en luota mieheeni. mitä järkeä tässä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on ihana liitto ja ihanat lapset. Mies juo harvoin mutta silloin kun juo niin on todella humalassa ja seuraukset voivat olla myös sen mukaiset.
On pettänyt minua tiettävästi kerran ja pari "läheltäpiti" tilannetta on ollut. (On lähtenyt hortoilemaan baarista vieraan naisen matkaan mutta tullut sittenkin kotiin)

Olen tämän jälkeen ollut todella mustasukkainen ja ajatuskin ukosta "miesten kesken reissussa" kuvottaa. Tuntuu että oksennan vaikka seuraavaan reissuun on vielä aikaa.

Rakastan miestäni, meidän liittoa ja kaikkea tätä arkea.
Mies väittää ettei pettäisi minua mutta on sanonut niin ennenkin ja silti on niin tehnyt. Kärsi siitä kyllä todella paljon (omantunnontuskista) mutta ei se mitään auta.
Mielestäni on vain hyvää säkää jos mies ei petä minua enkä vain keksi mitä teen tässä vielä.

Meillä vaan kun on lapset, rakkaus, talo, autot ja lista on loputon. Miljoona ihanaa asiaa ja tämä kännääminen on vain ongelma.

Mies ei silti jätä reissuja kundien kanssa väliin joten jokainen reissu on riski.

En tiedä mitä tehdä! Tuskin pystyisin luottamaan tämän takia enää kenekään.

[QUOTE="mama";25926820]Mun mielestä ongelma on nyt yksin sun, käyppä ammattihenkilön juttusilla.[/QUOTE]

no tietenkin, mieshän vain aiheuttaa sen ongelman. nyt naista kustaan silmään mennentullen, ja hyväkkäät täällä vielä kehottavat pitämään turvan tukossa.

alkaa suututtaa nämä yliviisaat. jos jokainen tommoisesta syystä juttelisi ammattihenkilölle, niin täällä tarttettas sata terapeuttia joka kylään.

Alkuperäinen kirjoittaja mhäh;25926956:
no tietenkin, mieshän vain aiheuttaa sen ongelman. nyt naista kustaan silmään mennentullen, ja hyväkkäät täällä vielä kehottavat pitämään turvan tukossa.

alkaa suututtaa nämä yliviisaat. jos jokainen tommoisesta syystä juttelisi ammattihenkilölle, niin täällä tarttettas sata terapeuttia joka kylään.

Ei tässä ole mitään yliviisautta. Nainen on jatkanut miehensä kanssa joka on pettänyt, katunut ja tässä kohtaa asia on selvitetty. Ongelma on siis vain naisen, vaihtoehtona oli erota. Ei toista voi estää elämästä. Tuossa tilanteessa on ihan se ja sama mitä mies tekee, nainen epäilee aina, siksi kehotin juttelemaan ammatti ihmisen kanssa...tai sitten tosiaan eroamaan.

[QUOTE="mama";25928318]Ei tässä ole mitään yliviisautta. Nainen on jatkanut miehensä kanssa joka on pettänyt, katunut ja tässä kohtaa asia on selvitetty. Ongelma on siis vain naisen, vaihtoehtona oli erota. Ei toista voi estää elämästä. Tuossa tilanteessa on ihan se ja sama mitä mies tekee, nainen epäilee aina, siksi kehotin juttelemaan ammatti ihmisen kanssa...tai sitten tosiaan eroamaan.[/QUOTE]

ja elämä = sikakännissä raahustaminen minne naislähimmäinen vie. Jumankauta. Mä voisin koska vain allekirjoittaa väitteen, että et voi muuttaa toista ihmistä. Silti käytännössä ainoa asia joka ihmistä muuttaa on nimenomaan toisten ihmisten vaikutus. Mutta jos palstalogiikan et saa edes pyytää saati sitten vaatia miestä muuttamaan omaa touhuaan, niin sitten pitää vaan viedä oma rauhaton sieluntila tutkittavaksi tai ottaa ero? Ei hyvää yötä...

Ja mitä asioiden selvittämiseen tulee, niin jos hairahtuu kerran ja asia selvitetään, se on hyvä jättää taakse. Jos on jatkuvasti laillisen huumeen alaisena hairahtumisen rajalla, niin silloin alkuperäinenkin hairahtuminen palaa takaisin pöydälle. Virheen rääpiminen ja käytännön kritisoiminen on kaksi eri asiaa.

Mielestäni tuollaiset samperin reissut on syytä jättää jos niissä on yhdenkin kerran ollut ongelmia. Miksei yleisesti ottaen lähdetä jonnekin ihan yhdessä kahdestaan,silloin vältettäisiin kaikki pettämiset ja muut.

samperi jos mulla ois tommonen ukko..ei hyvä. vaihtoehdot on kyllä aika vähissä, mun mielestäni, mies saisi valita lopettaako kännäämisen kodin ulkopuolella kokonaan! TAI käänätään YHDESSÄ TAI pakkaa kamat ja lähtee....

itseäsi sä vaan kidutat. ota ero tuosta ukosta. jos on pettänyt kerran ja lähellä piti tilantei-
ta ollut. niin kyllä se vielä uudestaankin sen tekee. tai sitten kertakaikkiaan ukko ei mene
yksin mihinkään, jos erota ette halua. mutta ei se tule olemaan helppoa niinkään.

[QUOTE="tinttis";25928446]Mielestäni tuollaiset samperin reissut on syytä jättää jos niissä on yhdenkin kerran ollut ongelmia. Miksei yleisesti ottaen lähdetä jonnekin ihan yhdessä kahdestaan,silloin vältettäisiin kaikki pettämiset ja muut.[/QUOTE]

samaa mieltä! ja ap..ei se luottamus tuu takas hetkessä, jos tulee ollenkaan. siihen asti mies pitäisi näyttää olevansa luottamuksen arvoinen.

täällä samantyylinen tilanne.. että mieheen ei luottoa ja tää nakertaa sisintä. lastenkaan takia ei halua erota, mutta mies kuvittelee, että kun tekee virheen ja sanoo sori, niin minun pitäisi antaa anteeksi ja unohtaa koko juttu ja olla siitä enää mainitsematta..

Jos on pettänyt, ei missään tapauksessa kannata kertoa ja pyytää anteeksi. Jos me menee tunnustamaan ja pyytämään anteeksi huonon omantunnon tähden niin silloinhan kaataa oman uskottomuus paskan syyttömän osapuolen niskaan, jolta menee sitten yöunet ja kaikki mahdollinen ihan perseelleen ja on ihan syytön tapahtuneeseen. Mun mielestä se joka on pettänyt kantakoon sitä tunnollansa loppuelämänsä ja saa vielä vaikka pelättäkkin että asia jossain kohtaa paljastuu, siinä on syylliselle rangaistusta.

Yhteistyössä