en kestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liiton loppu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liiton loppu?

Vieras
mies oli kaveriporukan kanssa laivalla. lähtivät pe ja arvioitu kotiutumisaika oli eilen illalla klo22.

soitin miehelle eilen päivällä ja se oli aivan naamat laivassa, sanoin sille et paas himmaten vähän, että olet saanu jo pe vetää perseet et voisit tulla suht järjissäs kotio? mies siihen et joojoo plääplää ja sanoin, että muuten ei väliä, mutta täällä on pieni lapsi jonka ei tarvitse nähdä sua kännissä (tosin nukkumassa jo sillon) eikä krapulassa ja mun ei tarvii kuunnella sun uikutusta siitä, että me pidetään muksun kaa liian kovaa meteliä.
mies lupas et juujuu ei hän naamat tuu kotiin ja on ihan kuosissa, ei paniikkia.

no, ei äijää kuulunu eikä näkyny ennenkun puoli 5 aamulla kun se rymisi sisään niin et kaatu heti eteisessä, ulko-ovi sepposen selällään, koira haukkuu ja murisee et mitä hittoo, lapsi heräs.......

menin sinne eteiseen, suljin oven, rauhotin koiran ja sanoin miehelle, että teit sitten valintas? se vaan lasittunein kännisilmin tuijotti mua et jaa minkä valinnan ja mä olin ihan raivona kun aikuinen äijä 6promillen humalassa koittaa esittää selvää ja sönkätä jotain.

heitin sen peiton ja tyynyn sohvalle ja painuttiin muksun kaa nukkumaan.

nyt se tuolla olkkarissa korisee ja kuorsaa ja HAISEE ja mun tekis mieli mennä potkiin ja hakkaan sitä, niin paljon oon vihainen nyt.

mun kosto alkoi heti, pesin kaksi koneellista mun ja lapsen pyykkiä, teen ruokaa missä on aivan sairaasti sipulia (mies ei voi sietää ) jne arjen pieniä juttuja, repiköön siitä sit huumorinsa kun kalsarit loppuu ja ruoka ei kelpaa.

mä en tajua koska siit tuli tollanen, jos joku olis vuosi sitten sanonu mulle, et hei sun mies repäsee tällasen laivareissun, niin olisin nauranu paskasta naurua. eipä naurata nyt.

Toisilla se vastuuntonto, käytöstavat, huomaavaisuus ja järki lisääntyy, toisilla ei... 10 vuodessa huomaa, että se mikä oli ennen hauskaa, on nyt syystä tai toisesta typerää tai tarpeetonta.

Jos ei parisuhteessa olevat ihmiset kehity samaan suuntaan (esim. keskenään keskustelemalla), erilleen kasvaminen on väistämätöntä.

vähän venähti reissu siis... olisin mäkin vihainen,känninen ja krapulainen haisee ihan hirveelle!!! nyt vaan teet normaalia elämää siellä ja et pelkää ääniä, lasten musaa soimaan ja kattiloiden kolistusta.mm astianpesukoneen tyhjennys kuulostaa kamalalle ku kolisee.
ei varmaan silti erota tarvitse vaik varmaan mullakin kiehuis tosi paljon.. jos on siis poikkeus eikä sääntö että mies tulee tollee kotiin. jos niil oli vaan tosi kivaa.
mut kostoa kehiin :)

no millon miehes on viimeksi vetäny perseet? tekeekö se tuota jatkuvasti? jos ei, niin ei kait nyt yks laivareissu vuodessa oo raivostumisen arvonen? seuraavalla kerralla ku se menee niin sano sille että oot sitte vaikka kaveris luona yötä ku sieltä laivalta tuutte ja tuut selvänä kotiin seruaavana päivänä. kaikki on useimmin sovittavissa.

no ei yksi kömmähdys, eikä mun nikkini juonna tästä yhdestä reissusta, tää oli nyt vaan taas yks miljoonien muiden joukossa.
mä en tunne mun miestä enää.
ja kyllä, olen keskustellut hänen kanssaan.
pelottaa, että tässäkö tää oli?! näin erilaisiks me ollaan tultu? :(

No, ensinnäkin jos toinen on jo juonut, on aika turhaa sanoa että nyt sitten lopetat että oot kunnossa kun tuut kotiin. Nousuhumalassa oleva ihminen lupailee ihan mitä vaan, ehkä jopa tarkoittaa sitä, mutta niin se vaan lipsahtaa. Se on tietty oma valinta, että ylipäätänsä aloitti toisen päivän. Puhu sille äijäkkeelle kun se on selvinpäin ja toipunut krapulastaan, silloin se ehkä jopa saattaa tarkoittaakin sitä mitä sanoo. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no millon miehes on viimeksi vetäny perseet? tekeekö se tuota jatkuvasti? jos ei, niin ei kait nyt yks laivareissu vuodessa oo raivostumisen arvonen? seuraavalla kerralla ku se menee niin sano sille että oot sitte vaikka kaveris luona yötä ku sieltä laivalta tuutte ja tuut selvänä kotiin seruaavana päivänä. kaikki on useimmin sovittavissa.

viime viikonloppuna veti perseet. sitä ennen uutenavuotena ja sitä ennen oli taas laivalla tossa joulukuussa. että silleesti.

ja mä sanoin sille, että jos oot aivan naamat, ni älä tuu kotio.
mut se LUPAS et ei oo naamat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

viime viikonloppuna veti perseet. sitä ennen uutenavuotena ja sitä ennen oli taas laivalla tossa joulukuussa. että silleesti.

heittäisin pihalle tommosen ukon.

mie en kestä känniääliöitä enää ollenkaan. eikä miun tarvikkaan, kyllä maailmassa miehiä on jotka ei juo. ja hyvä niin.

tiiän todellaki miltä siusta ap tuntuu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja boa:
No jos ei toi nyt ihan joka kuukausi toistu, ni en mä kyl viitsis pultteja ottaa. Hellitä pikkusen pipon nyörejä.

kirjotin jo tohon ylemmäs että toistuu kyllä todellakin jopa joka viikko.
ei nyt laivareissuja joka viikko, mut reissuja kuitenkin.
mun mitta on täynnä.

Hei jos se ei olis tullut kotiin niin koko viime yön sä olisit täällä kirjoitellut et mies ei kotiutunut laivareissultaan...ja täällä ois mietitty et mitä tapahtunut, tippunut yli laidan? jäänyt jonkiun vosun mukaan? mafia kaapannut?
eiklö ole parempi et on turvassa kotona eikä kenenkään naisen matkassa raiskattavana ;)

Liitot on ylä ja alamäkeä...sellaista se vaan on...elämä on....Relaa vähän...vietä mukava päivä lapsesi kanssa ja anna miehes öristä sohvalla...koko ensi viikon voit nöyryyttää sitä....passuutat oikein....anna katu oikein olantakaa ja ota siitä kaikki ilo irti itsellesi :D

Alkuperäinen kirjoittaja boa:
No jos ei toi nyt ihan joka kuukausi toistu, ni en mä kyl viitsis pultteja ottaa. Hellitä pikkusen pipon nyörejä.

kirjotin jo tohon ylemmäs että toistuu kyllä todellakin jopa joka viikko.
ei nyt laivareissuja joka viikko, mut reissuja kuitenkin.
mun mitta on täynnä.

Joo huomasin, kun olin jo vastannut. Tosta aloituksesta sain väärän kuvan.Tossa tapauksessa ymmärrän hyvinkin. Ei tuollaista jaksa pitkään kukaan katella. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:
Hei jos se ei olis tullut kotiin niin koko viime yön sä olisit täällä kirjoitellut et mies ei kotiutunut laivareissultaan...ja täällä ois mietitty et mitä tapahtunut, tippunut yli laidan? jäänyt jonkiun vosun mukaan? mafia kaapannut?
eiklö ole parempi et on turvassa kotona eikä kenenkään naisen matkassa raiskattavana ;)

Liitot on ylä ja alamäkeä...sellaista se vaan on...elämä on....Relaa vähän...vietä mukava päivä lapsesi kanssa ja anna miehes öristä sohvalla...koko ensi viikon voit nöyryyttää sitä....passuutat oikein....anna katu oikein olantakaa ja ota siitä kaikki ilo irti itsellesi :D

ei kyllä ole tapana roikkua täällä öisin ja jos mies ei olis tullut, niin olisin tiennyt sen menneen kaverille.

mun ei tarvii jaksaa tällaista.

jos sulle sopii tollanen käytös ja pystyt sen hymyillen kestämään niin mikä jottei, mutta mä en pysty.

Huomaa, että päätön on mies. Sen mielestä tuo kai oli ihan ok mieheltä?

Ap, mäki olisin vihainen. Ja tekisin just niinku sä. Sit jos sun lapsi kakkaa, niin jätä se vaippa vessaan :kieh: sit kun ukkos herää, niin teillä taitaa olla keskustelun paikka. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:

ei kyllä ole tapana roikkua täällä öisin ja jos mies ei olis tullut, niin olisin tiennyt sen menneen kaverille.

mun ei tarvii jaksaa tällaista.

jos sulle sopii tollanen käytös ja pystyt sen hymyillen kestämään niin mikä jottei, mutta mä en pysty.

Mulle on elämä opettanut et ei voi joka vastoinkäymisen sattuessa olla eroa hakemassa. Noista asioista pitää voida puhua (turha nyt kun miehes tossa kunnossa). Nyt päätös että juhlat on juhlittu...jos ei pysty niin kyseessä voi olla alkoholiongelma? Sit vaan apua hakemaan ammattiihmisiltä

kiitos vastanneille jotka ymmärsi eikä alkanut vääntämään mitään.
mä menen nyt ripustamaan pyykkiä ja valmisteleen päivän ruokaa, sit otan koiran ja muksun kainaloon ja nostan kytkintä, jääköön toi paska tänne haisemaan.
(vaikka parempi kosto kai olis just nimenomaan se ettei antais sen rauhassa levätä, mutta mä en kestä katsella sitä.)

Mä kans keksisin mahdollisimman metelöivää tekemistä koko päiväksi kun toinen nukkuu krapulaansa pois. Kun olisi krapulastaan selvinnyt, niin sitten keskustelua miehen juhlimisesta. Tuota ei tarvitse kenenkään kestää. Tsemppiä sulle ap!

Yhteistyössä