En keksi mitään vastenmielisempää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antiäiti

Vieras
En keksi mitään vastenmielisempää kuin lapsenkasvatus. Miksi joidenkin on niin mahdoton tajua, että EN HALUA mitään vitun lapsia? Silti oletetaan automaattisesti, että seuraava vaihe elämässäni on lapsenteko.

Älähän nyt ruikuta siellä, joutuuhan ihmiset kouluunkin ja töihin vaikkei yhtään huvita. Kortsut roskikseen ja reippaasti lapsia tekemään siitä, hopi hopi.

No hyvänen aika? Anna niiden kiehua liemissään kun et eläkään "kaikkien normien mukaan" ja järjestyksessä. Mä olen sillä kannalla et niin kauan ku toimii lain ja jonkinlaisen moraalin puitteissa niin yks ja sama mitä JOKU MUU on mieltä mun valinnoista ja elämäntyylistä.

Alkuperäinen kirjoittaja antiäiti;27011524:
En keksi mitään vastenmielisempää kuin lapsenkasvatus. Miksi joidenkin on niin mahdoton tajua, että EN HALUA mitään vitun lapsia? Silti oletetaan automaattisesti, että seuraava vaihe elämässäni on lapsenteko.

Miksi otat stressiä "joidenkin" mielipiteistä?
Ainahan sitä on "joku" joka paheksuu muiden elämänvalintoja, olivatpa ne mitä tahansa. Ihan yhtä tyhmää olisi minun stressta siitä että "joidenkin" mielestä on kamalaa, kun minulla on suurperhe ja vielä lisääkin lapsia toivoisin.

Kukin tavallaan ja ne "jotkut" keskittyköön omiin valintoihinsa.
:)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Ja mitäs väliä muiden mielipiteillä tässä asiassa on :)?
Kenenkään ei ole mikään pakko lisääntyä.
Parempi vain Tellukselle, mitä vähemmän ihmisiä syntyisi.

Olemme täällä toteuttaaksemme omia unelmiamme.

Mitä sitä suotta käyttämään energiaa miettimällä onko mikään sen vastenmielisempää kuin tulla äidiksi. (menikö kauankin kun mietit olisiko jotain vieläkin vastenmielisempää olemassa ? )

Minä en tykkää hämähäkeistä mutta en kuluta aikaani miettimällä kuinka kamalia ne ovat ja miksi jotkut pitävät niitä lemmikkeinä. Kukin tekee mitä tykkää ja sillä selvä.

Älä ihmeessä "tee" lapsia jos et kerran halua, ei siihen ole mitän kansalaisvelvollisuutta. Onneksi.

Yhteistyössä