En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
ja kui niin nuoreena olen hakenut sukupuolitaudin? Tiesitko että Hpv:sta kärsi periaatteessa kaikki, paitsi nunnat, 10% jotka ei kärsi on nunnat tai ne jotka ei harrastanut seksiä vaikka aikuisia ovat. Sekä mulla onneks oli vain 2 miestä. Kun sänkyyn en mee kenenkään kaa, jos tiedän ettei tästä tuu mitään, en oo horo... vaikka käytäydyn niin kun pidän hauskan. Mutta otan kaikki irti kun hauskan pidän ja hyvää niin;)

Ap pitää ilmeisesti käytöstään täysin normaalina ja hyväksyttävänä :O ja siitä ilmeisen ylpeäkin kun haluaa kertoa sekoiluistaan julkisesti ja omalla naamallaan. En ihmettelisi jos tämä olisi ollut ensimmäinen sekoilu mutta kun näitä samoja juttuja on luettu jo vuosia. Mistä ihmeestä johtuu että 27 v. henkilö on jäänyt kehitykseltään jonnekin alle 13-vuotiaan tasolle?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26710385:
Tyhmä kysymys, mutta mistä tiedät juoneesi vain yhden pullon kun et muista...?

Mies ja työntekijä muista että join vain 1 pullo ja olin sekaisin kuin mikä

[QUOTE="vieras";26710397]Ap pitää ilmeisesti käytöstään täysin normaalina ja hyväksyttävänä :O ja siitä ilmeisen ylpeäkin kun haluaa kertoa sekoiluistaan julkisesti ja omalla naamallaan. En ihmettelisi jos tämä olisi ollut ensimmäinen sekoilu mutta kun näitä samoja juttuja on luettu jo vuosia. Mistä ihmeestä johtuu että 27 v. henkilö on jäänyt kehitykseltään jonnekin alle 13-vuotiaan tasolle?[/QUOTE]
mikä väliä jos 27, pitääkö olla sitten heti joku teko vakava ihminen, no way

Mie en tykkää, kun monet valittaa kuinka eivät itse tekis näin ja noin ja kuinka tuommoinen ei sovi jos on äiti ja aikuinen ja pitää firmaa.

Ei nyt hemmetti sentään saa kaikkia ahtaa samaan muottiin!!!

Tää elämä (ja varsinkin tää palsta) olis ihan törkeen tylsä, jos Milannan kaltaista hulvatonta hauskuttajaa ei olis!

Edelleen olen sitä mieltä, että meitä vakavia, tylsiä jurottajia on jo ihan liikaa. Annetaanpa toisten elää tyylillään, kaikkien kukkien kukkia :D

:laugh: milanna oikeesti :laugh:
Sä kyllä osaat tän homman, ''en enää koskaan juo'' :D !
Mut siis mitä miksi sun mies on vihainen? heheh, mä en voi muuta kun nauraa sun reissuille, ne on varmaan suomen tapahtuma rikkaimmat aina :D
Koita parantua :hug:

hei, ei tarkoita et on VAKAVA jos ei käyttäydy samalla tavalla kuin sinä? kaikkien ei tarvitse näyttää tissejä tai persettään tai heilua dildon kanssa kaupungilla.
mä oon tehny vaikka ja mitä. no hyvä on, olen näyttänyt tissitkin. kun biletän niin tottakai pidän hauskaa, olen äänessä ja pukeudun seksikkäästi, koska se on hauskaa.
mutta eriasia on ihan oikeasti jos homma menee yli. onko se enää hienoa, kun noin monta kertaa synnyttänyt nainen näyttää sitä alakertaansa tai jopa niitä tissejään?
27v on nuori eikä tarkoita vakavoitumista, mutta tarkoittaako se sitä että on pakko antaa itseään halvalla. siis en tarkoita seksiä vaan muuten vaan että on noin yltiö seksuaalinen olevinaan, mikä on kamalan rumaa.
miehetkään eivät halua nähdä heti kaikkea, eikä monikaan kestä jos nainen no törkeä suustaan ja änkyräkännissä. aika moni haluaa että nainen jättää jotain arvailujen varaan ja on myös jossain määrin kiltti, eikä mikään kovaääninen persettään näyttävä rääväsuu dildo kädessä.

jos tämä on jostain hauskuutta, niin fine. on sitten todellakin erilainen maku kun minulla ja kun itsekään en bilettämässä istu mitenkään vakavana ja hiljaa, enkä pukeudu mihinkään jakkuun ja nutturaan.

• Tykkää
Reactions: Minna77 ja tägi

No jos sun mielestä se, että näytellään tissejä, oksennellaan päälle, hukkaillaan tavaroita ym. ym, on hauskaa ja osoittaa vain hyvää huumoritajua ja muut jotka niin eivät tee, ovat tekovakavia ihmisiä, niin mikäs siinä, se on sinun mielipiteesi, mutta älä ihmettele jos olet vähemmistössä. Itsepä olet vastuussa itsestäsi, ainoa asia jota toivon on, että lapsesi eivät saa mitään kautta koskaan tietää sekoiluistasi. Olet vain nolo ja säälittävä ihminen, harmi, koska sinussa olisi potentiaalia paljon enempään.

Mie en tykkää, kun monet valittaa kuinka eivät itse tekis näin ja noin ja kuinka tuommoinen ei sovi jos on äiti ja aikuinen ja pitää firmaa.

Ei nyt hemmetti sentään saa kaikkia ahtaa samaan muottiin!!!

Tää elämä (ja varsinkin tää palsta) olis ihan törkeen tylsä, jos Milannan kaltaista hulvatonta hauskuttajaa ei olis!

Edelleen olen sitä mieltä, että meitä vakavia, tylsiä jurottajia on jo ihan liikaa. Annetaanpa toisten elää tyylillään, kaikkien kukkien kukkia :D

niin joo, vastakohta milannan teini-ikäisen tasoiselle sekoilulle on vakava, tylsä jurottaja. siinä välissähän ei ole mitään?
mitään sellaista mikä voisi olla lähes yhtä hauskaa mutta silti myös hieman itseäänkunnioittavaa huumoria? mulle kun se persereijän esittäminen ei ihan ykkösenä oo sitä suomen tapahtumarikkainta biletystä :D kuten joku siksikin sitä kutsui.
onhan näitä kännitarinoita.

[QUOTE="vieras";26710397]Ap pitää ilmeisesti käytöstään täysin normaalina ja hyväksyttävänä :O ja siitä ilmeisen ylpeäkin kun haluaa kertoa sekoiluistaan julkisesti ja omalla naamallaan. En ihmettelisi jos tämä olisi ollut ensimmäinen sekoilu mutta kun näitä samoja juttuja on luettu jo vuosia. Mistä ihmeestä johtuu että 27 v. henkilö on jäänyt kehitykseltään jonnekin alle 13-vuotiaan tasolle?[/QUOTE]

No minkäs teet, jos joku pitää humalassa sekoilua ja oksentelua on hauskanpitoa. Näitä samoja juttujahan saa kuulla myös noilla puiston penkeillä istuskelijoilta.

No minusta Milannan jutut on hauskoja! Siitäkin huolimatta, etten itse ole ollenkaan samanlainen. Tai ehkä juuri siksi. Milanna osaa nauraa itselleen ja se on taito jota kaikki ei haltsaa. Sitä oikeastaan kadehdin. Kyse ei ole siitä, että bilettää ja mokailee, vaan elämänasenteesta. Että osaa elää hetkessä. Tekee mitä haluaa. Nauttii elämästään ja osaa nauraa niille hetkille, jolloin nautinto oli aika kaukana :D

Siinäpä rautalankaa teille "no-jos-susta-kännisekoilu-on-hauskaa"-tyypeille.

Minä ja mun mies ollaan kans tehty kaikenlaista, paljon paljon irstaampaa ja hullumpaa kun mistä Ap puhuu. Mut ne jutut ei kuulu muille eikä varsinkaan tänne palstalle.

Mulla on yksi lapsi, muutaman vuoden ikäinen. Olen 24 vuotias, pitkä ja hoikka, vaalea hiuksinen, itseään arvostava nuori, huumorintajunen, sosiaalinen, puhelias ja monia kertoja kauniiksi kehuttu nainen.

Kun lähden bilettämään niin pukeudun seksikkäästi (tottakai) ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. On hauskat jutut, koko porukkamme nauraa. Ei olla mitään hiljasia ihmisiä ja rakastetaan tanssimista. Oon näyttäny yhden lapsen imettämisestä kärsineet tissini autossa, hypännyt vaatteet päällä uimaan, kulkenut hauskoissa asusteissa, huutanut kovaan ääneen erilaisilla murteilla asioita, tanssinut keskellä keskustaa niin että olen yllyttänyt muita mukaan tanssimaan, tanssinut baarissa pöydillä ja muutenkin tehnyt seksikkäitä liikkeitä, ottanut kaverini syliini ja tanssinut naisen kanssa muka kiihkeästi :D onhan näitä...

Anteeks jos oon haudan vakava jurottaja, jolla ei ole mahdollisuuksia Venakko Milannan kaltaiseen elämänmenoon. Kuten bilettämiseen jälkivuotorätti housuissa ja flirttailuun muille miehille oman mieheni edessä, 4kk sitten synnyttäneen pyllyni ja tissieni esittelyyn, yrjöömiseen ja dildon kanssa säälittävään heilumiseen.

Anteeks kun oon näin harmaavarpunen ja tekovakava.

Ap luulee, että miehen kaverit pitävät häntä oikein suuuperhaukana unelmavaimona- tosiasiassa tuollaisille naisille miehet naureskelevat takanapäin ja pillkkaavat surutta :(

Et taida ymmärtääkään ap kuinka huonon maineen sinä ja miehesi saatte toilailujesi seurauksena. Suomi on tavattoman pieni maa. Aina joku tuntee jonkiun ja juttu kiertää nopeasti. Sinut löytää helposti tältä palstalta- ja sitten avautuu taas koko joukko uusia juttuja kun pääsevät lukemaan vuosien kirjoituksiasi täältä.

No minusta Milannan jutut on hauskoja! Siitäkin huolimatta, etten itse ole ollenkaan samanlainen. Tai ehkä juuri siksi. Milanna osaa nauraa itselleen ja se on taito jota kaikki ei haltsaa. Sitä oikeastaan kadehdin. Kyse ei ole siitä, että bilettää ja mokailee, vaan elämänasenteesta. Että osaa elää hetkessä. Tekee mitä haluaa. Nauttii elämästään ja osaa nauraa niille hetkille, jolloin nautinto oli aika kaukana :D

Siinäpä rautalankaa teille "no-jos-susta-kännisekoilu-on-hauskaa"-tyypeille.

aah.joo, totta on hieno ja ihailtava taito, että osaa ja pystyy nauramaan itselleen.
olet oikeassa ! :)

mutta ap:n juttuja en osaa enää ottaa vaan hih-hih-hauskaa -asenteella, kun taas oikeasti tuntuu, että mennään vähän turhan kovaa ja lujaa..olen ehkä ollut taas liikaa palstalla,ehkä :)
mun villi veikkaus on,että pian on taas pitkät bannit päällä Milannalla ja se on harmi, sillä toisinaan hän osaa olla kyllä se palstan suola ja pippuri - ilman että tarttee olla näin hurja ja jotenkin.. maaninen oisko hyvä sana.

[QUOTE="MintunKukka";26710420]Onko nämä oikeesti totta nämä jutut?! Jotenki niin brittiavaruudesta. Ja niin kaukana minun elämästä että vaikea uskoa.[/QUOTE]

Tuo "brittiavaruus" on aika ylihyvä termi. :D Sopii etenkin näin Lontoon olympialaisten aikaan hyvin tänne palstalle! :D

ja kui niin nuoreena olen hakenut sukupuolitaudin? Tiesitko että Hpv:sta kärsi periaatteessa kaikki, paitsi nunnat, 10% jotka ei kärsi on nunnat tai ne jotka ei harrastanut seksiä vaikka aikuisia ovat. Sekä mulla onneks oli vain 2 miestä. Kun sänkyyn en mee kenenkään kaa, jos tiedän ettei tästä tuu mitään, en oo horo... vaikka käytäydyn niin kun pidän hauskan. Mutta otan kaikki irti kun hauskan pidän ja hyvää niin;)

Jos sä kuitenkin juot itsesi väjän väliä tiedottomaan kuntoon niin että tavarat on kadonneet ja joudut muilta kyselemään mitä olet tehnyt kun ei muisti pelaa, mistä voit olla varma ettet koskaan päädy kenenkään vieraan miehen sänkyyn tai joudu vaikka raiskatuksi?

[QUOTE="Vieras";26710867]Jos sä kuitenkin juot itsesi väjän väliä tiedottomaan kuntoon niin että tavarat on kadonneet ja joudut muilta kyselemään mitä olet tehnyt kun ei muisti pelaa, mistä voit olla varma ettet koskaan päädy kenenkään vieraan miehen sänkyyn tai joudu vaikka raiskatuksi?[/QUOTE]

en liiku ikinä yksin kun bailaan ja aina miehiä ympärillä, siis kavereita

ja join tosissaan vain 1 pullo valkoviinia ja poltin 4 tupakka. Mulla niin vähästä pää menee sekaisin

Status
Viestiketju on suljettu.