En kyllä rehellisesti ymmärrä mikä siinä imettämisessä niin vaikeaa on.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja real mom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27126449]
Mä kannatan imetystä ihan siitä syystä, että lapsi haluaa syödä rintaa ja aina pitäisi ajatella ensisijaisesti lapsen tahtoa. Kyllähän aikuisen täytyy vähän tuskaa ja kipua kestää.
Toki jos sen lapsen siihen pullolle opettaa, niin sen jälkeen se sitä syö, mutta läheisyyttä ja kosketusta lapsi ei saa tarpeeksi ilman imetystä.[/QUOTE]

Tämä oli ehkä ketjun paras (tai pahin) kommentti :laugh: Kiitos päivän nauruista!

• Tykkää
Reactions: nöppönen
vauva vaan tissille, ja senkun syö ja makaa. kuinka vaikeeta se voi olla? maitoa tulee kun antaa tulla, kaikenlaiset maidonloppumisjutut on vaan omaa tyhmyyttä tai laiskuutta. jos ei usko, niin suosittelen seuraamaan esim. kissanpentujen ensiviikkoja. se emo ei tee muuta kun syö ja imettää ja nukkuu. ja maito riittää.
on vaan nykymammoilla niin hirveän vaikeeta olla paikoillaan sen muutaman kuukauden mitä vauva tarvitsee.

Entäs, kun on toinenkin lapsi, joka tarvitsee huomiota ja hoivaa? Ei voi vain istua/maata.. Nukkumisesta puhumattakaan? Pitääkö vanhempi lapsi laittaa siksi päivähoitoon vai miten???
Voi, kun se olisikin ollut noin helppoa kuin tämä ap kirjoittaa!

[QUOTE="jooo";27133034]En nyt jaksa lukea koko ketjua, mutta

a) käykö aika pitkäksi? no provoilu auttaa!
b) oletko hieman yksinkertainen?[/QUOTE]

Ihan varmasti käy aika pitkäksi, kun vaan makaa ja imettää muutaman kuukauden.
Mä olen istunut jaimettänyt vasta pari viikkoa, ja nyt jo on käynyt aika niin pitkäksi, että olen jaksanut lukea kokonaan tämän typerän ketjun. Parin kuukauden päästä alan varmaan oleen jo niin pitkästynyt, että alan itse keksimään näitä...

Yhteistyössä