en jaksa'(

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
joka päivää on kova stressi,sitten lisääks mun pelot, mun ahdistus.
Tänään mulla oli raivokohtaus että kaikki astiat lensivät ja huusin myös lapselle tänään:ashamed: olen masentunut idiotti,tänään olin kuin hullu,en vaan jaksa tä paska enää :ashamed:
nyt itken...

Itke vaan. Sitten kun oot itkenyt ja ollut vaikka ihan rauhassa vähän aikaa, niin sitten taas jatkat.

Ja apua saa hakea, ei aina ole pakko jaksaa. Kyllä ne lautaset lentää yllättävän monessa keittiössä. :hug:

Sä et kans ole ikinä mihinkään tyytyväinen,aina kaikki on huonosti.Mitä helvettiä sä valitat,sulla on lapset,mies ja perhe,te olette terveitä,teillä on koti,ruokaa ja sulla rahaa shoppailla kaikki mitä ikinä haluat.Sä vaan olet aina tyytymätön.Ihme vitisijä.

Alkuperäinen kirjoittaja lopeta se kitinä:
Sä et kans ole ikinä mihinkään tyytyväinen,aina kaikki on huonosti.Mitä helvettiä sä valitat,sulla on lapset,mies ja perhe,te olette terveitä,teillä on koti,ruokaa ja sulla rahaa shoppailla kaikki mitä ikinä haluat.Sä vaan olet aina tyytymätön.Ihme vitisijä.

niin kaikki näyttä aina hyvältä ,,jotkut sanovat sama mulle jos kaikki eivät tietä mistä mitään

Alkuperäinen kirjoittaja lopeta se kitinä:

Aika tympee kommentti!!!!!!!!! Sille ei voi mitää jos ahdistaa, tiedän kokemuksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Itke vaan. Sitten kun oot itkenyt ja ollut vaikka ihan rauhassa vähän aikaa, niin sitten taas jatkat.

Ja apua saa hakea, ei aina ole pakko jaksaa. Kyllä ne lautaset lentää yllättävän monessa keittiössä. :hug:

tänään tekis mieli räjähtä joka paikka mies mies kävelee:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
:hug: hali.Mikä stressi sulla nyt on tänään päällä ?

Meneisyys ja rahaa asioita,meijän olisi pitänyt ostaa styrox joka joku vei mies tilasi omalla rahalla ja nyt en tie milloin pankki maksaa sen

Älä nyt moisesta stressaa , rahat saat varmaan kohta tilille.Sitten ostamaan se sttrox.

Yhteistyössä