En kohta enää tiedä miten jaksan ton eskarilaisen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aika lopussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mä tiedän,että olen tehnyt väärin,kun pari kertaa olen koko eskarikauden aikana antanut jäädä kotiin,koska en vaan ole jaksanut tapella. :(
Mä tiedän muutenkin,että mun vikahan tämä on,että tyttö käyttäytyy miten käyttäytyy..
Ja tottakai mun pitäisi ottaa sekin riski,että väkisin puen tyttöä ja hän potkaisee minua niin,että saan keskenmenon ja sen jälkeen katsoa tyttöä vielä vain hymyillen,kun mun vikahan sekin olisi.. :(

Voi kuule, mä olen 2 raskaudessa taistellut uhmisten kanssa ja varmaan jokusen potkunkin vatsaani saanut, silti mitään keskenmenoja ei ole tullut. Kyllä se keskenmenot johtuvat yleensä ihan muista jutuista... Ja sitä vatsaa oppii kyllä suojaamaankin kun pakko on. Raskauden takia meillä ei ole jätetty isompia lapsia kasvattamatta.

Tyttö voi protestoida siskon tavaroita rikkomalla. Kun pikkusisko saa huomiota mieheltäsi , ei ymmärrä tuota tilannetta.. todella hankalaa.. Ja jos ex-miehesi haukkuu uutta miestä tytön kuullen , se varmasti vaikuttaa.. olisiko tytön mahdollista päästä juttelemaan psykologille? Saisi purkaa pahat olot pois..

Tyttö on käynyt..eikä psykologi nähnyt aihetta jatkaa tytön käyntejä siellä.
Ja mun uusi mies ei mitenkään syrji vanhempaa tyttöä,ei vaan komenna eikä osallistu mitenkään häntä koskeviin päätöksiin jne..ei jaa rangaistuksia jne..
Ja meillä ei puhuta "aikuisten asioita" lasten aikana...
Mä en halua,että mua haukutaan isän luona tytölle joten ei meilläkään haukuta tytön isää tytölle..Vaikka mä en tulisi isänsä kanssa toimeen,on hän silti tytölleen tärkeä. :)

[QUOTE="vieras";25837729]Voi kuule, mä olen 2 raskaudessa taistellut uhmisten kanssa ja varmaan jokusen potkunkin vatsaani saanut, silti mitään keskenmenoja ei ole tullut. Kyllä se keskenmenot johtuvat yleensä ihan muista jutuista... Ja sitä vatsaa oppii kyllä suojaamaankin kun pakko on. Raskauden takia meillä ei ole jätetty isompia lapsia kasvattamatta.[/QUOTE]

Joo tiedän mä että mussa joku vika on kun niin monta keskenmenoa lyhyeen aikaan tullut..
Ja mussa vikaa kun haluaisin että tämä pysyisi sisällä ja koitan varjella sitä..
Ja juu mä olen huonosti kasvattanut mun lapsen..tiedän. Paska mikä paska. :(

Yhteistyössä