinka puhelimessa haukkuu mies työntekijöitä mutta naisten nimien kohdalla aina kehuu kuinka hyvä on jne.ja voin sanoa että paskalle tuntuu,minua ei koskaan kehu.hän kehuu minihameisia naisia jotka käyttävät vaaleanpunaisia vaatteita ja blondaavat hiuksensa(ei nyt pahalla niitä kohtaan joilla niin,mutta itse en ole sellainen,saati voisi laittaa tällä kropalla minaria