En jaksa enään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
äijä suuttu mulle eilen siitä kun hän joutu ekaa kertaan joustaan omii menojaan (pikkuneiti nyt 3kk) ja mulla meni ostos reissu pitkäs(3h) ja olin ostaas Vaunuihin sadesuojii yms.vauvalle.

kauhee sota pystys illal ja taas oli ero puheena,no saatiin sovittuu tai niin mä ainakinluulin.Äijä oli koko illan mulle ihan vittumainen,ei puhunu mitään no en sit tietenkää saanu nukuttuu ja aamulla ko lähti töihin ni olin hereil,ei puhunu sanaakaan mitään,mä siinä koitin kysellä et mikä nyt vielä on? hermostu taas... sanoin sit vaan et jos me lähetään viikonlopuks pois..käski vaan painuu vit... ja lähti ovet paukkuen meneen..yritin soittaa,ei vastaa.. pistin ihan asiallisii viestei ja koitin "sovintoo" äijä vaan laitto viestin et kotoo SÄ oot pois ku hän tulee...

Se ei vaan tajuu et se o sit minä ja vauva ketkä lähtee,en vaan minä..

Mihkä mun pitää soittaa?! asunto asiat yms.. Tähän tuppukylään en jää

äijä vielä sellanen ettei tee kotona mitään,yleensäkään jos on kotona..

mitä mun pitää tehä? lähtee menee..mut ei sitä yhtäkkii vaan voi lähtee ja mistä saan asunnon..

lähe hetkeksi pois kotoa, kotiisi omien vanhempiesi luokse tai johonkin kaverisi luokse muutamaksi päiväksi, saa ukko rauhassa miettiä mitä haluaa.....
On se kumma jos tommosen asian takia noin paljon ottaa nokkiisa!!!!

vanhemmat asuu muualla,äiti ulkomailla.Itse asun täällä tuppukyläs ja ei kunnol ees kavereita..ennen vauvaa pyörein ain noitte jätkän kavereitte kans.. oon vaan niin väsy tähä tappeluun,ei oo tyttöökään kohtaan oikein et näin on asiat..äijä tulee nyt 2 töistä,et ihan mielenkiinnolla ootan

onko sulla vanhempia,ystäviä..kenen luo mennä vähäx aikaa ja miettiin tilannetta?mikä sun ukolla mättää ihan oikeesti?

Alkuperäinen kirjoittaja piikuli:
lähe hetkeksi pois kotoa, kotiisi omien vanhempiesi luokse tai johonkin kaverisi luokse muutamaksi päiväksi, saa ukko rauhassa miettiä mitä haluaa.....
On se kumma jos tommosen asian takia noin paljon ottaa nokkiisa!!!!

joo ja oli tosiaanki eka kerta ku jätkä katto vauvaa noin kauan..mä sitä täällä oon hoitanu kaiket päivät..se ei mua sinänsä haittaa,ku neiti on niin ihana kaikinpuolin..mut se ei kohta enää hyväksy ees tota isää,ku mä sitä kylvetän ja syötän,pistän nukkumaan yms

Onks teillä aikasemmin ollu tollasii pulmii? :ashamed: jos saa kysyä. Sitä meinaa sanotaan, et parisuhde on kaikkein kovimmassa testissä ekan puol vuotta kun vauva tulee taloon.

VOIMIA sulle ja pikkuselle :heart:

:/
Ilkee ukko!

Onko sillä taipumusta väkivaltaan? meinaan, että kun käski sinun olla poissa kun tulee, niin mitä tapahtuu jos et ole poissa?

Voitko mennä vaikka vanhempiesi luoksi viikonlopuksi, saatte kumpikin miettiä asioita ihan rauhassa. Ei kannata tehdä hätiköityjä ratkaisuja.

jäin vielä miettimään että mikä ihmeen tärkee meno oli ukollasi että noin veti herneet nenäänsä??
Eihän vain ole toista naista kuvioissa?
Ei toi kyllä ole ihan normaalia käytöstä pienen vauvan isältä!!

laitappa sitten väliaika tietoja mitä ukkos tuumaa kun ootkin kotona

luultavasti jätkä tulee kotiin, ei puhu mitään ja lähtee heti meneen..tai sit se jopa voi olla miettiny töissä näitä asioita..mut saa nähä

jäin vielä miettimään että mikä ihmeen tärkee meno oli ukollasi että noin veti herneet nenäänsä??
Eihän vain ole toista naista kuvioissa?
Ei toi kyllä ole ihan normaalia käytöstä pienen vauvan isältä!!

eiku ihan päivittäinen 2 tunnin salitreeni..sen lisäks o pakko päästä kavereitte kaa kaljalle,kahville tai pelaa pokerii

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Ilkee ukko!

Onko sillä taipumusta väkivaltaan? meinaan, että kun käski sinun olla poissa kun tulee, niin mitä tapahtuu jos et ole poissa?

Voitko mennä vaikka vanhempiesi luoksi viikonlopuksi, saatte kumpikin miettiä asioita ihan rauhassa. Ei kannata tehdä hätiköityjä ratkaisuja.

mun päälle on käyny kerran pari vuotta sitten ja nyt se eilen meinas käydä..otti silleen käsivarsista kiinni ja "tönäs seinään" mä sain kyllä niin kauheen kohtauksen siitä ja huusin vaa et nyt sä jätkä pyydät mult anteeks,siillo se kyl "pelästy" ja sano et Vit.. anteeks

et enti..tajuun kyllä et pitäis lähtee,mut ei oo helppoo..minkäänlaista itsekunnioitusta ei oo enään jäljellä..huooooh

Ei kai mies kuvittele, että sä lähdet ja jätät vauvan yksin kämppäänne?

Mä luulen, että sillä tulisi paskat pöksyyn jos ilmoittaisit että vauva jääkin miehelle.

Pojan kanssa olet perheen perustanut, voimia toivottelen, ratkaisun löytämiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Ilkee ukko!

mun päälle on käyny kerran pari vuotta sitten ja nyt se eilen meinas käydä..otti silleen käsivarsista kiinni ja "tönäs seinään" mä sain kyllä niin kauheen kohtauksen siitä ja huusin vaa et nyt sä jätkä pyydät mult anteeks,siillo se kyl "pelästy" ja sano et Vit.. anteeks

et enti..tajuun kyllä et pitäis lähtee,mut ei oo helppoo..minkäänlaista itsekunnioitusta ei oo enään jäljellä..huooooh

Kuulostaa tutulta :(

Vaatii paljon voimia saada itsekunnioituksensa takaisin. Itse olen pohjalta noussut ja helv.tin vahva nykyään.

Sinun on vain oltava luja. Ensimmäinen askel on aina vaikein, mutta usko vaan pikku hiljaa kun vaadit kunnioitusta tulet sitä saamaan jos ukkosi yhtään sonusta välittää.

Vauvan tulo mullistaa kyllä elämän siihen malliin, että siinä voi olla kummallakin vanhemmalla kovasti oppimista. Parasta tehdä alusta asti pelisäännöt selväksi.

:hug:

mä kans toivon ettei sitä eroo tule..mut kyl mä senki tajuun ettei asiat voi tälleen jatkuu.. Kyllä se tietää,ettei vauva tänne jäis,eihän se een osais sitä hoitaa..sillo ko sain tietää et oon raskaana,ni moneen kertaan kysyin et ooks valmis tähän,et enään ei voi jatkaa entiseen malliin..sillo sano et on. mut aika selvästi sitä vaan haluttais tuolla jätkien kaa hilluu..en kyl ymmärrä.aina ku on riita,ni asiat koskee just tätä samaa..hänen menojaan

mut nyt taitaa tuo nuppu herätä..tarvii vaan yrittää keskustella sen kaa,aika vaikeeta vaan ja sit ku nyte o viikonloppu,ni varmaa lähtee ovet paukkuen meneen..mut jos se sen tekee,ni asiat o sillä selvät.
mut palailen myöhemmin.
kiitti kaikille,kiva oli vähän purkautuu

mä teen silleen et nyt ku äijä tulee kotiin 2 jos ei puhu mitään ja lähtee suoraan menee(ryyppään) ni mä lähen menee kans. Sovittiin isän kaa et se tulee hakee mua. Katotan viikonlopun yli,et jos jätkä tajuu jotain,ni sit kattellaan jatkoo...ellei ni sit tää oli tässä!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhma:
mä teen silleen et nyt ku äijä tulee kotiin 2 jos ei puhu mitään ja lähtee suoraan menee(ryyppään) ni mä lähen menee kans. Sovittiin isän kaa et se tulee hakee mua. Katotan viikonlopun yli,et jos jätkä tajuu jotain,ni sit kattellaan jatkoo...ellei ni sit tää oli tässä!

missä päin asut? Ihan kuin olisin tunnistanut kuka oot,tai sit vaan kuvittelen niin?

ja kellokin o vast puol.. haluisin niin hirveesti et se tulis jo,toivottavasti se pääsee 2 ettei o ylitöitä,sais ees puhuttuun tai tehtyy jotain päätöksii.. hajoo pää tähän yksinoloon ja miettimiseen

tuli. Saatiin puhuttua vasta kun jätkä oikeesti tajus et me lähetään. Jotain saatiin sovittuukin,toivottavasti pitää myöskin...

kauhee riita pitää aina olla,et saa jätkält huomioo ja jonkunäköse keskustelus aikaseks.

mut nyt siis asiat hyvin,onneks

Yhteistyössä