:hug: Kyl se siitä kohta helpottaa. 
Millaset arvot teillä on ollut sokerirasituksessa? Siis ootte kai olleet?
Millaset arvot teillä on ollut sokerirasituksessa? Siis ootte kai olleet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos kovasti kaikille ihanista tsemppauksista! Nyt olo on jo vähän parempi, päivät vaan tuntuu niin tuskallisen pitkiltä, etten jaksaisi enää...
Väkisinkin sitä miettii että kun tämä raskaus on ollut alusta asti kaikkia vaivoja täynnä, mitä nyt kuvitella saattaa, ensimmäinen oli helppo, niin saanko vauvaa koskaan syliinkäänKohta on kaikki mahdolliset vaivat käyty läpi, ja mitä seuraavaksi odottaa...Olo alkaa oikeasti olla jo epätoivoinen. Asiaa ei helpota se että minä teen kaikki kotityöt, hoidan esikoisen, teen ruuat ja kaiken..Mies saattaa aamulla huutaa että keitä kahvia, jos sattuu heräämään mun herätyskelloon. Sitten kääntää kylkeä. Asiaa ei helpota se että parisuhdekin on mitä on, kun olen tässä kunnossa, ei kiinnosta yhtään mikään : /
no mutta. ajattele sitä palkintoa sitten....
Ja sun oli pakko tulla edes avaamaan tämä ketju?? :headwall:
Niin, sinulle ei ole ollut sellaista tunnetta. Monella muulla on. Ja se, että jotain ajattelee tai sanoo ei tarkoita, että niin todella tapahtuu. Miten se on niin vaikea käsittää erilaisia tunteita, tai ainakin ihan hiton vaikeaa joillekin yrittää ymmärtää mistä ne tunteet tulee?
Juu on, joten saamme vapaasti myös valittaa vaikka se teitä lapsettomia saattaa kuinka loukata. Kyllä mäkin osaan olla vittumainen niin halutessani! Sellainen, joka ei ole vaikeaa raskautta kokenut eikä siis myöskään kärsinyt hirvittävistä tuskista, ei voi tulla aukomaan päätään tänne. On niin helppoa tulla syyllistämään itsekkääksi, kun ei edes tiedä mistä puhuu!