En luota mieheeni 100% varmuudella, entä sinä omaasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tietenkään luota 100%.. mutta en näytä sitä mitenkään tai käyttäydy sen mukaisesti. en epäile ääneen, enkä kyttää tai kuulustele. Vapaasti saa mennä ja tulla, jos mulla itselläni ei mitään menoa. Mutten siis epäile etteikö mua jossain vaiheessa vois pettää ja näin epäilen kaikkien kanssa, mutta ei se mun elämääni mitenkään häiritse, ennen kuin mun luottamus tosiaan petetään.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
En tietenkään. En anna itseni olla (toivottavasti) missään tilanteessa niin sinisilmäinen, etteikö myös lähin ihminenkin voisi minun luottamukseni pettää. Mutta se, että en luota keneenkään ihmiseen sataprosenttisesti ei mitenkään vaikuta normaalielämään. Olen kaikkien ihmisten ja asioiden suhteen hyvällä tavalla skeptikko. Olen hyvällä tavalla itsenäisen vahva nainen :D .

Minusta luottamuksen pettämistä on myös paljon paljon muukin, kuin konkreettinen seksuaalisesti tapahtuva pettäminen. Luottamus voi mennä niin monien asioiden johdosta. Pelkkä akti itseasiassa on vain pienen pieni murunen siitä. Tämä tuli mieleeni siis siitä, kun joku kirjoitti tuolla, että puoliso tietää, että tautia ei uskalla kantaa kotiin.

Joos siis tässähän tämä tulikin.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Ahaa...

No mulle taas on oikeastaan yhdentekevää, mitä toi mies muuten puuhaa, kunhan tosiaan en ole vaarassa saada tauteja.

Ihanko oikeasti? En kysy pahalla, vaan tosissaan hämmästyneenä.

Enpä mäkään olisi pari vuotta sitten näin uskonut sanovani.
Vaan niin se vaan on.

Ja siinä on hyvät puolensa ja huonot puolensa.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Enpä mäkään olisi pari vuotta sitten näin uskonut sanovani.
Vaan niin se vaan on.

Ja siinä on hyvät puolensa ja huonot puolensa.

Niin justiin. En halunnut olla tungetteleva, toivottavasti et sitä ottanutkaan niin.

En tietenkään. En anna itseni olla (toivottavasti) missään tilanteessa niin sinisilmäinen, etteikö myös lähin ihminenkin voisi minun luottamukseni pettää. Mutta se, että en luota keneenkään ihmiseen sataprosenttisesti ei mitenkään vaikuta normaalielämään. Olen kaikkien ihmisten ja asioiden suhteen hyvällä tavalla skeptikko. Olen hyvällä tavalla itsenäisen vahva nainen :D .

Minusta luottamuksen pettämistä on myös paljon paljon muukin, kuin konkreettinen seksuaalisesti tapahtuva pettäminen. Luottamus voi mennä niin monien asioiden johdosta. Pelkkä akti itseasiassa on vain pienen pieni murunen siitä. Tämä tuli mieleeni siis siitä, kun joku kirjoitti tuolla, että puoliso tietää, että tautia ei uskalla kantaa kotiin.

Olipa hyvin sanottu! Tähän voisi lähtee peesimään!

Alkuperäinen kirjoittaja rosvoroope:
En täysin. Hullu saatan olla mutta tyhmäksi en rupea :D

Tämä osu ja uppos. Olen sitä mieltä ettei koskaan voi olla satavarma mistään muusta kuin itsestään.

Koskaan, ette voi olla varmoja, mitä kumppani tekee kun ette katso.

Luotan mieheen 100 %. Hän ei ikinä hylkäisi perhettään.
Se että pettää ja jättää minut on toki mahdollista ja oikeasti välillä ihmettelen että on tätä parisuhdehel**ttiä näinkin kauan jaksanut mun kanssa taistella. Mutta siihen luotan että hylkää ei, vaikka lähtiskin toisen matkaan.