U
uraäitikö?
Vieras
Haluan jo töihin. Haen töitä koko ajan, mutta huonosti niitä on tarjolla vaikka kaksikin koulutusta löytyy. En vaan jaksa ainaista sotkua ja siivoamista, pienemmän nukuttamista (yrittänyt jo monta kertaa nukuttaa mutta kun vaan taistelee unta vastaan) ym ym. Ei musta ole tähän kokopäiväisesti. Lapset 5v ja 1,5v. Muita jotka ajattelee näin?