en jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitikö?

Vieras
Onko muilla koskaan tunnetta että pitäisi jaksaa päivästä toiseen tätä samaa kotiäidin oloa, ja kun ei jaksaisi!
Itkettää vain kun tuntuu kaikki aivan mälsältä..
Päivästä toiseen raahautuu sieltä mistä aita on matalin...
Lapset noin kaksi kertaa viikossa ulkona vähän aikaan.

olen niin huono äiti kun en jaksa.

Samoja tuntemuksia. Muuten kyllä kotiäitinä viihdyn, mutta kun en öisinkään saa nukkua kunnolla aina. Viime yönäkin kaksoset heräsivät klo 2 ja olivat hereillä 2h 40min ennen kuin vihdoin ja viimein nukahtivat. Sitten kun aamu alkaa usein isompien tappeluilla ja vauvojen kitinällä, iskee heti tunne että näinkö tääkin päivä taas menee. Parhaina päivinä olen jaksava, askarrellaan, leikitään, ulkoillaan, touhutaan paljon yhdessä ja huonoimpina sitten hermot erittäin tiukilla enkä mitään jaksais.

Mulla on tehnyt tänä talvena aika tiukkaa tämä "jumissa" oleminen. Ei ole autoa ja täällä peräkylillä ei julkiset oikein kulje, niin aikalailla keskenään sitten nökötetään. Ulkoilukin olisi paljon kivempaa, kun olisi joku jonka kanssa ulkoilla...
Muutamakin kaveri olisi samaan aikaan äitiyslomalaisena, vaan kun asuvat yli 20km:n päässä, eikä heilläkään ole autoa, niin eipä sitten koskaan nähdäkään. :/

mä olen tavallaan kotiäiti/töissä, kun teen töitä kotona.
mulal on joskus myös samanl. päiviä että seinät kaatuu päälle ja ahistaa,mutta taas on päiviä, että jaksais tehdä vaikka mitä on pirtee, se on ihan normaalia :hug:
eikä mun mielestä tarvi joka ikinen päivä tehdä jotain näkyvää, pääasia on että hoidat lapset ja annat heille ruokaa =)
istut vaikak alas ja luet lapsille satuja,pelaat heidän kanssa. ym. mukavaa =)

Yhteistyössä