En kestä enää tätä raskaanaoloa :(

Kauhean itsekästä nurkuamista tuollainen on. :(
Itse voisin vaikka päälläni maata koko raskausajan, jos se vaatii sitä ja kunhan saisin hitto vie elävän vauvan, tai tulisin edes raskaaksi. :kieh:

Kiitos kovasti kaikille ihanista tsemppauksista! Nyt olo on jo vähän parempi, päivät vaan tuntuu niin tuskallisen pitkiltä, etten jaksaisi enää...
Väkisinkin sitä miettii että kun tämä raskaus on ollut alusta asti kaikkia vaivoja täynnä, mitä nyt kuvitella saattaa, ensimmäinen oli helppo, niin saanko vauvaa koskaan syliinkään :( Kohta on kaikki mahdolliset vaivat käyty läpi, ja mitä seuraavaksi odottaa...Olo alkaa oikeasti olla jo epätoivoinen. Asiaa ei helpota se että minä teen kaikki kotityöt, hoidan esikoisen, teen ruuat ja kaiken..Mies saattaa aamulla huutaa että keitä kahvia, jos sattuu heräämään mun herätyskelloon. Sitten kääntää kylkeä. Asiaa ei helpota se että parisuhdekin on mitä on, kun olen tässä kunnossa, ei kiinnosta yhtään mikään : /

No mut hei, tekase sille miehelles vielä pari mukulaa lisää. Kyllä se siitä.

[QUOTE="huoh";22201270]Kauhean itsekästä nurkuamista tuollainen on. :(
Itse voisin vaikka päälläni maata koko raskausajan, jos se vaatii sitä ja kunhan saisin hitto vie elävän vauvan, tai tulisin edes raskaaksi. :kieh:[/QUOTE]

Tuo on kyllä vähän epäreilua. se että joku kokee raskausajan ajoittain(tai vaikka koko ajan) rasittavaksi ei ole sulta tai keltään muultakaan pois.

Itse voisin vaikka päälläni maata koko raskausajan, jos se vaatii sitä ja kunhan saisin hitto vie elävän vauvan, tai tulisin edes raskaaksi. :kieh:[/QUOTE]

Ja sun oli pakko tulla edes avaamaan tämä ketju?? :headwall:

mitä itsekästä tuossa on?!! etkö tajua, että se raskaana oleminen tai äitinä oleminen EI OLE niin hehkeetä kun sun ruusunpunasissa unissas??!! toivottavasti saat joskus kaksoset.
Ei ole harvinaista sekään et pitkään lapsettomana olleet katuu saadessaan lapsen, kun todellisuus ja arki lyö kasvoille. Itse olet itsekäs!!!

Niin, sinulle ei ole ollut sellaista tunnetta. Monella muulla on. Ja se, että jotain ajattelee tai sanoo ei tarkoita, että niin todella tapahtuu. Miten se on niin vaikea käsittää erilaisia tunteita, tai ainakin ihan hiton vaikeaa joillekin yrittää ymmärtää mistä ne tunteet tulee?

:D
ihana huomata, miten Phoebsi jaksat vääntää rautalangasta. Jossain toisessa ketjussa - ai niin se oli se Kaunis pieni elämä... - kans huomasin, että veit kyllä sanat näppikseltä.. minä oon jo heittänyt kirveen kaivoon.

[QUOTE="huoh";22201294]Tämä on vapaa palsta. Saan avata minkä ketjun haluan.
Olisin voinut vastata ilkeästikin, mutta jätän sen tekemättä. :headwall:[/QUOTE]

Juu on, joten saamme vapaasti myös valittaa vaikka se teitä lapsettomia saattaa kuinka loukata. Kyllä mäkin osaan olla vittumainen niin halutessani! Sellainen, joka ei ole vaikeaa raskautta kokenut eikä siis myöskään kärsinyt hirvittävistä tuskista, ei voi tulla aukomaan päätään tänne. On niin helppoa tulla syyllistämään itsekkääksi, kun ei edes tiedä mistä puhuu!

kuuleppas.. aika monta entistä lapsetonta on sanonu nimenomaan siitä miten henkisesti raskas se raskausaika on. Ei riitä että tulee raskaaksi vaan on vielä se 9kk kestävä huoli siitä että todella saa sen vauvan syliin!!

Yhyy, nyyh! Ärsyttää kaltaisesi "mun napa on navoista parhain, katsokaa, oi katsokaa!".

Juu on, joten saamme vapaasti myös valittaa vaikka se teitä lapsettomia saattaa kuinka loukata. Kyllä mäkin osaan olla vittumainen niin halutessani! Sellainen, joka ei ole vaikeaa raskautta kokenut eikä siis myöskään kärsinyt hirvittävistä tuskista, ei voi tulla aukomaan päätään tänne. On niin helppoa tulla syyllistämään itsekkääksi, kun ei edes tiedä mistä puhuu!

Ahaa, mistä päättelit etten ole kokenut raskautta?
Kuule olen, Sellaisen, missä pahoinvointia oli 24/7 loppuun asti
Sellaisen, missä supisteli joka helvetin siivouspäivän tai kauppakeikan jälkeen. :headwall:
Sellaisen, mikä meni kesken keskiraskauden vaiheilla jne jne.

Toivon silti tulevani yhä edelleen raskaaksi ja saavani elävän vauvan. Vaikka kymmenkertaisilla vaivoilla verrattuna edellisiin. :headwall:

Jokaisella on oikeus tunteisiinsa, toiset kestää enemmän kuin toiset. Kyllä minullakin on tän raskauden aikana välillä ollut jaksamista, etenkin silloin kun töissä hammasta purren tuli rappusia alas ja välillä jouduin istumaan rappukäytävissä kun jalkaa sattui niin paljon.

Yhteistyössä